Citat:
Ursprungligen postat av
CliviaMiniata
Du har helt rätt. I den här tråden har det kommit fram mycket sanningar. Ni har satt ord på det som har varit för stort och fult för att kunna beskrivas.
Folk som står mig nära som inte är födda i Sverige berättar för mig om hur de jobbar med folk som bara fuskar och suger ut pengar medan de föraktar svenskarna. Det försiggår i varje stad och by från Ystad till Haparanda varje dag på året.
Givetvis förstår inte sådana utsugare som Özz att han har gjort något fel. Han och alla andra fuskare och skurkar har hållit på sedan de satte sin fot i Sverige och alla svenskar har applåderat deras upptåg. Deras cyniska utnyttjande av folket och föraktfulla föreställningar. Ingen har haft något emot deras utsugande av skattepengar. Nu säger någon att det är fel: oj då, tänker fuskisen själv, vad nu?
Nej, säger jag, det här är för mycket.
De här människorna är inga genier på att lura till sig pengar och inga kriminella stjärnor. De har bara satt sig vid dukat bord och tagit för sig av godsakerna med båda sina giriga grabbnävar.
De skulle inte klara sig en dag i en verklig kriminell miljö. Utom Akilov. Han hör hemma i den undre världen.
Även de som vantrivs med situationen kan inte sluta fuska för deras släktingar och klan sitter där och gapar efter mera, mera hela tiden.
Dessa folk från mellanöster har en helt annan moral. Jag har personliga erfarenheter med deras aggressivitet, och hat mot oss svenskar. Tyvärr svenska folket är så lättlurat och ser inte genom deras falskhet.