2007-08-04, 06:43
Medlem
erikbes avatar
Såg en gammal Kent-video, Kräm, häromdagen och det slog mig att i Nilecity ligger Lokko i en kista med Rheborg och en radio vid sin sida, påminde mycket om Kent-videon.

http://uk.youtube.com/watch?v=fa7fn-MlROQ
Citera
2007-08-04, 06:57
Medlem
Kent och Killinggänget är gamla polare så det är därför dom har pikar mot dom i sina serier.
Citera
2007-08-04, 07:15
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Kent och Killinggänget är gamla polare så det är därför dom har pikar mot dom i sina serier.

Dom är ungerfär lika "crazy"
Citera
2007-08-04, 10:49
Medlem
peder_asts avatar
Citat:

http://www.kent.nu/bilder/bildsidor/...lli95.gif.html

kent samt valda medlemmar ur whale
Citera
2007-08-04, 12:56
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peder_ast

slutligen funderar jag återigen på gangstarappen i göteborg...schyffert eller rheborg säger typ men emrik sparka mig på benet när regissören brutit tagningen. kan detta syfta på emrik larsson i stonefunkers månne?

Ja, det är säkert den Emrik, kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=0R7CCV2ZO2U

Den sista karaktären från Pajala är bäst...
Citera
2007-08-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slippery Pete
Har alltid inbillat mig att sudden är en parodi på Eurosports crosskommentator vid tiden, kanske för att han kommenterade novemberkåsan första gången han dök upp.
Hansson, Hansen kanske???
Ingen tvekan om att det är Torleif Hansen som är förebilden.
Citera
2007-08-04, 21:06
Medlem
Spikeys avatar
Citat:
Nile City är det ifrån och gruppen kanske heter Garfield = orginal namnet på katten Gustav.

Bara kolla upp, låten heter "Oh Superman" om jag minns rätt.

Låten Oh Superman gjordes av Laurie Anderson nångång på 80-talet om jag minns rätt, orkade inte googla
Citera
2007-08-31, 00:18
Medlem
Cineastens avatar
Varför är det så inihelvete svårt att förstå att ni inte ska diskutera fildelningsrelaterade frågor i film eller tv-forumet? Har ni frågor rörande var man kan ladda ned en film eller tv-serie eller vilka bittorrentsiter som håller bäst kvalité ska ni ta det i FILDELNINGSFORUMET, inte här. Ska det vara så jävla svårt att förstå?
/Mod
Citera
2007-08-31, 08:44
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Varför är det så inihelvete svårt att förstå att ni inte ska diskutera fildelningsrelaterade frågor i film eller tv-forumet? Har ni frågor rörande var man kan ladda ned en film eller tv-serie eller vilka bittorrentsiter som håller bäst kvalité ska ni ta det i FILDELNINGSFORUMET, inte här. Ska det vara så jävla svårt att förstå?
/Mod

När gjordes det?? Gick tillbaks ett par sidor men fann inget sånt
Citera
2007-09-13, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Ja, det är säkert den Emrik, kolla här:

http://www.youtube.com/watch?v=0R7CCV2ZO2U

Den sista karaktären från Pajala är bäst...

Nej, dålig. Ska den vara bra så tycker jag dialekten ska vara lite lik iallafall.
Citera
2007-09-13, 22:36
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Nej, dålig. Ska den vara bra så tycker jag dialekten ska vara lite lik iallafall.

För mig är det en dialekt från norr, det räcker. Mer tveksamt hur många renskötare det finns där, för att inte nämna fjäll...?
Citera
2008-05-17, 15:12
Medlem
Mr Highwaymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
För mig är det en dialekt från norr, det räcker. Mer tveksamt hur många renskötare det finns där, för att inte nämna fjäll...?
Nää, renskötare finns det men vi har varken den dialekten, fjäll eller lappar iklädda kolt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in