2021-07-04, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonnken916
har också avföljt. Innan var det vardagsunderhållning att se när han fuckar upp sitt patetiska liv mer och mer men nu när en hund är inblandad i det så fuck it!

Perfekt! Detta blir slutet för abdalla
Citera
2021-07-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Avföljde hans Instagram-konton direkt när jag såg att han har skaffat en liten oskyldig hundvalp, sorry men jag pallar inte se när en människa som han kommer att omedvetet/medvetet plåga de. Vetskapen att det kommer ske räcker tyvärr. Sorry abdalla men du förlora precis en hängiven följare. Dock inget fan av dig som person då du är en genomvidrig, äcklig individ som inte förtjänar mer än ett livslångt fängelsestraff i ett kasst U-land med dåliga fängelsevanor eller en ond bråd död. Det är väl egentligen inte mer än rätt med tanke på vad du utsatt en annan människa över?

Om du läser detta, vilket du säkert gör. Så ett tips. Lämna ifrån dig hunden och fortsätt med ditt miserabla liv.. men ett djur är inget för dig och ditt pissiga liv…

Avföljde med när jag såg hunden. Det var lite humor att se den skitiga horungen trampa i klaveret vad han än gjorde och vid hans ålder desperat försöka vara kung bland en massa kids som är snart tio år yngre än honom, och som till skillnad från honom lyckas med nåt..
Men när det dyker upp djur som garanterat kommer plågas av det jävla grottmongot då är det bra för mig med.

Abdalla din jävla nolla. Har du minsta lilla omtanke om hunden så lämna henne till närmaste rescue center eller no-kill shelter. De finns många i Spanien o de ställer inga frågor, där får hon en chans till en framtid till skillnad från med dig. INGEN som ser dina inlägg nu inbillar sig att du gör det för att du älskar djur. ALLA fattar att du likeshorar som vanligt. Till och med dina efterblivna fjortisfans. Låt djur vara och sluta blanda in oskyldiga i det jävla trainwreck din pissig, meningslösa existens är.
Citera
2021-07-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Avföljde med när jag såg hunden. Det var lite humor att se den skitiga horungen trampa i klaveret vad han än gjorde och vid hans ålder desperat försöka vara kung bland en massa kids som är snart tio år yngre än honom, och som till skillnad från honom lyckas med nåt..
Men när det dyker upp djur som garanterat kommer plågas av det jävla grottmongot då är det bra för mig med.

Abdalla din jävla nolla. Har du minsta lilla omtanke om hunden så lämna henne till närmaste rescue center eller no-kill shelter. De finns många i Spanien o de ställer inga frågor, där får hon en chans till en framtid till skillnad från med dig. INGEN som ser dina inlägg nu inbillar sig att du gör det för att du älskar djur. ALLA fattar att du likeshorar som vanligt. Till och med dina efterblivna fjortisfans. Låt djur vara och sluta blanda in oskyldiga i det jävla trainwreck din pissig, meningslösa existens är.
Shit vad i helvete. Har han skaffat hund? Stackars lilla oskyldiga varelse. Vad ska det bli av den stackars hunden 😥
Citera
2021-07-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Shit vad i helvete. Har han skaffat hund? Stackars lilla oskyldiga varelse. Vad ska det bli av den stackars hunden 😥

Ja, en liten hundvalp. Förhoppningsvis så är det nån annans valp men risken finns ju att äcklet har snott nån gathund. Stackars lilla vovven, mår illa när jag tänker på att hon kommer bli föremål för hans vredesutbrott.

Kan inte bara nån vänlig själ bara fimpa den där jävla överlevande aborten..
Citera
2021-07-04, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Ja, en liten hundvalp. Förhoppningsvis så är det nån annans valp men risken finns ju att äcklet har snott nån gathund. Stackars lilla vovven, mår illa när jag tänker på att hon kommer bli föremål för hans vredesutbrott.

Kan inte bara nån vänlig själ bara fimpa den där jävla överlevande aborten..

Eller tortyren som valpen får utstå genom att vandra på stekhet asfalt när det är 40 grader. Han är en riktigt efterbliven ökenråtta.
Citera
2021-07-04, 19:54
Medlem
Hunden kan ju inte välja sin ägare.
De andra som råkat illa ut hade ju i alla fall möjligheten att välja bort Abbe.
Den här hunden får inget val. Den kommer råka illa ut, bli lämnad ensam, slagen osv. Fy fan.
Citera
2021-07-04, 22:26
Medlem
100% säkert att han kommer slå hunden, ångesten MÅSTE ut och nu när inte annie finns som boxboll blir det Chanel som får smaka (jo han har döpt hunden till chanel...). Finns karma så börjar det bli dags..
Citera
2021-07-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
100% säkert att han kommer slå hunden, ångesten MÅSTE ut och nu när inte annie finns som boxboll blir det Chanel som får smaka (jo han har döpt hunden till chanel...). Finns karma så börjar det bli dags..

Jag blir fan bara förbannad på vetskapen om att han har en hund nu. Räckte det inte med myrorna?
Citera
2021-07-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Jag blir skräckslagen. Det är en stackars liten valp 😭 Hur i h-vete kan någon sälja en valp till denna trasiga människa?
Citera
2021-07-05, 08:53
Medlem
DuranDurans avatar
Det var längesedan man hörde något så hjärndött och cringe på samma gång som hans "Ehy, ehy, ehy, ehy!!!“

Låter något som de gamla Homo erectus brukade vråla till varandra när man avlivade ett djur.
Citera
2021-07-05, 09:21
Medlem
NamnlosBarns avatar
Får klaustrofobi av Abbes fest videos. Sen är inte folket rädda för Covid?
Citera
2021-07-05, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Får klaustrofobi av Abbes fest videos. Sen är inte folket rädda för Covid?

Dom som är på sådana fester prioriterar en pandemi allra minst…. Sprit, oxygen, ladd och könsjukdomar står högre upp på bucket-listorna…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in