2018-03-27, 18:32
Medlem
Ustyugov3s avatar
Så jävla bra.

Minns inte så många detaljer men Yngwes "knäspjut" var fan något av det roligaste jag hört någonsin.

Fantastisk podd, Nordfronts bästa.
Citera
2018-03-28, 11:12
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Så jävla bra.

Minns inte så många detaljer men Yngwes "knäspjut" var fan något av det roligaste jag hört någonsin.

Fantastisk podd, Nordfronts bästa.
Det kan ju inte vara möjligt att det där är något av det roligaste som du någonsin hört?

Jag har lyssnat på ett par avsnitt av den här podden och tycker att den är helt okej, men bättre än Radio Nordfront och Nordic Frontier är den ju absolut inte.

Kul att Nicklas "Nicke på stan" Norling medverkade i det senaste avsnittet. Han är väldigt bra!

Ett trevligt och intressant inslag från Studio Nordfront där Norling berättar om hur det är att ha höns:

https://www.youtube.com/watch?v=wWNOTn06MeQ
Citera
2018-04-13, 17:15
Medlem
Vargfars avatar
Bra men kanske lite för flamsigt ibland. Även för mig som så kallad tolerant med diverse diagnoser. Robin Palmblad i moderpodcasten Radio Nordfront var ett lyssande förra veckan i söndags då han mutade samtliga utom sig själv i slutet haha. Boström du bör kanske ta efter?
Senast redigerad av Vargfar 2018-04-13 kl. 17:17.
Citera
2018-04-13, 18:49
Medlem
Haha, denna tråd är sorgligt kort. Säger kanske något om intresset för rörelsen. Sveriges största forum och inte mer än några få kommentarer. "De människor vi träffar håller verkligen med oss" putti putti

Förlorare.
Citera
2018-04-13, 19:26
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo
Haha, denna tråd är sorgligt kort. Säger kanske något om intresset för rörelsen. Sveriges största forum och inte mer än några få kommentarer. "De människor vi träffar håller verkligen med oss" putti putti

Förlorare.
*Gäst.*

Podden är bara två månader gammal och har ju fått rätt så bra respons här jämfört med mycket annat. Inte minst när en vinnare som Johnny Mongo känner sig tvingad att kommentera podden.
Citera
2018-04-16, 19:42
Medlem
Enydrions avatar
Jag behöver ladda ner den för att kunna lyssna på den, har försökt med JDownloader2 men inte fått det att funka, nån som vet hur man kan ladda ner den?
Citera
2018-04-16, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Jag behöver ladda ner den för att kunna lyssna på den, har försökt med JDownloader2 men inte fått det att funka, nån som vet hur man kan ladda ner den?

Du går in på deras Spreaker kanal och trycker 'Download' under respektive avsnitt
Direkt länk till senaste avsnittet: https://api.spreaker.com/download/episode/14545851/mer_n_ord_avsnitt_9_censurerad.mp3
Citera
2018-04-16, 21:15
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Du går in på deras Spreaker kanal och trycker 'Download' under respektive avsnitt
Direkt länk till senaste avsnittet: https://api.spreaker.com/download/episode/14545851/mer_n_ord_avsnitt_9_censurerad.mp3

Ok, har laddat ner några nu, jag trodde de var borttagna från spreaker, det såg tomt ut först när jag tittade...
Citera
2018-04-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Ok, har laddat ner några nu, jag trodde de var borttagna från spreaker, det såg tomt ut först när jag tittade...

De flyttade in podcasten under Radio Nordfronts paraply efter ett eller två avsnitt, så länken i TS går numer till fel adress.
Citera
2018-04-16, 22:39
Medlem
Dorniers avatar
Simon Engelin, säg inte "gå på gatan".

Det betyder att vara gatuprostituerad.

"Istället för att gå på gatan hade vi en intern aktivitet."
Citera
2018-04-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMungo

Förlorare.

De är uppe i över 50 000 lyssningar på spreaker.
Citera
2018-04-24, 18:49
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det kan ju inte vara möjligt att det där är något av det roligaste som du någonsin hört?

Jo, faktiskt.

Fantastiskt program i helgen. Alla som är med i radion är riktigt bra, även Philips gästspel.

Oscar Bergström är dessutom som Emil Hagberg fast bättre, borde slås fast vid det här laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in