Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-26, 02:39
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Hur kan man bränna sin svåger så mycket som Özz Nujen gör?
Finns det ingen familjeband?

Vem är svågern?

Stundande balkongflygning?
Citera
2018-04-26, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveGigantenJobs
Vad JJ naturligtvis är ute och fiskar efter är; kan detta vara en förtäckt terror finansiering? Oerhört svårt att verkligen bevisa MEN som många reflekterat över; Hur f-n kan man betala 80 k till en j-la svartbyggare?? Han borde fått ca 20-30k - vilket också är ganska bra betalt, rent i fickan. Dvs han fick en "överbetalning" på drygt 50 000 - varför??

Troligtvis Terrorfinansiering. Akilov hade skickat iväg en hel del pengar utomlands under sitt svartarbete i Sverige.

Skulle inte förvåna mig om en stor portion intjänade pengar gick till den Uzbekiska Terrorsekt Akilov stödjer. Kan Nujen känt till detta och därmed vara anledningen varför han fick sådan otroligt hög lön för så kort tids jobb? Vem vet!

Jag hade nog inte bokat biljetter till Kurdens show framöver.
Citera
2018-04-26, 02:43
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Det är komiskt.

Och visar en enorm brist på självkännedom, logik och framförallt låg IQ.

Ja, man häpnar över hur korkat draget är. SVT:s klippning framstår ändå som relativt sympatisk jämfört med hela intervjun.

Sen när Özz berättar hur illa hans mamma har tagit på saken blir lite märkligt. Följdfrågan borde vara hur han tror att Ebbas föräldrar ställer sig till att han varit högst delaktig att kunna finansiera och hålla kvar Akilov i Sverige.

Man skulle nästan kunna tro att den här sk. komikern anser svenskar som mindre värda. Men han säger väl sig tro på allas lika värde så man får väl tro han..
Citera
2018-04-26, 03:02
Medlem
Uppdrag Granskning ber om en intervju med svågern, systern eller Özz Nujen så att de inför svenska folket kan rentvå sig.

Svågern vägrar ställa upp och vägrar prata.
Systern vägrar ställa upp och vägrar prata.
Det tar två månader innan Özz ställer upp men sen vägrar han prata.

Har man inget att dölja så är det bara att lägga upp korten på bordet så är allt löst.

Undrar hur Özz beter sig när han blir stoppad av polis.

"Hej Özz, vi tror att du är 15 år och då får du inte köra bil."
"Nej, jag är över 18."
"Men vi tror att du är 15."
"Varför pratar ni med mig, prata med min mamma istället!!!"
"Men det är ju du som äger bilen och det är du som kör den?"
"Ring min mamma, det är hon som är källan."
"Vi har gjort det också men hon vägrar svara?"
"Din pedofilpolis, jag hörde att du ringer till min mammas små barn hela tiden?!!!"
"Eh Va?"

En som är över 18 och inte ljuger hade bara tagit upp körkortet på direkten.
Senast redigerad av South 2018-04-26 kl. 03:04.
Citera
2018-04-26, 03:04
Medlem
krautbrains avatar
När Özz märker att kritikerna är övervägande så kommer han be om ursäkt. Säga att han gick hårt på för att han var väldigt nervös. Sedan kommer han prata om alla hatiska rasistiska meddelanden han fått, där kommer han lägga tyngdpunkten. Inte svårt att sia. Modus operandi i dessa kretsar.
Citera
2018-04-26, 03:09
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
R. Damm. Men han är ingen offentlig person, låt Özz ta det här.

Om man har ett företag som arbetar med ensamkommande barn så är man offentlig och ska inte bli förvånad om man blir granskad.

Djävlar va du arbetar för att relativisera bort denna fråga.

"Öööh det ska tydligen vara lön till flera personer" vad baserar du detta på då?
Citera
2018-04-26, 03:13
Medlem
Citat:
Tror det är få som verkligen tror att Özz sökt sätt att finansiera muslimsk terror. Men det verkar ju tyvärr på sätt och vis ha blivit så.
Lilla gumman, jag antar du formulerat dig felaktigt i andra meningen, för annars:
Mening 1. Du tror att det är fåtal som tror Özz sökt finansiera terror.
Mening 2. Sedan skriver du att det tyvärr verkat blivit så [att det är få som verkligen tror Özz sökt sätt att finansiera terror].
Du tror alltså något enligt Mening 1, som tyvärr verkar ha inträffat. Inga problem isf., du kunde skippa Mening 2 helt då den inte tillför något. Detta för jag bara in som gardering, för att täppa till eventuella flyktvägar. Tyvärr är det ett måste med sådana som dig.

Om du däremot i Mening 2 menar att det tyvärr blivit så att flertalet verkligen tror att Özz sökt sätt att finansiera terror, haha, vafan skrev du då i Mening 1 att du tror det är verkligen få som tror det?

