2021-02-25, 13:53
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Han var väl inte heller ”svensk”?

Abbe Blattelito är en äkta Turk-burk modell Zigenartyp. Ett rötägg som smugit sig in i den Nordiska samhällskroppen, och likt en kackerlacka infekterar samhället. En Özz Nujjen-liknande typ.

Fanstyget har INGENTING med Sydeuropa att göra, utan det är österländskt blod som flyter i det fanskapet.
Citera
2021-02-25, 14:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Abbe Blattelito är en äkta Turk-burk modell Zigenartyp. Ett rötägg som smugit sig in i den Nordiska samhällskroppen, och likt en kackerlacka infekterar samhället. En Özz Nujjen-liknande typ.

Fanstyget har INGENTING med Sydeuropa att göra, utan det är österländskt blod som flyter i det fanskapet.

Nu var det pappan till Annies barn det handlade om, att Abbe är ett avskräde till människa vet vi.
Citera
2021-02-25, 15:51
Medlem
Despiracys avatar
han har ej lagt upp nått på snap på några dagar

är han fortf aktiv på insta?
Citera
2021-02-25, 15:55
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
han har ej lagt upp nått på snap på några dagar

är han fortf aktiv på insta?

Sitter i en bil och cepar sig till musik som vanligt.
Citera
2021-02-25, 16:35
Medlem
theshades avatar
Jag såg Batteritos Insta-storys där han dels står "omringad av lojala" och dels sitter och käkar plankstek.
Han petar i sin "lojala" kompis mat, tar en majskolv, försöker ta en bit av steken osv. Vilket drägg han är. Ingen med självrespekt skulle sitta vid samma bord som honom.

Jag tänker osökt på hur illa Tony beter sig i filmen Pusher och tänker att Batterito är på ungefär samma nivå. Helt utan hyfs, vett och etikett och med "fitt-fingret" i någon annans glas hela tiden. Visst ger Batterito ungefär samma intryck som Tony i den här scenen?

https://youtu.be/ZJfTVR9TUaQ
Citera
2021-02-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag såg Batteritos Insta-storys där han dels står "omringad av lojala" och dels sitter och käkar plankstek.
Han petar i sin "lojala" kompis mat, tar en majskolv, försöker ta en bit av steken osv. Vilket drägg han är. Ingen med självrespekt skulle sitta vid samma bord som honom.

Jag tänker osökt på hur illa Tony beter sig i filmen Pusher och tänker att Batterito är på ungefär samma nivå. Helt utan hyfs, vett och etikett och med "fitt-fingret" i någon annans glas hela tiden. Visst ger Batterito ungefär samma intryck som Tony i den här scenen?

Hahahaha... Klockren liknelse. Så vidrigt.
Citera
2021-02-25, 17:19
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Ja fattar inte hur någon kan vilja umgås med honom frivilligt, fräscht och stoppa gaffeln i munnen och sen i kompisens mat.
Citera
2021-02-25, 17:31
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Borde han inte ha ett blått öga åtminstone då tycker du?
Det hade han ju, har du missat klippen han la upp på Instagram häromveckan?

Här är han direkt efter kidnappningen:

https://www.instagram.com/p/CLPeDY-h...mVCsKVq-IXtM0/

Och här dagen efter:

https://www.instagram.com/p/CLR0Czrh...Rr11C8DMp1kE0/

Blåtira under ena ögat, ansiktet svullet osv. Snackade runt 12 minuter i båda klippen. Finns ingen anledning att tro att han inte fick stryk på riktigt. Ärligt talat så köper jag det han säger, att de var amatörer, och varför skulle de inte vara det? Det är liksom Abdalla Alsaadi vi snackar om här, inte direkt så att han har mexikanska drogkarteller eller ISIS på sig. Däremot snackar han självklart skit om själva flykten, att han armbågade ner någon av dem och sedan sprang barfota därifrån; mest sannolikt är att de själva bara dumpade honom någonstans när de insåg hur stort och viralt detta med Abdalla-kidnappningen hade blivit efter att de skickade de första bilderna till Abdalla's polare, som spred runt det på Twitter osv. Sedan kan man ju ifrågasätta om det faktiskt handlade om pengar också som han säger, vilket är sannolikt att det faktiskt var just pengar det handlade om, eller så kanske de bara ville ha lite kul med en iDiot som verkligen förtjänar stryk och som ingen i samhället bryr sig om ifall han blir mördad, varken myndigheter eller vanligt folk på gatan. Finns nog rätt många idag som gärna vill binda fast Abdalla i en stol och turas om med smällarna.

Citat:
Hur som helst, vore rätt festligt om Batterito blev det första svenska misshandelsfallet att kvala in som gore.
Ja det vore coolt.

Citat:
Finns det folk i Sverige som är beredda att ta det till den nivån tror du? Du förstår att jag syftar på riktigt brutala grejer nu.
Jo jag hänger med. Finns säkert tunga grabbar som gärna kör lite Mexico-style på Abdalla, problemet från deras perspektiv är att de antagligen förstår hur bevakad Abdalla är av polisen (han har ju alltid mobilen på sig, och snuten kartlägger honom genom inte bara GPS utan även alla hans sociala medier konton osv), plus att Batterito varje dag befinner sig i en ny stad, så han är inte lätt att få tag på, och när man väl får tag på honom så befinner sig snuten inte långt bort. Poängen är att det är hög risk att kidnappa Abdalla och börja tortera honom.

Men förr eller senare lär några eller någon få tag på honom och då är det nog kört för honom.
Citera
2021-02-25, 19:10
Medlem
Citat:

Ja man blir ju förbannad över hans fittiga beteénde, hur i helvete kan man vilja umgås med en sån som han? Han är ju inte ens känd för något positivt, hade ju haft åtminstone lite förståelse om man umgicks med nån rik kändis och blev behandlad på liknande vis.

Tony är fan ingenting jämfört med Abdalla!
Citera
2021-02-26, 02:36
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Ja man blir ju förbannad över hans fittiga beteénde, hur i helvete kan man vilja umgås med en sån som han? Han är ju inte ens känd för något positivt, hade ju haft åtminstone lite förståelse om man umgicks med nån rik kändis och blev behandlad på liknande vis.

Tony är fan ingenting jämfört med Abdalla!
Är inte sådana klipp lite uppgjorda då? För jag har svårt att tro att hans babbekompisar har så stort tålamod för honom att de skulle låta honom göra de till åtlöje inför alla hans följare. Såg någon video där de höll på och kasta ägg på varandra. Abbe äggade sin kompis säkert 5-6 gånger och jag har svårt att tro att någon bara skulle tillåta det.
Citera
2021-02-26, 13:32
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
En stor sak var att patrullen som kom först till brottsplatsen släppte in Abdalla direkt, istället för att spärra av platsen och säkra bevis. Nu fick Abdalla härja runt och städa undan, bl.a. ta med sig tramadol som var "hans".

Med det sagt så tycker jag faktiskt att det är utan rimligt tvivel att Abdalla har berövat Annie livet. Många indicier som tyder på det. Problemet är ju att det är svårt att döma och skapa nya prejudikat på enbart indicier, trots att de allra flesta är eniga i att Abdalla är en mördare. Som du säger så var det också svårt att bedöma om Annie dött av injektion eller oralt intag av tramadol. Juridik är knepigt.

Det var väl inte den bästa kombinationen kan man säga, dödsfall utav tramadol + polismissar!

Hovrätten menar väl på ett ungefär att hon lika gärna kunnat be honom, han injicerar henne på hennes begäran, hon tar ett bad, han drar. Hon smackar sedan i sig massa tabletter, hon avlider!

Helt otroligt att man kan dra en sån slutsats! Men nu snackar vi såklart om det grövsta brott som finns, ett fängelsestraff på massa herrans år. Att hellre fälla än fria går inte, så antagligen gjorde de väl rätt, rent juridiskt. Men så satans klantigt att man skulle behöva hamna där!!!
Citera
2021-02-27, 00:19
Medlem
Triplefaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Ja man blir ju förbannad över hans fittiga beteénde, hur i helvete kan man vilja umgås med en sån som han?

Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Är inte sådana klipp lite uppgjorda då? För jag har svårt att tro att hans babbekompisar har så stort tålamod för honom att de skulle låta honom göra de till åtlöje inför alla hans följare.

Han gör inte dem till åtlöje, de driver med varandra. De tycker att det är kul, annars hade de aldrig umgåtts med honom. Han har hållit på såhär i många år.

Det här beteendet finns hos en del grabbgäng och brukar avta efter tonåren, men Batterito och hans kompisar är sällsynt omogna 25-åringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in