2018-02-09, 15:52
Medlem
Pappersvargens avatar
Jag har en Apple TV gen 4 med tvOS 11.2.5.
D OS har brjat skaffade jag mig ett konto p Eurosport och laddade hem Eurosport player.

Problemet jag har r att appen inte startar p min Apple TV. Nr man startar den str Eurosport-loggan och snurrar i evigheter och inget hnder.

Jag har startat om min Apple TV och testat att installera om appen. Ngon annan som upplever samma problem? Gissar att Eurosport r lite verbelastat nu i OS-tider.
Senast redigerad av Pappersvargen 2018-02-09 kl. 16:10.
Citera
2018-02-09, 17:55
Medlem
Har samma fel, kan bero p verbelastning. Hojta grna om ngon har en lsning.
Citera
2018-02-09, 20:12
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jyu
Har samma fel, kan bero p verbelastning. Hojta grna om ngon har en lsning.
Recensionerna av appen p Itunes r ju inte s smickrande, https://itunes.apple.com/se/app/euro...339708430?mt=8

24e augusti skrev BosseDynamit att det inte fungerar med Apple TV lngre. Frmodligen/frhoppningsvis har de ju tgrdat detta sedan dess, srskilt nr de skyltar om appen p startsidan i App store p TV.
Citera
2018-02-10, 21:13
Medlem
Tvonds avatar
Kollat hela dagen p Eurosport Player p ATV4 (11.2.5 )utan avbrott eller krngel.
Citera
2018-02-11, 10:09
Medlem
Pappersvargens avatar
Nu har jag lyckats f igng appen. Jag har nog installerat om den 8 gnger och nu efter senaste lyckades jag komma frbi laddskrmen s jag kunde logga in ordentligt.
Citera
2018-02-11, 15:19
Medlem
Dingokuddes avatar
Jag har samma problem p iPad men inte p telefonen (samsung galaxy note 8). Med andra ord r inte orsaken verbelastning utan snarare med maskinvaran 😩
Citera
2018-02-12, 15:02
Medlem
Dingokuddes avatar
Det hr svaret fick jag frn supporten:

Jenny,

Jag beklagar att du har problem med att logga in p olika enheter. Jag kan se i vra system att du har kpt ditt abonnemang via iTunes eller Google Play.

Jag vill informera dig om att om du kper ditt abonnemang via en webblsare p vr eurosportplayer.com sida fr du tillgng att se p vra sndningar p flera enheter (Webblsare + Android enhet + iOS enhet).

Om du gr din betalning via en tredjepart som t.ex iTunes eller Google Play fr du enbart tillgng till spelaren via deras plattform.

Det betyder att med ett abonnemang kpt via iTunes har du endast tillgng till Eurosport Player med iOS-enheter (iPhone med iOS 9+, iPad med iOS 9+, iPod touch med iOS 9+).

Om du kpt ditt abonnemang via Google Play kan du endast anvnda Android-enheter (Android-telefoner med OS 4.4+, Android Tablet med OS 4.4. +).

Vi har inte har mjlighet att hantera dessa prenumerationer eftersom de r direkt kopplade till terfrsljarens datorsystem. Kontakta deras support vid frgor.

Finns det ngot annat vi kan hjlpa dig med, r du vlkommen att kontakta oss igen.

Med vnliga hlsningar,
Citera
2018-02-12, 15:32
Medlem
bompyrides avatar
Har ven jag problem p ATV4.
Str bara och spinner med Eurosportloggan.

Ni som lyckats lsa detta, hur har ni gtt tillvga?
Citera
2018-03-23, 17:26
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bompyride
Har ven jag problem p ATV4.
Str bara och spinner med Eurosportloggan.

Ni som lyckats lsa detta, hur har ni gtt tillvga?
Bumpar trden!

Mitt problem har inget med Apple att gra men provar att frga hr nd.

Hur sger jag upp mitt abonnemang? P hemsidan str det att det ska finnas en "avsluta abonnemang"-knapp p min kontosida, men jag hittar d fan ingen! Ngon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in