Jag söker fullkomligt desperat efter svar nu. Det är något i min bröstkorg som alldeles som vibrerat i över en vecka. Till en början gick det i intervaller och skedde oftast nattetid, då det även väckte mig till klarvaken. Nu har det hållt i sig längre stunder och har sista dygnet varit mer statiskt. Viktigt att poäntera är att jag har varit på akuten där de tog EKG, så det är ej förmaksflimmer vilket man initialt skulle kunna tro.. Fast nu vettefan, det är så påtagligt att jag börjar nästan tro att de förväxlat mitt EKG med någon annans..
Kan tillägga att jag sedan tidigare lider av ångest (men aldrig läst om någon som drabbats av vibrerande bröstkorg som symptom) samt att jag för 1 vecka sedan slutade dricka alkohol efter att ha druckit 4-5 ggr i veckan i 1 års tid. Kan sistnämnde spela in? Men det är heller inte några typiska alkoholist-skakningar, utan som sagt vibrationer. Hjärtat rusar inte heller, utan jag känner att det slår i normaltakt.
Snälla hjälp mig med förslag på vad detta kan vara, jag orkar inte vakna av detta besvär mer, blir tokig snart..