2026-09-18, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AvaChloe
Väldigt obehagligt.
Viksjö är generellt ett väldigt lugnt och tryggt område. Men precis som överallt annars så händer det saker där med.

Har bott där i många år själv och känner till området väldigt väl.
Där denna våldtäkt skedde, är det där ”spåret” startar? Spåret startar vid Sandviksskolan. Skulle vilja veta exakt plats där det skedde.

För dem som bor där eller känner till området så vet man vad jag menar.

Jag är helt säker på att det är en man som bor i området. Om jag skulle vara djärv och gissa så tror jag att gärningsmannen bor någonstans mellan Falsterboskolan (kallas även för drakenskolan) och Sandviksskolan.
Skulle faktiskt tro att det är en svensk man vi letar efter här.
En svensk man som är något av en enstöring, troligen arbetslös eller så har han en något halvdan sysselsättning.
Hans offer är flickor i skolåldern.
Man brukar kunna lukta sig till de här typerna. Får man inte tag på idioten i tid och spärrar in honom så kan det nog gå riktigt illa.
Är det en serievåldtäktsman som är i farten så kommer han fortsätta tills han blir upptäckt.

Det borde gå att ringa in den här mannen utan alltför stor kraftansträngning. Människor känner varandra i Viksjö och man har koll på om någon beter sig udda.

Skulle inte haft något emot att ta fram min pappas jaktgevär och sätta ett skott på idioten. Sånna här as förtjänar inte atr leva.

Tvivlar på det. Ytterst få människor är kapabla att döda en människa öga mot öga. Om du nu inte har en grav personlighetsstörning eller är djup psykotisk. Men på nätet är man modig som fan.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in