2021-08-06, 09:06
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Kan han nu äntligen låsas in? Är glasflaskor i halsen och ryggen självförsvar i Marbella?

Vissa människor förbättras aldrig och återkommande våldsdåd bör förhindras genom inlåsning.

Hur kan han ha halkat genom så många nät denna Nätelito?

Lås in människan!
Citera
2021-08-06, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChaosInc
Exakt VAD är det han har lyckats med?

-Han har bragt en kvinna om livet.
-Problem med droger.
-Dömd.
-Flytt till Spanien, och på kort tid börjar tappa fotfästet även där.
-Köper tomma butikspåsar och stilar med
-Bostadslös
-Utan inkomst (livnär sig på sms-lån, heliumförsäljning och försäljning av nässprej som gör en längre)
-Tynande kropp, snart hårlös och full av vaglar
-Portad från ”Hemma Fester”

...och det gör är bara ett axplock. Han har verkligen inte lyckats med något. NÅGOT!!

Det mesta av dina axplock är bara rykten som ni på Flashback har kokat ihop, var är bevisen på att han är bostadslös?

Säljer helium är också nå rykte som startade här för dom han umgås med gillar det, det är extremt vanligt därnere på fester där det förekommer utländska personer. Portad från festerna? Var har ni fått det ifrån? Fram med riktiga bevis eller sluta snacka skit och hitta på rykten.

Sanningen är att ni inte vet hur fan han försörjer sig och sprider massa piss rykten fram med bevis så ger jag mig.
Citera
2021-08-06, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Det mest dumma och absolut ogenomtänkta jag någonsin läst.

En uppmaning till alla, lägg inte energi på att argumentera med dessa otroligt få, men ack så besatta av att white knighta kvinnomördaren, kvinnoboxaren (EXTREMT stor återfallsrisk) och misslyckade självmordstagaren.

Låt oss istället hålla oss on topic. Vem är Abbe?

Jo han är defluencen (inte stavfel), kvinnomördaren, kvinnoboxaren (EXTREMT stor återfallsrisk) och misslyckade självmordstagaren som nu inväntar dom och straff i spanskt fängelse för mordförsök.

Ditt hat emot abbe är ju på nivåer som är läskiga, men jag ger mig fan på att skulle du möta honom på gatan skulle du kolla ner i marken och bara gå förbi han, sen sprida något nytt pissigt rykte på Flashback.

Fram med bevis på allt ni påstår, eller finns det inga? Riktiga bevis ta helium försäljningen till exempel har han sagt det själv?

Portad från festerna vart fick ni reda på det?

Bostadslös så du tror på fullaste allvar han sover på gatan eller i sin bil med sin hund och brud? Abbe? Han borstade visserligen sina tänder på någon mack efter han blev släppt från häktet men antar han hade bråttom någonstans eller bara kände sig extremt äcklig efter att ej borstat tänderna/duschat på några dagar och det förstår jag.

Fram med riktiga bevis nu på allt du anklagar abbe för eller var tyst och låt tråden dö ut.
Citera
2021-08-06, 09:49
Medlem
Och tråden exploderar återigen. Om man tycker om Abbe så mycket som vissa gör, varför hänga och argumentera. Vi alla får ha olika åsikter om kvinnoboxaren, vissa får absolut tycka om honom men får samtidigt hata honom. Det finns yttrandefrihet av en anledning.

Oavsett hur många Abbe crew medlemmar som har tillkommit just när han själv avaktiverat sitt egna konto, så kommer det absolut inte hjälpa att ändra den åsikten. Den åsikten kan endast förändras av batteriet själv.
Har blivit patetiskt att sitta och argumentera för eller emot Abbe.
Citera
2021-08-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Du har bra fantasi iaf det måste jag ge dig men fram med lite riktiga bevis och inte dina hittepå historier nu jag vill se bevis skärm dumpar videos annat som talar för att detta är sant det ni påstår det är väl inte mer än rättvist eller?

För att jag vill se riktiga bevis inte massa rövarhistorier fram med videos skärm dumpar osv. Jag har ändå semester och inte så mycket att göra så fram med lite bevis nu, men tror inte det finns några sen blir jag hatad för att jag vill ha lite riktiga bevis? lägg av nu fram med dom eller knip igen.

Om du ska kräva bevis på påståenden i trådar på flashback kommer du behöva ta ut mer semester. Det här är ett diskussionforum och att bevisa att Abbe är hemlös är ju i princip omöjligt om man inte är på plats i Marbella. Tycker det är fint att du försvarar en sån hedervärd medmänniska som Abdalla! Tänk allt gott han har gjort för så många
Citera
2021-08-06, 10:52
Medlem
Abbe tycker själv sitt liv suger så hårt så han försökte ta livet av sig. Gör nånting som du lyckas med förfan!

Älskar hur Abbe brinner för Instagram har bannat honom.
Citera
2021-08-06, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyjamazbananaz
Abbe tycker själv sitt liv suger så hårt så han försökte ta livet av sig. Gör nånting som du lyckas med förfan!

Älskar hur Abbe brinner för Instagram har bannat honom.

Abbe har en privat insta som jag ej tänker dela med mig av här samt en annan privat snap som ni säkert är nyfikna på att få se och han skiter fullständigt i er, han njuter i detta nu faktiskt med sin tjej och hund på stranden.
Citera
2021-08-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absdabs
Abbe har en privat insta som jag ej tänker dela med mig av här samt en annan privat snap som ni säkert är nyfikna på att få se och han skiter fullständigt i er, han njuter i detta nu faktiskt med sin tjej och hund på stranden.

Hahahahahaha, fy fan vad kär du är. Du är nog det bästa som har hänt tråden sedan tråden startades! <3

OnT: Tror ni Luggelitos IG är borttagen för gott? Känns som att det har varit avaktiverat mycket längre den här gången än tidigare tillfällen.
Citera
2021-08-06, 11:27
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChaosInc
Hahahahahaha, fy fan vad kär du är. Du är nog det bästa som har hänt tråden sedan tråden startades! <3

OnT: Tror ni Luggelitos IG är borttagen för gott? Känns som att det har varit avaktiverat mycket längre den här gången än tidigare tillfällen.

Tror faktiskt det denna gången.
Citera
2021-08-06, 11:32
Medlem
absdabs har ju faktiskt lite rätt.

Det är kul hur korkad han är; att hamnar i trubbel o.s.v. Det är underhållning. (förutom när han är för korkad - då är det provocerande)
Arrogansen mot samhället är total hos Abbe och önskar självfallet att lagen, karman eller vad det nu än må vara sätter dit honom.

MEN sitta och hänga upp sig på vad han har, inte har och huruvida det är fejk. Om tjejen är snygg/ful. Jag fattar inte. Varför bryr ni er?
Citera
2021-08-06, 11:33
Medlem
Hahahahahhahahahah!!!!!!!

Suicideiltio med ett outömmligt bekräftelsebehov har en privat instagram han bara ger ut till måshjärnor (och sig själv enligt källan).

I så fall har vi vunnit! VICTORY!!
Citera
2021-08-06, 11:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Instalito kanske måste samla mer material om han sitter i finkelito?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in