• 9
  • 10
2012-06-23, 18:38
Medlem
erikbes avatar
Hardy Nilsson är även en drift med Terry Eriksson, DJ o popskribent
http://popviminns.files.wordpress.co...nr24.jpg?w=406
Citera
2012-06-24, 14:07
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
I Ben och Gunnar så säger Gunnar vid ett tillfälle "-Jag är så jävla straight att inte ens...med en rysk matros på en kall brits med dieselmotorernas...som enda ljudkuliss..."

Är det någon som kan fylla i luckorna?

Även om det vore ett normalt straight beteende att ha sex med en nordfinsk matros på en hård brits med dieselmotorernas brutala dån som enda ljudkuliss, så skulle jag inte ha det, så jävla straight är jag
Citera
2012-06-27, 00:03
Medlem
PluttePuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Själv gillar jag killinggänget som mest från Percy tårar och Fyra små filmer och framåt

Betydligt bättre än de svåruthärdliga 90-talsbuskisen i "I manegen" och "Nilecity"

Jag är ett stort fan av Percy tårar och den numera kultstämplade Torsk på Tallinn. Lysande den sistnämnda att lyckas göra så bra komik runt omkring ett så tragiskt och sorgligt ämne som ensamhet.
Citera
2019-01-10, 17:49
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolz
Percy Nilegård är en parodi på nån chef som Johan Rheborg hade en gång i tiden och som betedde sig ungefär som percy gör. Har för mig att han har sagt det i några intervjuer.
Namnet är dessutom inte helt olikt namnet på Schyfferts farbror som bor i Glömminge och är biodlare. Han heter Per Nilevi.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in