Citat:
Ursprungligen postat av
pyjamazbananaz
Det mest dumma och absolut ogenomtänkta jag någonsin läst.
En uppmaning till alla, lägg inte energi på att argumentera med dessa otroligt få, men ack så besatta av att white knighta kvinnomördaren, kvinnoboxaren (EXTREMT stor återfallsrisk) och misslyckade självmordstagaren.
Låt oss istället hålla oss on topic. Vem är Abbe?
Jo han är defluencen (inte stavfel), kvinnomördaren, kvinnoboxaren (EXTREMT stor återfallsrisk) och misslyckade självmordstagaren som nu inväntar dom och straff i spanskt fängelse för mordförsök.
Ditt hat emot abbe är ju på nivåer som är läskiga, men jag ger mig fan på att skulle du möta honom på gatan skulle du kolla ner i marken och bara gå förbi han, sen sprida något nytt pissigt rykte på Flashback.
Fram med bevis på allt ni påstår, eller finns det inga? Riktiga bevis ta helium försäljningen till exempel har han sagt det själv?
Portad från festerna vart fick ni reda på det?
Bostadslös så du tror på fullaste allvar han sover på gatan eller i sin bil med sin hund och brud? Abbe? Han borstade visserligen sina tänder på någon mack efter han blev släppt från häktet men antar han hade bråttom någonstans eller bara kände sig extremt äcklig efter att ej borstat tänderna/duschat på några dagar och det förstår jag.
Fram med riktiga bevis nu på allt du anklagar abbe för eller var tyst och låt tråden dö ut.