2021-02-17, 14:57
Medlem
Det är fortfarande en hel del som tror att kidnappningen ägt rum. De tror på vad abbe säger om att det blir falskalarm om han inte "golar".
Senast redigerad av Virgo1 2021-02-17 kl. 15:41.
Citera
2021-02-17, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Nej, inte för mordmisstankar...
nej nej nej.
Oja. Det har hänt.

Misstänkta gärningsmannen i Örebrofallet släpptes en tid innan domen i tingsrätten föll där han friades.
Citera
2021-02-17, 15:16
Medlem
Någon som vet varför hans konto är shadow bannat? "Instagram vill inte att jag ska synas" säger han själv.
Citera
2021-02-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Tror du att man släpps tidigt för att det finns tvivel om man var skyldig? Hur dum får man bli?

Nej man blir alltid i princip släppt efter 2/3 delar utav tiden i Sverige, det ska mycket till om man får sitta hela tiden antingen rymning eller något allvarligare.

Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Man brukar dock släppas tidigt från häkte innan en dom faller vilket är en fingervisning åt att domstolen kommer fria vederbörande.

Men nu pratar vi om Abbes fans som är här och tror att de kan något om svensk Kriminalvård.

Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Oja. Det har hänt.

Misstänkta gärningsmannen i Örebrofallet släpptes en tid innan domen i tingsrätten föll där han friades.

Kan du berätta vilket Örebrofall?
Kom det någon ny bevisning i detta Örebrofall som gav frikänning?
I Abbes fall så gjordes inte det och det är vad tråden handlar om.
Han satt nästan 1 år häktad.
Citera
2021-02-17, 15:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Jasså det va väntat att hans konto skulle komma tillbaka, du har förstått att du haft fel hela tiden?

Det spelar ingen roll om ni anmäler kontot 1 miljon gånger det granskas manuellt och han har inte brutit mot användarvillkoren.

Du hade fel och jag hade rätt

Jag sa inom 2v.

Det är standard att man först blir varnad och fryst. Sen därefter blir man permanent raderad. Precis som vi sagt hela tiden.

Du och den andra dåren har däremot hävdat att det inte påverkar ifall folk anmäler. Vi får se vem som har rätt

Blattelitos senaste inlägg där han sjunger ut till polisen: https://www.instagram.com/tv/CLZVsjS...d=mpqeoep51auf

Pinsamt. Idioten tror att han kommer slippa undan
Senast redigerad av Vaxad 2021-02-17 kl. 15:48.
Citera
2021-02-17, 15:47
Medlem
Protienpulvers avatar
Herregud, videon han lagt upp. Han är inte redig i någon ände. Han har blivit kränkt 😂😂😂😂
Citera
2021-02-17, 15:51
Medlem
Vad hände med hans följare på 2.0 kontot? 640st lol!
Citera
2021-02-17, 15:52
Medlem
Säg till någon om han lägger ut på youtube eftersom hans IG är låst, vill inte följa skräpet...
Måste säga, hans PR-kupp har ju bevisligen fungerat med fler följare och tyv också på mig vill jag motvilligt erkänna...
Men mest vill jag bara skratta åt fanskapet.
Citera
2021-02-17, 15:56
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Jag klarar inte av hur advokaten pratar. Låter som en buskisfigur!
Citera
2021-02-17, 16:02
Medlem
Kan abbe förklara varför gärningsmännen skulle skickat bilderna och videon till hans vänner? Hans vänner var först med att lägga ut det och fick en massa följare, precis som Abbe.
Citera
2021-02-17, 16:07
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Kan abbe förklara varför gärningsmännen skulle skickat bilderna och videon till hans vänner? Hans vänner var först med att lägga ut det och fick en massa följare, precis som Abbe.

Nej det kan inte babianen förklara. Det är en av anledningarna till att Abbe kommer bli dömd för falsklarm. Tror dock polisen hittat ännu mer när de gått igenom hans telefon osv
Citera
2021-02-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Jag klarar inte av hur advokaten pratar. Låter som en buskisfigur!

Det är väl polisen han pratar med? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in