• 2
  • 3
2018-02-04, 17:01
Medlem
dennis26s avatar
Är Ax*l Filand*r MGM eller Bo ?
Citera
2018-02-04, 17:20
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koek
Att BO skulle vara kriminell är svårt att tänka sig då han har ett yrke som tar han om just såna. BO är en av de absolut bästa arbetskamrater man kan ha på gubbängen.
Bondängen?
Citera
2018-02-04, 17:26
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennis26
Är Ax*l Filand*r MGM eller Bo ?
Ax*l är 20år
Citera
2018-02-04, 18:30
Medlem
Japp
Citera
2018-02-05, 15:04
Medlem
Har vi nåt scenario här? Pappan och son ska köpa droger , klagar på kvalitet och nån blir knivad ? ?
Senast redigerad av lemmywhiteline 2018-02-05 kl. 15:05. Anledning: Autocorrect
Citera
2018-02-05, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Ax*l är 20år

Axel yes. Jonathan Vuorinen h*llstrom nummer två.

40 årig turk eller banan något sånt. BO

Turken bananen hotar mamma. Blah blah. Turken bananen anfaller små pojkarna med något vapen. Turken får smaka kniven i hjärtat. Något sådant hörde jag snack om. Blah blah. Kanske inte stämmer alls. Blah blah. Synd att ingen dog. Stor polis insats för att arrestera dem tydligen också.
Senast redigerad av Hadtodoit 2018-02-05 kl. 18:47.
Citera
2018-02-06, 13:41
Medlem
Sockss avatar
Skönt att få veta att sonen inte var ett litet barn. Fick uppfattningen att sonen hämtats av mamman vilket han ju kan ha blivit även om han är vuxen så klart, men jag oroade mig för att det var en liten stackare.

Jag undrar dock varför han tog sig till OKQ8 och inte till polishuset som ligger precis mitt emot, närmare brottsplatsen.

Min första tanke, eller snarare förhoppning, var att det inte var en normalsvensson som råkat ut för detta utan att det handlar om en person som rör sig i kriminella kretsar. Jag bor nämligen relativt nära brottsplatsen och har unga vuxna barn som rör sig ute ibland. Dock aldrig ensamma men ändå.
Citera
2018-02-06, 13:44
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Skönt att få veta att sonen inte var ett litet barn. Fick uppfattningen att sonen hämtats av mamman vilket han ju kan ha blivit även om han är vuxen så klart, men jag oroade mig för att det var en liten stackare.

Jag undrar dock varför han tog sig till OKQ8 och inte till polishuset som ligger precis mitt emot, närmare brottsplatsen.

Min första tanke, eller snarare förhoppning, var att det inte var en normalsvensson som råkat ut för detta utan att det handlar om en person som rör sig i kriminella kretsar. Jag bor nämligen relativt nära brottsplatsen och har unga vuxna barn som rör sig ute ibland. Dock aldrig ensamma men ändå.

Jag läste lite för snabbt, fick intrycket att pappan var åtminstone småkriminell men det verkar inte stämma.
Citera
2018-02-07, 00:48
Medlem
Citat:

Är rätt säker på att just den häktade mannen aldrig skulle få för sig att attackera en random normalsvensson.
Citera
2018-02-14, 18:54
Medlem
Citat:

Det är ingen garanti att polishuset är bemannat kvällstid. Ej heller ambulansstationen som låg på gångavstånd. Jag tycker nog personen valde bästa möjliga plats för att med säkerhet pricka folk som kan hjälpa.
Citera
2018-05-10, 14:45
Medlem
Sockss avatar
Är det någon som vet mer om hur det har gått i det här ärendet?
Citera
2019-06-28, 22:18
Medlem
https://pren.ekuriren.se/artikel?met...ncallback.aspx
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem