Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-06, 23:07
  #13
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Vad jobbade han då? Han hade väl bara lite uppdrag här och där?

Inte en jävla aning. Jag vill honom egentligen inget illa. Mest glad att jag skipper se honom i rutan.
Citera
2020-05-06, 23:17
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Inte en jävla aning. Jag vill honom egentligen inget illa. Mest glad att jag skipper se honom i rutan.

Ja, böglobbyn är stor nog ändå.
Citera
2021-01-16, 21:12
  #15
Medlem
Pecka-s avatar
Helvete vad fet och fjollig den där bögen är. Motbjudande att se "hen" i Fångarna på Fortet.
Citera
2023-06-01, 12:11
  #16
Medlem
Vad hände med den här killen? Senaste inlägget på instagram var för typ 100 veckor sedan och lika längesen han taggats i något. Har inte sett till han överhuvudtaget på flera år någonstans.

Mobbades han ut ur mediasvängen helt och hållet?
Citera
2023-06-04, 15:21
  #17
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aksnevsakslegne
Vad hände med den här killen? Senaste inlägget på instagram var för typ 100 veckor sedan och lika längesen han taggats i något. Har inte sett till han överhuvudtaget på flera år någonstans.

Mobbades han ut ur mediasvängen helt och hållet?

Har också funderat lite på det. Hans sista medieuttalande skedde väl i inledningen av pandemin om att han inte hade jobb. Tror han blev knäckt psykiskt av pandemin och enligt ratsit har han avregistrerat sitt bolag och flyttat tillbaka till hemtrakterna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback