2006-01-23, 19:56
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Inser du iten att shemales och trannies är alternativ-sex och hör hemma under denna kategori?

f.ö varkar du smått fixerad och skulle nog vilja spänna på en ladyboy, du är kort sagt lite homo men fixar inte att inse det själv, det är vanlig att closet homos drar över ladyboys och itne betraktar det som homosex-sex för att de är rädda att lämmna sin lilla garderob, mer vanligt i sydamerika och thailand-områdena däremot.

För mig e just att spänna på ett litte för starkt ord har ej den hettsen att komma dit till den punkten ..... men ska ej sticka under stolen men ett tag var man så nere å trött på sitt eget liv så man fundera på ett köns byte men tyvärr skulle ej det hjälpa för under ytan skulle endå den sargade själen som man e vara kvar........
Citera
2006-01-23, 19:59
Medlem
LadyTieras avatar
jag tror faktiskt att du skulle må bäst av att vända dig till psykiatrin, du är helt förvirrad och verkar inte ha rätsida på något+ att du verkar må rätt kasst.
Citera
2006-01-23, 20:19
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:
jag tror faktiskt att du skulle må bäst av att vända dig till psykiatrin, du är helt förvirrad och verkar inte ha rätsida på något+ att du verkar må rätt kasst.

Jo rätt kass längst inne ..... men hjärn skrynklarna fattar ju ej något .....dom tycker att man ska ta ett par piller å gå hem å sova på saken ....

å inte minst just nu när man har råkat ut för följande :

http://medlem.spray.se/sami4you2/misshanlad2006.JPG
Citera
2006-01-23, 20:20
Medlem
LadyTieras avatar
et gäller att hitta rätt person, du kan byta tills det känns rätt, bättre söka hjälp än att må kasst
Citera
2006-01-23, 20:47
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:
et gäller att hitta rätt person, du kan byta tills det känns rätt, bättre söka hjälp än att må kasst

Jo men har ej ricktigt hittat någon som e värd att dela den hemligheten med ... eller hittat någon levande person som man vågat tala om saken det e änklare att vara öppen över nätet ........
Citera
2006-01-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfman72
Jo men har ej ricktigt hittat någon som e värd att dela den hemligheten med ... eller hittat någon levande person som man vågat tala om saken det e änklare att vara öppen över nätet ........

Kan vara svårt de där jo..men har du ingen vän eller nått? Jag blev av med ett par vänner när jag talade om för dom vad jag har för läggning vilket bara känns bra..de två jag behöll kan jag prata med nu på ett annat sätt än tidigare vilket är skönt. Därmed upptäcker man vilka som är genuina och accepterar en för den man är. Sen får man leva med hot från vissa personer men det är inga större problem. Men så illa bör det ju inte vara för dig..
Citera
2006-01-23, 22:13
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor_tänkare
Kan vara svårt de där jo..men har du ingen vän eller nått? Jag blev av med ett par vänner när jag talade om för dom vad jag har för läggning vilket bara känns bra..de två jag behöll kan jag prata med nu på ett annat sätt än tidigare vilket är skönt. Därmed upptäcker man vilka som är genuina och accepterar en för den man är. Sen får man leva med hot från vissa personer men det är inga större problem. Men så illa bör det ju inte vara för dig..

Nej WolfMan is a lonly wolf ...... har alltid gått vägen ensam e stark .... då har man alltid ryggen fri ej någon som kan hugga en i ryggen men så som åren går så e det ensamt att gå sin ensamma värg ...... det enda avlastningen e när man sitter på nätet å kan skriva av sig litte .....
Citera
2006-01-24, 09:58
Medlem
MataGringoss avatar
Varför blev du misshandlad? Vad hände egentligen?

ANgàende ursprungsfràgan tycker jag att du skall köra ditt race. I Latinmerika (speciellt brasilien) samt Thailand antar jag att det finns mànga av de du söker. Lycka till!
Citera
2006-01-24, 10:06
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos
Varför blev du misshandlad? Vad hände egentligen?

ANgàende ursprungsfràgan tycker jag att du skall köra ditt race. I Latinmerika (speciellt brasilien) samt Thailand antar jag att det finns mànga av de du söker. Lycka till!

Var på väg hem efter ett Resturang besök å någon som tyckte att jag var störde i hans ögon slog ut lysena på mig å fortsatte sparka på mig liggandes på backen ....Resultat:Spräckt okben lagat med tinanium platta under ögat...
Handen 2 ben brott lagat med plattor å skruvar ..... antla styngn okänt då handen är gippsat ögat e reparerat inefrån ....... å lösa framtänder ej att glömma utan känsel då okbenet krossats å slitit av närv banorna till dom ......

vet ej om han kännde mig å vet att man ser litte anorlunda på ens till varo å axepterar annat levende i samhället en det ansende som ska vara normalt i vissas syn sätt ........
Citera
2006-01-24, 14:28
Medlem
MataGringoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfman72
Var på väg hem efter ett Resturang besök å någon som tyckte att jag var störde i hans ögon slog ut lysena på mig å fortsatte sparka på mig liggandes på backen ....Resultat:Spräckt okben lagat med tinanium platta under ögat...
Handen 2 ben brott lagat med plattor å skruvar ..... antla styngn okänt då handen är gippsat ögat e reparerat inefrån ....... å lösa framtänder ej att glömma utan känsel då okbenet krossats å slitit av närv banorna till dom ......

vet ej om han kännde mig å vet att man ser litte anorlunda på ens till varo å axepterar annat levende i samhället en det ansende som ska vara normalt i vissas syn sätt ........

Vet ej hur bra du är pà engelska. Kom precis pà att den kände antropologen Don Kulick skrev en bok om transexuellas livsstil. Har ej läst den men den skall vara en mycket bra inblick i hur transexuella lever och om deras omgivning. Kanske nàgot för dig?

Hittade den pà Google:
Travesti: sex, gender and culture among Brazilian transgendered prostitutes. Chicago: University of Chicago Press. 1998.
Citera
2006-01-24, 14:30
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Vet ej hur bra du är pà engelska. Kom precis pà att den kände antropologen Don Kulick skrev en bok om transexuellas livsstil. Har ej läst den men den skall vara en mycket bra inblick i hur transexuella lever och om deras omgivning. Kanske nàgot för dig?

Hittade den pà Google:
Travesti: sex, gender and culture among Brazilian transgendered prostitutes. Chicago: University of Chicago Press. 1998.
tro det eller ej..men jag har faktiskt läst den, den är jättebra
Citera
2006-01-24, 14:56
Medlem
wolfman72s avatar
Citat:

Hittade den pà Google:

Jo då man har tidigare fördjupat sig i text matrial hur å varför .... men det har ej givit mig något bara svar på det man känner å undrar över ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in