Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Tror det är få som verkligen tror att Özz sökt sätt att finansiera muslimsk terror. Men det verkar ju tyvärr på sätt och vis ha blivit så.
Lilla gumman, jag antar du formulerat dig felaktigt i andra meningen, för annars:
Mening 1. Du tror att det är fåtal som tror Özz sökt finansiera terror.
Mening 2. Sedan skriver du att det tyvärr verkat blivit så [
att det är få som verkligen tror Özz sökt sätt att finansiera terror].
Du tror alltså något enligt Mening 1, som tyvärr verkar ha inträffat. Inga problem isf., du kunde skippa Mening 2 helt då den inte tillför något. Detta för jag bara in som gardering, för att täppa till eventuella flyktvägar. Tyvärr är det ett måste med sådana som dig.
Om du däremot i Mening 2 menar att det tyvärr blivit så att flertalet verkligen tror att Özz sökt sätt att finansiera terror, haha, vafan skrev du då i Mening 1 att du tror det är verkligen få som tror det?
"Jag tror det är få som tror att tisdag kommer före måndag, men tyvärr tror jag inte det!"
Kanske lite för mycket input för en feminist-hjärna att behandla, men men... Lilla Kickan skriver för mycket vilket leder till goja/motsägelser! Lilla tuffa Kickan måste lära sig formulera sig korrekt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Janne ville nog mest visa på hur lätt skuggsamhället kan utnyttja folks naivitet. Nu gick ju topplocket på Özz tyvärr och istället framstår han som den typiske "blatten" som aldrig kan be om ursäkt istället.
Han gav pöbeln på Flashback precis vad de ville ha. Och att ge till andra, det är vad Özz lever för.
Jaa, tyvärr blev Özz buttrejpad!!

Han, med sina politiskt influerade framträdande som ex. "Özz Nûjen: Statsminister" skall inte alls ställas till svars för sina grumliga kontakter i Sveriges blatte-nät. Han lever ju för att ge till oss andra!

Speciellt ger han till folk i sin närhet "Det var inte jag! Det var min ... uhm... svåger??! Fråga han! Fråga han! Fråga han!"