"Jag tror det är få som tror att tisdag kommer före måndag, men tyvärr tror jag inte det!"

Kanske lite för mycket input för en feminist-hjärna att behandla, men men... Lilla Kickan skriver för mycket vilket leder till goja/motsägelser! Lilla tuffa Kickan måste lära sig formulera sig korrekt!

Citat:
Janne ville nog mest visa på hur lätt skuggsamhället kan utnyttja folks naivitet. Nu gick ju topplocket på Özz tyvärr och istället framstår han som den typiske "blatten" som aldrig kan be om ursäkt istället.
Han gav pöbeln på Flashback precis vad de ville ha. Och att ge till andra, det är vad Özz lever för.
Jaa, tyvärr blev Özz buttrejpad!! Han, med sina politiskt influerade framträdande som ex. "Özz Nûjen: Statsminister" skall inte alls ställas till svars för sina grumliga kontakter i Sveriges blatte-nät. Han lever ju för att ge till oss andra! Speciellt ger han till folk i sin närhet "Det var inte jag! Det var min ... uhm... svåger??! Fråga han! Fråga han! Fråga han!"
Citera
2018-04-26, 03:13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Om man har ett företag som arbetar med ensamkommande barn så är man offentlig och ska inte bli förvånad om man blir granskad.

Djävlar va du arbetar för att relativisera bort denna fråga.

"Öööh det ska tydligen vara lön till flera personer" vad baserar du detta på då?

Kan inte du läsa alla mina inlägg i den här tråden ikväll och sen hålla käften? Det skulle uppskattas något så jävla oerhört.

Jag baserar det på att någon skrev det i tråden och Akilov har väl själv sagt att han jobbade med andra i Nujens hus om jag minns rätt.

Finns ingen relativisering öht i det jag skriver här.
Citera
2018-04-26, 03:17
Medlem
Marskens avatar
Det är intressant att Rahmat tydligen var en helt fin och trevlig muslim innan han landade i Sverige.

Vad och vem gjorde honom till terrorist?
Citera
2018-04-26, 03:18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Lilla gumman, jag antar du formulerat dig felaktigt i andra meningen, för annars:
Mening 1. Du tror att det är fåtal som tror Özz sökt finansiera terror.
Mening 2. Sedan skriver du att det tyvärr verkat blivit så [att det är få som verkligen tror Özz sökt sätt att finansiera terror].

Du tror alltså något enligt Mening 1, som tyvärr verkar ha inträffat. Inga problem isf., du kunde skippa Mening 2 helt då den inte tillför något. Detta för jag bara in som gardering, för att täppa till eventuella flyktvägar. Tyvärr är det ett måste med sådana som dig.

Om du däremot i Mening 2 menar att det tyvärr blivit så att flertalet verkligen tror att Özz sökt sätt att finansiera terror, haha, vafan skrev du då i Mening 1 att du tror det är verkligen få som tror det?

"Jag tror det är få som tror att tisdag kommer före måndag, men tyvärr tror jag inte det!"

Kanske lite för mycket input för en feminist-hjärna att behandla, men men... Lilla Kickan skriver för mycket vilket leder till goja/motsägelser! Lilla tuffa Kickan måste lära sig formulera sig korrekt!

Jaa, tyvärr blev Özz buttrejpad!! Han, med sina politiskt influerade framträdande som ex. "Özz Nûjen: Statsminister" skall inte alls ställas till svars för sina grumliga kontakter i Sveriges blatte-nät. Han lever ju för att ge till oss andra! Speciellt ger han till folk i sin närhet "Det var inte jag! Det var min ... uhm... svåger??! Fråga han! Fråga han! Fråga han!"

Menar att det tyvärr blivit som så att Özz finansierat terrorism.

Klart som fan han blev buttrejpad, han är ju certifierat dum i huvet. Så fort han blir konfronterat så slår det slint. Han är ju kurd och flykting, alltså synd om, inte ska han behöva ta sån här skit.
Citera
2018-04-26, 03:18
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Kan inte du läsa alla mina inlägg i den här tråden ikväll och sen hålla käften? Det skulle uppskattas något så jävla oerhört.

Jag baserar det på att någon skrev det i tråden och Akilov har väl själv sagt att han jobbade med andra i Nujens hus om jag minns rätt.

Finns ingen relativisering öht i det jag skriver här.

Varför då påstå att svågern inte är en offentlig person? han lever på det offentliga pengar.
Citera
2018-04-26, 03:22
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Det är intressant att Rahmat tydligen var en helt fin och trevlig muslim innan han landade i Sverige.

Vad och vem gjorde honom till terrorist?

Det existerar ingen reformerad islam, all islam följer sharialagarna som det endast finns minimala skillnader på mellan t.e.x. sunni och shia.

Alla muslimer ser väst som skräp eller ett verktyg, Akilov har säkerligen fått ett löfte om att hans familj får en rejäl bonus för hans insatser i islams krig mot väst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in