Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-01, 16:41
  #1
Medlem
Gamlestads avatar
Hej vänner!

När jag försöker öppna en länk eller dokument så blinkar bara skärmen hastigt till. Går ej att öppna. Kör Windows 10 med firefox webbläsare.

Någon som har ett tips?
Citera
2018-02-01, 17:26
  #2
Moderator
Humbugs avatar
Vad är det för länkar? Går de till andra websidor eller dokument?
Citera
2018-02-01, 17:48
  #3
Medlem
Gamlestads avatar
Det är olika. Bifogade bilder o dokument i mailen brukar inte heller gå att öppna. Länkar på tex. modellnyheter i mj-Världen, via ett forum, funkar inte heller längre. Det har inte varit några problem tidigare. Det kan i princip vara vad som helst.
Citera
2018-02-01, 19:08
  #4
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlestad
Hej vänner!

När jag försöker öppna en länk eller dokument så blinkar bara skärmen hastigt till. Går ej att öppna. Kör Windows 10 med firefox webbläsare.

Någon som har ett tips?

Vilken ändring gjordes på dator innan problemet uppstod?

Kolla upp datorn - https://support.microsoft.com/sv-se/...rrupted-system
Citera
2018-02-01, 19:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlestad
Hej vänner!

När jag försöker öppna en länk eller dokument så blinkar bara skärmen hastigt till. Går ej att öppna. Kör Windows 10 med firefox webbläsare.

Någon som har ett tips?

Har du provat att starta datorn och stänga av den igen?
Citera
2018-02-04, 14:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getfnarre
Har du provat att starta datorn och stänga av den igen?

Fick faktiskt ett liknande problem på jobbets datorer för nån vecka sen. Nån uppdatering som ställde till det. Funkade igen efter omstart.
Citera
2018-02-04, 15:23
  #7
Medlem
Gamlestads avatar
Tack alla för hjälpen! Problemet kvarstår dock... Ska prova lite själv o se vad jag kommer fram till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback