2018-02-02, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag hörde att hans skador skulle vara riktigt allvarliga. Jag var inne på akuten med en släkting och överhörde personal där inne. Förmodligen ett nytt mord i Malmö.

fanns det många i akuten
Citera
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
är du läkare eller polis?

står inget om i polishändelser

Inget av det. Läs längre upp. Det är rätt många människor som hanterar ett sådant larm så det sipprar ut.

Han åkte ut i en brun påse. Då är du död.
Citera
Medlem
Citat:
Jag hörde att hans skador skulle vara riktigt allvarliga. Jag var inne på akuten med en släkting och överhörde personal där inne. Förmodligen ett nytt mord i Malmö.

Du hörde inget annat, tex namn eller annat som kan avslöja vem som blivit skjuten?
Citera
Medlem
Citat:

skjuten i huvud och kropp
Citera
2018-02-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekonomista
är du läkare eller polis?

står inget om i polishändelser

Han säger ju att han hört det från blåljuspersonal på plats. Dvs han känner polis eller ambulanspersonal.

I övrigt hoppas jag du förstår att man inte nödvändigtvis går ut direkt med info om en person har dött eller ej.

-1 död
-2 gripna.

Kvarstår -2 om de skulle bli dömda är det alltså -3 personer som inte tillför något. Inte fy skam.
Senast redigerad av ellabellak 2018-02-02 kl. 22:52.
Citera
2018-02-02, 22:51
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julle1989
skjuten i huvud och kropp

Nej inte huvudet. Bara kroppen.
Citera
2018-02-02, 22:52
Medlem
Varför körs inte skottskador i huvudet direkt till Lund? Förvisso kanske meningslöst då chansen är väldigt liten att överleva.
Eller med tanke på alla skjutningar i Malmö. Varför flyttas inte neurokirurgen till Malmö?
Citera
2018-02-02, 22:53
Medlem
Vikingablod76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TierraDelFuego
Varför körs inte skottskador i huvudet direkt till Lund? Förvisso kanske meningslöst då chansen är väldigt liten att överleva.
Eller med tanke på alla skjutningar i Malmö. Varför flyttas inte neurokirurgen till Malmö?

Han blev inte skjuten i huvudet. Bara kroppen. Men det var ovanligt mycket blod så eventuellt några lyckoträffar.
Citera
2018-02-02, 22:55
Medlem
Agentninjas avatar
Men det räcker. Blåljus källan säger ju INTE huvud, bara kroppen.
Citera
2018-02-02, 22:57
Medlem
Ett av Malmös fattigaste områden....
Citera
2018-02-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TierraDelFuego

Allvar? Tycker du det är en bra ide att flytta neurokirurgen till Malmö för att några kriminella blir skjutna i huvudet? Du tror inte majoriteten patienter till neurokirurgen kommer från andra sjukdomsorsaker än bly i huvudet?
Citera
2018-02-02, 23:00
Medlem
Agentninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julle1989
Den född 84 *li ch*er

Vem är den här *li då? Någon som vet mer?
Senast redigerad av Agentninja 2018-02-02 kl. 23:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in