Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-14, 22:36
  #37
Medlem
Ustyugov3s avatar
Älskar podden.

Ytterligare en sak som jag älskar med den är den ofta lustigt formulerade programinfon.

Exempel: "Vi djupdyker i det västafrikanska kökets historia"
Citera
2018-05-15, 16:58
  #38
Medlem
Vargfars avatar
Inslaget om downs syndrom i senaste avsnittet klockrent
Citera
2018-05-15, 18:29
  #39
Medlem
Den blev snabbt min nya favoritpodd
Älskar den grabbiga tonen!
Citera
2018-05-17, 03:24
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Den blev snabbt min nya favoritpodd
Älskar den grabbiga tonen!

Jepp, bra podd. Väldigt underskattad. Lyckas vara rolig, tuff, energisk, manlig och seriös på en och samma gång. Tillsammans med Vita Pillret och Markus&Malcom den bästa podden just nu.
Citera
2018-05-22, 10:07
  #41
Medlem
anna_83s avatar
Okunskapen kring mongoloider är skrämmande. Ni är medvetna om att alla människor kan få barn med downs syndrom? Det finns flera nationella med släktingar och familjemedlemmar som har downs. Lätt att tycka att ni inte är nåt annat än snorungar.
Citera
2018-05-22, 14:19
  #42
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Ganska underhållande att lyssna på. Kul att få en inblick i deras kriminella livsstilar mellan polisförhör och domar.
Citera
2018-05-22, 19:10
  #43
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Okunskapen kring mongoloider är skrämmande. Ni är medvetna om att alla människor kan få barn med downs syndrom? Det finns flera nationella med släktingar och familjemedlemmar som har downs. Lätt att tycka att ni inte är nåt annat än snorungar.

Fattar du inte att de skämtar? Hur mycket mer uppenbart kan det bli? Kanske är jag som inte fattar att du skämtade med ditt inlägg i och för sig.

Grymt sista avsnitt som vanligt.

Jag är för övrigt varken ett av Oscar Bergströms trollkonton eller Niklas Yngwe. Jag heter Oskar Strömberg.
Citera
2018-05-23, 19:27
  #44
Medlem
KamratBruns avatar
Kul pod att lägga en timme eller två på.
Robin Boström är en mästare på att grymta ur sig "sluuuuta" och "neeeej" medan hans panel HMF tourettsar för fullt, Niklas Yngwe verkar ha en skön humor, Simon Engelin känns som den mest genomtänkta och borde få ta mer plats, Oscar Bergström känns som den lilla hunden som vill skälla högst och som kanske spelar över en aning och kunde tona ner något.
Skulle även gärna låta Nicklas Norling vara med mera som är mer i samma kategori som Engelin, lite mer lugnt och genomtänkt som kan väga upp när det blir lite flamsigt.

Hur som, ganska skön pod!
Citera
2018-06-28, 19:26
  #45
Medlem
Ustyugov3s avatar
Så jävla bra avsnitt! https://www.spreaker.com/user/radion...ord-avsnitt-16

Yngwes utläggning om intervjuförvirring och gomspalt slår "knäspjutet" och är nu det roligaste jag någonsin hört.

Fr.o.m. minut 71 kommer sedan EXAKT den jävligt radikala, inspirerande och fanatiska anda som motståndet måste genomsyras av. Från minut 71 och framtill sagostunden är den bästa radio jag någonsin lyssnat på.
Citera
2018-07-23, 21:39
  #46
Medlem
Ustyugov3s avatar
Nytt avsnitt från Sveriges bästa extremistiska, radikala och våldsbejakande aktivistpodcast:

"Vi kommer att hänga er"
Citera
2018-07-24, 14:17
  #47
Medlem
Enydrions avatar
Är det den här podden där de lägger på en signal när de säger olämpliga ord, som gissningsvis jude tex?

Eller har de flera poddar?
Citera
2018-09-10, 21:24
  #48
Medlem
Ustyugov3s avatar
Var är podden? Hoppas den är tillbaka snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback