Citat:
Ursprungligen postat av
Tragikkomik
Avföljde hans Instagram-konton direkt när jag såg att han har skaffat en liten oskyldig hundvalp, sorry men jag pallar inte se när en människa som han kommer att omedvetet/medvetet plåga de. Vetskapen att det kommer ske räcker tyvärr. Sorry abdalla men du förlora precis en hängiven följare. Dock inget fan av dig som person då du är en genomvidrig, äcklig individ som inte förtjänar mer än ett livslångt fängelsestraff i ett kasst U-land med dåliga fängelsevanor eller en ond bråd död. Det är väl egentligen inte mer än rätt med tanke på vad du utsatt en annan människa över?
Om du läser detta, vilket du säkert gör. Så ett tips. Lämna ifrån dig hunden och fortsätt med ditt miserabla liv.. men ett djur är inget för dig och ditt pissiga liv…
Avföljde med när jag såg hunden. Det var lite humor att se den skitiga horungen trampa i klaveret vad han än gjorde och vid hans ålder desperat försöka vara kung bland en massa kids som är snart tio år yngre än honom, och som till skillnad från honom lyckas med nåt..
Men när det dyker upp djur som garanterat kommer plågas av det jävla grottmongot då är det bra för mig med.
Abdalla din jävla nolla. Har du minsta lilla omtanke om hunden så lämna henne till närmaste rescue center eller no-kill shelter. De finns många i Spanien o de ställer inga frågor, där får hon en chans till en framtid till skillnad från med dig. INGEN som ser dina inlägg nu inbillar sig att du gör det för att du älskar djur. ALLA fattar att du likeshorar som vanligt. Till och med dina efterblivna fjortisfans. Låt djur vara och sluta blanda in oskyldiga i det jävla trainwreck din pissig, meningslösa existens är.