2018-02-03, 22:09
Medlem
Vi har ju väldigt strikta regler kring penningtvättslagen, samt hur svårt det är att använda pengar i dagens samhälle. Bara att ta ut 11 000 kr ifrån banken är ju ett problem, och man måste tala om vad man ska ha pengarna till, eller när jag köpte 150 norska kronor på Forex så behövde jag tala om vad jag ska ha dom till.. Men att som advokat sätta över 85 000 kr till en terrorist för ett "svartarbete" det är tydligen inga problem.. Vad är detta egentligen?!
Citera
2018-02-03, 22:11
Medlem
Stones avatar
Det är många skyldiga till terrordådet. Akilov skulle utvisas men svenska polisen får inte tag på honom... jönseri.
Citera
2018-02-03, 22:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyranitar
Vi har ju väldigt strikta regler kring penningtvättslagen, samt hur svårt det är att använda pengar i dagens samhälle. Bara att ta ut 11 000 kr ifrån banken är ju ett problem, och man måste tala om vad man ska ha pengarna till, eller när jag köpte 150 norska kronor på Forex så behövde jag tala om vad jag ska ha dom till.. Men att som advokat sätta över 85 000 kr till en terrorist för ett "svartarbete" det är tydligen inga problem.. Vad är detta egentligen?!
Om inte detta får allvarliga följder föra klanen Nujen så kan man nog betrakta samhällskontraktet som slutgiltigt & permanent uppsagt. Då träder vi in i en ny fas.
Citera
2018-02-03, 22:35
Medlem
TumTums avatar
Och msm sviker i vanlig ordning
Jag trodde faktiskt att de lärt sig något efter förra cirkusen
Men visst, huskurden är väl fridlyst av någon underlig skäl
Blir faktiskt lite beklämd
Vi vet ju att journalister läser härinne - så de VET ju.
Då är vi tillbaka där vi började med djup misstro mot msm
Mattsson har förlagt sina cojones
Mellin vill inte ta smällen - bara ta ett glas rödvin till
Vad DN håller på med är helt obegripligt - en hovintervju där Der Özz får agera offer iklädd kurdisk offer kofta
Och som någon skrev, raljerandet som förminskar en attack mot vårt land - Sverige
Det är vad han tycker om oss
Inse. Nu.
Citera
2018-02-03, 22:53
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Lite kuriosa, apropå troll och vänster. Noterade att ABs Karin Pettersson följer Özziz svåger på twitter.

KP är en feministisk kommunistisk attackflata som gillar blattar och negrer...aftonhoran är fake news
Citera
2018-02-03, 22:59
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Kasst att Nujen-familjen har anställt svartarbetare, tycker inte det är okej.
Med det sagt, de som gråter blod över att Özz är direkt skyldig till terrorbrottet är ju bara fullkomliga idioter.

Özz go home! MSM go and die!

PS glöm aldrig våldtäks-Zoran och bussrunkar-Musse! Härliga MSM-favoriter!
Citera
2018-02-03, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PS.
Just precis. Därför är det olagligt att betala för en tjänst till någon som inte har F-skatt och momsregistrering.

Nej. Man litar på personen i fråga. Man har ingen skyldighet att kolla upp det.
Citera
2018-02-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeytrap
Özz go home! MSM go and die!

PS glöm aldrig våldtäks-Zoran och bussrunkar-Musse! Härliga MSM-favoriter!

varför är han inte i Kurdistan och strider för sitt land och sitt folk. Det är lättare att lura svenska folket och leva gott på. Han har verkligen dubbelmoral.
Citera
2018-02-03, 23:03
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Kasst att Nujen-familjen har anställt svartarbetare, tycker inte det är okej.
Med det sagt, de som gråter blod över att Özz är direkt skyldig till terrorbrottet är ju bara fullkomliga idioter.
Inte ”direkt”, bror. Indirekt.
Citera
2018-02-03, 23:06
Medlem
Honeytraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
varför är han inte i Kurdistan och strider för sitt land och sitt folk. Det är lättare att lura svenska folket och leva gott på. Han har verkligen dubbelmoral.

Japp och ”osvenska folket” är kompletta idioter...
Citera
2018-02-03, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CliviaMiniata
Du har helt rätt. I den här tråden har det kommit fram mycket sanningar. Ni har satt ord på det som har varit för stort och fult för att kunna beskrivas.
Folk som står mig nära som inte är födda i Sverige berättar för mig om hur de jobbar med folk som bara fuskar och suger ut pengar medan de föraktar svenskarna. Det försiggår i varje stad och by från Ystad till Haparanda varje dag på året.
Givetvis förstår inte sådana utsugare som Özz att han har gjort något fel. Han och alla andra fuskare och skurkar har hållit på sedan de satte sin fot i Sverige och alla svenskar har applåderat deras upptåg. Deras cyniska utnyttjande av folket och föraktfulla föreställningar. Ingen har haft något emot deras utsugande av skattepengar. Nu säger någon att det är fel: oj då, tänker fuskisen själv, vad nu?
Nej, säger jag, det här är för mycket.
De här människorna är inga genier på att lura till sig pengar och inga kriminella stjärnor. De har bara satt sig vid dukat bord och tagit för sig av godsakerna med båda sina giriga grabbnävar.
De skulle inte klara sig en dag i en verklig kriminell miljö. Utom Akilov. Han hör hemma i den undre världen.
Även de som vantrivs med situationen kan inte sluta fuska för deras släktingar och klan sitter där och gapar efter mera, mera hela tiden.
Dessa folk från mellanöster har en helt annan moral. Jag har personliga erfarenheter med deras aggressivitet, och hat mot oss svenskar. Tyvärr svenska folket är så lättlurat och ser inte genom deras falskhet.
Citera
2018-02-03, 23:14
Medlem
Migsvetsarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Fast den här verkar fungera : http://weberfy.support/katerinamagas...assinvandring/

Att asylmaffian får fortsätta med att dränera våra gemensamma resurser på detta sätt är beklämmande. Den arrogans Özz uppvisar skulle knappas någon företagsledare kunna uppvisa utan att bli offentligt avrättad. Hoppas verkligen att media går vidare med detta. Katarinas artikel var verkligen som att trilla ned i ett svart hål. Arma arma Sverige, vad håller de styrande på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in