Citat:
Ursprungligen postat av
kesey
Jag har inte sagt han inte är muslim. Jag skrev han inte är praktiserande muslim. Svårt att läsa eller?
Om vi är kriget så ge fan i att invadera våra länder, ge fan i att stötta Saud familjen o Saudi, ge fan i stötta diktatorer i Mellanöstern och Afrika så slipper ni oss.
Kom inte och skövla och härja i MENA och sen säga vi är kriget.
Du kanske är trött på oss men vi är trötta på er sedan lääänge
Res hem då, vi har ingen annan stans att flytta till, vi har bara ett land. Så om ni är trötta på oss flytta härifrån. Varken jag eller någon jag känner kan påverka länderna i Mellanöstern, vi vill bara vara ifred och säkra i vårt eget land. En svensk stadsdel och en spansk stadsdel i Spanien är mer lika än En svensk och en invandrarstadsdel i Stockholm med en tunnelbanestation emellan. I Europeisk stadsdelar är det lugnt, säkert, rent. Men överallt där människor från MENA flyttar in blir det våld, skadegörelse, kvinnoförtryck, religiös fanatism, bidragsberoende, nedskräpning. Oavsett om det är i Stockholm, Paris eller Rom.
Vi vill inte ha det som i Kairo eller Bagdad, låt oss slippa det och flytta dit om ni gillar kaoz, våld och lort.