Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Ska det där verkligen föreställa henne?
Vad hade Annie För ögonfärg?
Har för mig hon inte hade blå som tatueringen har
Det är väl en seriefigur bara
Fult när det står Bitch på tattoon i facet på tatueringen, annars var den ganska snygg
är ju hans nya som har ansikts tattoo med text där typ
Annie hade inte sånt
Jag ska vara ärlig. Alla har olika smak
Hans nya tjej
Om hon inte haft taturing i ansiktet och hals.
Något litet, vid armen, axeln, eller rumpan, något litet, en ros, en ängel eller något tjejigt
då hade det varit ok
och om hon inte botoxat läpparna.
Då skulle hon sett ganska ok ut enligt mig, jag hade inte haft något emot vara tillsammans
med henne utan botox, och utan hals och ansiktstatueringen. Och om hon varit normal med
normal IQ.
Men det är annat som stör som fan med, alla babbar, hon varit med
Men det sjukaste och mest speciella är att bli tillsammans med blattelito , då är IQ under 60
Alla vet vad han är, går för, gjort, enligt rättegången, fup, och inspelningarna när han stammar och allt var fake.
Det värsta är alla babbar innan hon varit med även, men absolut värsta att hon är med BLATTELITO kvinnomördaren . Jennifer kan därför inte ha IQ över 60, eller så är hon helt galet blåst .
Annie var väl kanske inte så smart heller som gjorde unge med någon flykting som drog.
Hon borde inte heller tagit en annan konstig babbe som Blattelito tycker man.
Han var ju störd då i videos, och behandla henne dåligt i början tyckte.
Redan i gymmet var hon elak mot Annie när han träna där med Loco.
Sen är hans nya tjejes ansikts och halstatuering samt botoxen något som förstör hennes utsende helt,
annars hade hon varit helt ok. Tycker jag.
Ganska ok kropp, helt ok övrigt med, synd som fan med botox och tatueringarna. Samt
det låga IQ.t
SDare? men tillsammans med många babbar och BABBELITO nu, Allt tyder på sjukligt låg IQ eller annan skada.
Är det påhitt att hon varit SD? det kan aldrig stämma.
Allt detta med henne gör att man inte orkar se eller höra om henne ens.
Nu pratar vi 110% WT deluxe.
Men utan allt detta med tatueringarna, botox, babbarna, låg IQ, då hade jag lätt varit tillsammans med henne faktiskt. Annars hade hon sett ok ut tycker JAG
Läste att hon varit SD,are ? det kan inte stämma?
Läste att någon skrev att hon varit med flera gangster babbar före Blattelito , stämmer det?
Men BLATTELITO kvinnomördaren tar priset, och ta lån på en bil som liknar den
Annie tog lån åt han med är bara FÖR SJUKT det med LOL.
Mycket mycket sjukt.
Vad ser hon i denna kvinnomördar Blattelito som är fattig, tanig, sol och vårare, samt störd ?
Hur kunde hon låna pengar till honom ? Hon måste väl läst vad Blattelito gjorde med Annie
Blattelito Lånade till bil Av Annie, körde den som en idiot, och han sket betala och ta hand om den, samt att han var våldsam som fan, hotsam mot Annie.
och även mördade Annie till slut.
Helt sjukt att han kom undan mordet, men Svenska polisen gjorde galna misstag när dom släppte in honom i lägenheten.
Han hade spruta , som inte hittades.
Samt barnet bevittnade att Annie inte ville bada mm.
Han var där mordnatten med.
Det är så sjukt han går fri.
Och det som hände i Marbella, mordförsöket nyligen, borde inte han sitta i häkte nu ?
Och få typ 5år minst ?
Fattar ingenting hur han kan gå fri.
Sen har jag svårt förstå hur Den nya tjejen är så blåst som är med honom,
och även lånade till en liknande bil utseendemässigt med för par hundra tusen. HELT SJUKT!
Allt är HELT GALET fan ju