Citat:
Folk får bo var de vill för min del. Jag kunde inte bo kvar på Gotland på grund av upprepade hot mot mig och min familj. Varför? Jo, av den enkla orsaken att jag motsatte mig byggandet av särskilda asylboenden för invandrare från Mellanöstern och Afrika på Gotland. Men kanske hade jag flyttat ändå, jag tål inte längre kylan - vare sig psykiskt eller fysiskt...
På måndag får tre strategiska myndigheter på lokalplanet - byggnadsnämnden och polisen i Visby samt skattekontoret i Solna - var och en de tre anmälningarna om misstänkta brott och förseelser begångna av Özz Nujen, Debbie Nujen och Rickard Damm. Förhoppningsvis kommer detta speciella förfarande att öka trycket på de lokala myndigheterna att korsvis befrukta varandra. Om inte, så har min son fler överraskningar i beredskap. Om några veckor skickar han en f d medarbetare till Gotland för att på plats konfrontera i första hand kommunens handläggare av tillsynsärendena.
På måndag får tre strategiska myndigheter på lokalplanet - byggnadsnämnden och polisen i Visby samt skattekontoret i Solna - var och en de tre anmälningarna om misstänkta brott och förseelser begångna av Özz Nujen, Debbie Nujen och Rickard Damm. Förhoppningsvis kommer detta speciella förfarande att öka trycket på de lokala myndigheterna att korsvis befrukta varandra. Om inte, så har min son fler överraskningar i beredskap. Om några veckor skickar han en f d medarbetare till Gotland för att på plats konfrontera i första hand kommunens handläggare av tillsynsärendena.
Du ljuger som vanligt som en häst travar - i detta fall det fetade.
Det där är en ren lögn och i vilket sammanhang skall det skett.
Däremot vet jag en kvinna som flyttat från ön eftersom hon blivit utpekad som nazist av media och en man som gjorde en del brott i samband med rullstolsvåldtäkten och även han blev utpekad som nazist av media. Han den senare kan mycket väl stått under hot av vänsterextremister. Han den senare var dock ganska ung och snickare/byggnadsarbetare.
Vad jag vet har det inte planerats några byggen "särskilda asylboenden för invandrare från Mellanöstern och Afrika" och heller inte byggts några.
Det närmaste man kommit var väl att det pratades om containerboenden på Odvalds i Klintehamn för kommunplacerade med uppehållstillstånd. Den enda som uttalade sig offentligt och sade att det var en dålig ide var jag och jag har banne mig inte emottagit några hot för det. Dessa planer blev det senare heller ingenting av med och det var knappast min förtjänst.
Att fråga dig om vad för byggplaner du motsatt dig är väl helt lönlöst? (Som vanligt)