Citat:
Ursprungligen postat av
.Nyfiken.
Hej, jag söker info lm ett mord som skett 1999 i Jönköping.
Jag har namn på BO men skulle vilja veta mer om just fallet i sig och GM. Är det lågon som har mer info eller fup?
https://www.dn.se/arkiv/inrikes/misstankt-erkande-mord-pa-kvinna-jonkoping-22-aring-dodade-fd-sambo/
Hej, helgen innan Daniel Johansson (adopterad från Indien) av en prästfamilj (mamman präst), slog ihjäl Marina, så var jag där i hennes lägenhet, jag glömde även min hårborste där.
Den helgen berättade Marina för mig att prästmamman hade utnyttjat Daniel sexuellt.
Har ingen FUP.
Marina hade fått ett överfallslarm av polisen, som polisen sedan tog tillbaka.
Dottern är i senare delen av 20-nånting åldern nu. Jag kommer inte skriva hennes namn här.
Jag litar inte på detta forum.
Jag har väl lite detaljerad info om Marinas skick när de hittade henne.
När familjen skulle ta avsked från Marina, så fick de inte se hennes ansikte, det var täckt av bandage, han hade stått och stampat på hennes ansikte, hon hade ingen näsa kvar.
Under rättegången tittade han ständigt ner, ingen ögonkontakt med oss andra i rummet.
Hennes pappa tog en lock av hennes blonda hår.
Marina pluggade på Floristlinjen (tror på Bäckadalsgymnasiet) , gick på Lajv på Tändsticksområdet och hade en svart ryggsäck full med silvriga säkerhetsnålar attached på den.
(Har lite mer men tycker att det är detta är tillräckligt).