• 1
  • 2
2018-02-12, 22:16
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komintekaxa
Jag är nästan likadan, har nog aggressionsproblem, för rätt som det är kan jag bli vansinnig, behöver inte ens vara andra, ofta är det mig själv och saker jag blir arg på. BLIR SÅ ARG. SOM NU, sitter här försöker förstå en tråkig jävla video. FATTAR INGENTING!! Ska fan köpa en sexdocka som jag kan slå på käften!
Tror inte du har aggressionsproblem. Du är själv alldeles för mycket och får inte utlopp för din energi. Du stimuleras inte tillräckligt vilket gör dig frustrerad.
Citera
2018-02-12, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Tror inte du har aggressionsproblem. Du är själv alldeles för mycket och får inte utlopp för din energi. Du stimuleras inte tillräckligt vilket gör dig frustrerad.

JASSÅ DET GÖR JAG?!?!? JAG FÖRSTÅR JU INGENTING. SITTER HÄR OCH SER EN FILM PÅ 45MIN, DÄR JAG MÅSTE FÖRSTÅ ALLTING, SER BARA EN GUBBE SOM RABBLAR SAKER, FÖRSTÅR ABSOLUT INGENTING.

Ska gå skjuta huvudet av mig.

Nej förlåt nu blev det lite för mycket, jag förstår verkligen ingenting. Jag måste vara skadad i hjärnan, ja det är nog det som gör det.

TS sök hjälp eller nåt, du låter som en sinnessjuk narcissist
Senast redigerad av Komintekaxa 2018-02-12 kl. 22:22.
Citera
2018-02-12, 22:22
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komintekaxa
JASSÅ DET GÖR JAG?!?!? JAG FÖRSTÅR JU INGENTING. SITTER HÄR OCH SER EN FILM PÅ 45MIN, DÄR JAG MÅSTE FÖRSTÅ ALLTING, SER BARA EN GUBBE SOM RABBLAR SAKER, FÖRSTÅR ABSOLUT INGENTING.

Ska gå skjuta huvudet av mig.
Nej, jag tror inte att du kommer förstå bättre om du skjuter dig själv i huvudet.

Du kanske ska ta en promenad och släppa filmen ett tag. Varför måste du förövrigt förstå den?
Citera
2018-02-12, 22:43
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bragoden
Har i princip hela mitt liv vart en väldigt stolt person och tål absolut inte kritik.
Nu på senare åren så har det stört mig väldigt mycket samtidigt som jag njuter av situationer där jag bara gör som jag vill utan att lyda någon.
Det har gjort att jag har bytt typ 6 jobb på bara fyra år. Vissa jobb har jag bara vart på i 2-3 månader.

Jag kan trivas med jobbet men räcker med en liten kritik från chefen så säger jag upp mig omedelbart.

Det börjar störa mig rätt så mycket nu då jag bara sjunker mer och mer utan att kunna aldrig behålla ett jobb mer än ett halvt år.

Jag hellre är nacken och hungrig än att förlorar min stolthet!

Vad har jag för störning?

Finns det något hjälp jag kan få förutom kbt? För att efter två träffar så tyckte jag att den var meningslös för mig?

Själv har jag problem med psykvården ibland och det tack vare små-missar. Inga droger och inga perversa tankar bara skapligt med otur.
När jag först kom till ett boende fick jag tala med en psykolog.
Nu vet jag inte om psykologer kan lösa alla situationer.
Det finns sådana som länkar en till en psykiatriker.
Dessa ger dig medicin efter diagnos.
Jag kan bara ge dig ett förslag.
Se om du kan studera vidare eller någonting i den stilen. Det kan liksom rädda en ifrån långa onödiga samtal. Jag rekommenderar inte psykvården bara psykolog.
Citera
2018-02-12, 23:19
Medlem
Citat:
Har i princip hela mitt liv vart en väldigt stolt person och tål absolut inte kritik.
Vad anser du om kritik generellt? Hur upplever du kritik?
Citera
2018-02-12, 23:28
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det som jag tycker själv är att jag ändå vågar utmanar saker i livet men ger upp vid första smällen och väljer istället något annat fram tills jag får en smäl där också för eller senare.

Sådant förfarande ger dock en relativt bred kompetensbild arbetsmässigt sett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in