• 1
  • 2
2018-11-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kill4ever
Hej! Är en student på 18år. Har fullt upp med pluggande och skulle vilja tjäna lite extra pengar. Lagligt eller olagligt, spelar ingen roll. Har försökt söka jobb på helger men har inte fått nåt? Har ni några tips/erfaranheter? Nåt lätt sätt där man kan tjäna småpengar? Vad som helst förutom att sälja droger.

Samma sätt som jag undgick att ta CSN under hela universitetstiden - matched betting! Finns att läsa om här på FB, och här kallas det Bonustrading.
Citera
2022-07-07, 11:36
Medlem
Kanske inte det svar du vill ha men McDonalds.
Perfekt jobb för ungdomar. Jag jobbade där själv när jag var i slutet av skoltiden och lite efter jag slutade skolan.

Det ger ingen monsterlön, men det är ett bra jobb om man antingen vill tjäna lite extra när man går i skolan eller kanske första jobbet efter skolan.

Man träffar mycket fina människor också när man jobbar där. Killar träffar trevliga tjejer och tvärt om. Ligg hit och dit haha
Citera
2022-07-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Perfekt jobb för ungdomar. Jag jobbade där själv när jag var i slutet av skoltiden och lite efter jag slutade skolan.

Det ger ingen monsterlön, men det är ett bra jobb om man antingen vill tjäna lite extra när man går i skolan eller kanske första jobbet efter skolan.

Man träffar mycket fina människor också när man jobbar där. Killar träffar trevliga tjejer och tvärt om. Ligg hit och dit haha

Förhoppningsvis har han nu efter 3 år pluggat klart o landat ett jobb
Annars ett bra tips men är det verkligen så lätt att få jobb på McDonalds? Måste vara många som söker dit tånker jag?

Själv hade jag nog valt någon städtjänst eller jobba som undersköterska kanske känns lite mer som en avslappnad miljö jämfört med mcdonalds eller flyttgubbe där behövs det alltid gubbar speciellt nu till sommaren finns svarta pengar där också om man nu vill ha det men är ju bättre o köra vitt o vara ärlig från start
Citera
2022-07-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund

McDonalds blev precis ännu äckligare menar du att det liggs i köket?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in