2021-02-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovethesilence
Källa?
Insta story
Citera
2021-02-19, 13:29
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Om en kriminell anmäler någon som utsatt honom för ett brott är han en golare. Men om någon som inte är en kriminell anmäler någon för ett brott så är denna personen inte en golare. Enkelt. Alla som tror annorlunda är efterblivna och har kollat alldeles för mycket på film.
Exakt. Spelar man efter samhällets regler i övrigt så behöver man inte förhålla sig till kriminellas koder
Citera
2021-02-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Insta story

Har inte Instagram. Vad fick dig att tro att han befinner sig i Spanien?
Citera
2021-02-19, 13:35
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Har inte Instagram. Vad fick dig att tro att han befinner sig i Spanien?

Han är inte i Spanien. Han är i Stockholm. Men han är SKRIVEN i Spanien.
Citera
2021-02-19, 13:50
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Abbe är i Stockholm och korrigerar den senaste näsan han fick efter blivit slagen, vid utcheckning så hör man att han är skriven i Spanien och måste betala 3500kr varav han frågar om han kan få betala nästa månad?! Var det inte han som hade så mycket pengar?

Haha ja 3500 är en piss i rymden, så mycket som Batterito tjänar.
Citera
2021-02-19, 14:36
Medlem
RelicDeluxes avatar
Inte så att han fejkat kidnappningen pga att han försöker blåsa sina grabbar på nåt och skyller på det? Kanske därför han är så nojig den här gången.
Citera
2021-02-19, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Inte så att han fejkat kidnappningen pga att han försöker blåsa sina grabbar på nåt och skyller på det? Kanske därför han är så nojig den här gången.

Postade en youtube video en sida bak i tråden där han befinner sig på hemlig ort enligt honom och pratar med polisen. Att döma av videon så verkar han vilja samarbeta med polisen om han får garantier.
Citera
2021-02-19, 15:04
Medlem
Citat:
Verkar som att Batterito flytt staden och sitter i ett samtal med polisen. Känns som att han vill samarbeta om han får garantier av polisen men det får han inte.

Å andra sidan kanske batterito försöker rädda sitt ansikte när hela Sverige skrattar åt att han blivit anmäld för falsk larm.

https://www.youtube.com/watch?v=EQEgkhINgdU&t=27s

”Hela Sverige”? Alltså, ingen, verkligen ingen utanför denna tråd eller som följer honom på youtube har en minsta aning om vem han är. Ingen!

Fråga en vanlig 40+are om dom vet vem ”blattelito” är och jag lovar att du kommer få 100% fågelholksuttryck som svar. Han rör sig i en begränsad bubbla, som de flesta av alla ”influers”, Youtubers mfl. Finns några få undantag, men vanliga människor har inte minsta aning om dessa individer.
Citera
2021-02-19, 15:26
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Postade en youtube video en sida bak i tråden där han befinner sig på hemlig ort enligt honom och pratar med polisen. Att döma av videon så verkar han vilja samarbeta med polisen om han får garantier.

Såg den... Hur tänkte han där när han la ut?
"Golade" ner sig själv mer eller mindre.

Tanken slog mig att han kört kurir under senaste tiden, kanske blev frestelsen för stor för honom att behålla grejerna själva. Svårt att förklara sig ur en sån situation och då är ju kidnappning ett alternativ även om långsökt.

Han har ju blivit påhoppad flera ggr och då har det inte varit några problem, den här gången så flyr han och börjar samarbeta med polisen.

Många frågetecken kring grabben nu
Citera
2021-02-19, 16:50
Medlem
Undrar när intervjun på Batterito från expressen kommer ut? Som han satt ”flera timmar” i? Ännu ett av hans lögner antagligen. Han är helt ointressant som person. Han är en oönskat fuckup även hans mamma önskar nog att abort inte var haram när de ser hur han blivit.
Citera
2021-02-19, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
”Hela Sverige”? Alltså, ingen, verkligen ingen utanför denna tråd eller som följer honom på youtube har en minsta aning om vem han är. Ingen!

Fråga en vanlig 40+are om dom vet vem ”blattelito” är och jag lovar att du kommer få 100% fågelholksuttryck som svar. Han rör sig i en begränsad bubbla, som de flesta av alla ”influers”, Youtubers mfl. Finns några få undantag, men vanliga människor har inte minsta aning om dessa individer.

Du missar själva poängen med videon. Strunta i att jag skrev "Sverige".
Citera
2021-02-19, 18:29
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys

Jag är beredd att hålla med. Försökte få igång en skvallerdiskussion med mina äldre kolleger om Batterito men de hade inte den blekaste aning om vem jag pratade om. Det ringde dock en klocka när jag förtydligade att det var 'influencern' som mördade sin flickvän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in