2018-02-10, 23:05
Medlem
Eiinnds avatar
HBTQs slutgiltiga sätt att bevisa för omvärlden att dom inte anser sig vara normala. Normala människor håller inte galor om sig själva.
Citera
2018-02-11, 02:24
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
På lördag är tramset tillbaka. Hur långt har det gått i samhället när bögar, transor och flator får en egen gala på TV där årets bög ska utses?

Är inte detta diskriminering av straighta? Ska "Fab Freddie" vara med?

Kollade tv-galan. Mångt mycket proffsigare än SVT:s Melodifestivalen - bättre manus, bättre humor, bättre artister

Citat:
Är programledare Shima flata själv? Helvete, vad tillgjord hon är...

Hon var iaf mycket proffsigare som programledare än SVT:s "bollibompa" programledare David. Eller föredrar du SVT-David i kallingar och liknande humor?

Citat:
Denna perversa gala liksom Pridefestivalen borde förbjudas. Gör som Ryssland, förbjud bögpropaganda, men Sverige har inte kuk nog för det!

Ryssland har inte förbjudit "bögpropaganda" (generellt) utan endast förbjudit dito propaganda riktad mot minderåriga.
Citera
2018-02-11, 11:32
Medlem
QueerSchilvias avatar
Det var väl inte så mycket Gala över det där.

Inte ens årets drag, Amanda Thundepussy, orkade klä upp/ut sig.
Citera
2018-02-11, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Kollade tv-galan. Mångt mycket proffsigare än SVT:s Melodifestivalen - bättre manus, bättre humor, bättre artister

Hon var iaf mycket proffsigare som programledare än SVT:s "bollibompa" programledare David. Eller föredrar du SVT-David i kallingar och liknande humor?

Ryssland har inte förbjudit "bögpropaganda" (generellt) utan endast förbjudit dito propaganda riktad mot minderåriga.

Artisterna var helt okej, även om dom ofta har en koppling åt homosexualitet och är homo själva. Jag föredrar David i kallingar framför en programledare som låter och beter sig som Fab Freddie. Hennes bögskämt var ett riktigt lågvattenmärke i mitt tycke. Allt för att få homosexualitet att framstå som normalt.

Sverige borde ta efter Ryssland, istället för att uppmana till detta naturvidriga fenomen. Varför måste bögar, flator och transpersoner få sådan uppmärksamhet och spöka ut sig i fjädrar, paljetter och boa?!? Räcker det inte att homosexualitet är tillåtet, måste dom skylta med det också och utse årets bög?
Citera
2018-02-11, 22:56
Bannlyst
Synd att de klippte ner alla uppträdanden till jättekort.
Citera
2019-02-03, 20:15
Medlem
Jag har ett tips till er som inte gillar gaygalan:

Låt bli att titta.

Själv tycker jag det är värre att mina skattepengar ska gå till att finansiera program som handlar om folks sinnesförvirrade idéer om låtsaskompisar i himlen.

https://www.youtube.com/watch?v=Osw64e2rjZs
Citera
2019-02-09, 21:35
Medlem
Babben ser ut som min farmor
Citera
2019-02-09, 21:38
Bannlyst
Dvärgen är på plats och Fjamåt är nominerad som årets HBTQ-vän.
Citera
2019-02-09, 21:40
Medlem
Talang-tjejen e där
Citera
2019-02-09, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Talang-tjejen e där

Märta Maräng, vars största dröm är att leda QX-galan.
Citera
2019-02-09, 21:45
Medlem
DyslexiKungens avatar
Smith and Tell borde ha varit med på mellot istället
Citera
2019-02-09, 21:47
Medlem
Helt ok underhållning såhär en fredagskväll i februari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in