2021-02-17, 09:47
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Och vad mena han med det?
Riktiga hardcore heroinister skjuter i halsen när dom inte har nån annan utväg. Så att sticka i halsen med en insulinspruta är inte alls ovanligt.
Hardcore heroinister mortlar inte tramadol och skjuter in, dem äter det för att hoppa värsta ATn.

Man skjuter i regel inte tram för den delen, och det är tveksamt att man skjuter i halsen för att det är kul. Annie hade inte slut på vener.
Citera
2021-02-17, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Hardcore heroinister mortlar inte tramadol och skjuter in, dem äter det för att hoppa värsta ATn.

Man skjuter i regel inte tram för den delen, och det är tveksamt att man skjuter i halsen för att det är kul. Annie hade inte slut på vener.

Funderade också på detta, var hon sprutnarkoman? Om inte så är halsen det sista stället man sätter på....Detta borde ju iofs domstolen redan uppmärksammat?
Citera
2021-02-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Funderade också på detta, var hon sprutnarkoman? Om inte så är halsen det sista stället man sätter på....Detta borde ju iofs domstolen redan uppmärksammat?

Allt är så konstigt, om han inte hade gått in i lägenheten hade Annie levt idag, bara det är så himla uppenbart, dessutom hade han glömt Tramadol i lägenheten som han frågar polisen om han får ta ”eftersom de är hans” när Annie ligger avliden i badkaret.
Citera
2021-02-17, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Googleroid
Allt är så konstigt, om han inte hade gått in i lägenheten hade Annie levt idag, bara det är så himla uppenbart, dessutom hade han glömt Tramadol i lägenheten som han frågar polisen om han får ta ”eftersom de är hans” när Annie ligger avliden i badkaret.
Han är så vidrig som person, varje dag önskar jag att karman kommer ikapp honom. Fy fan för den snubben! Så sorgligt för Annies dotter, familjen ja såklart även för henne, älskade Annie ❤
Senast redigerad av Monsteria 2021-02-17 kl. 10:43. Anledning: Felstavning
Citera
2021-02-17, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Exakt! Folk lever i en bubbla idag och tror att folk som är ”kända” på insta el tiktok är allmänt kända.
Ingen utanför de som följer denna tråd eller följer Abbe på youtube har en aning om vem denna människa är. Verkligen ingen!

Samma sak med Henke och Axel som har Haveristerna. Dom har hybris och hävdar på allvar att ”ALLA” pratar om dom...nej, bara folk inom vänstern och dom som för politiska kamper på olika sociala medier som vet vilka dom är. Ingen annan utanför den lilla låda dom lever i.
Vanligt folk som lever vanliga liv har inte en aning om dessa människor.

Ingen aning om vilka de är så tesen stämmer
Citera
2021-02-17, 11:44
Medlem
Gold94s avatar
https://vm.tiktok.com/ZMeLvf8gT/
Citera
2021-02-17, 12:36
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Vetifan vad jag tycker om att ni sitter o anmäler hans konton.
Först tyckte jag det var kul men nu börjar jag känna att det har ballat ur.
Ja straffen e för mesiga osv.
Men den här snubben e ju tom hemlös. Vad ska ni göra härnäst ? Tända eld på hans bil?

Hans underhuggare tar skärmdumpar här från flashback och skickar till Instagram..
Citera
2021-02-17, 12:36
Medlem
Fyfan vilken psykopat, helt sanslöst.. Detta är ett skolboksexempel på narcissism..
Citera
2021-02-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Vetifan vad jag tycker om att ni sitter o anmäler hans konton.
Först tyckte jag det var kul men nu börjar jag känna att det har ballat ur.
Ja straffen e för mesiga osv.
Men den här snubben e ju tom hemlös. Vad ska ni göra härnäst ? Tända eld på hans bil?

Du jag har redan bestämt mig för att om jag eventuellt snear en dag och väljer en bro eller ett fönster som utväg, så ska jag söka upp den där fan och föra honom över tröskeln först.
Citera
2021-02-17, 12:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
https://vm.tiktok.com/ZMeLvf8gT/
Fullt normal.
Citera
2021-02-17, 12:53
Medlem
Förstår inte häxjakten mot honom heller. Han släpptes inte tidigt utan anledning. Det behöver inte ha varit han som dödade henne. Att ni orkar sitta och rapportera konton..
Citera
2021-02-17, 12:57
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaiaa5
Förstår inte häxjakten mot honom heller. Han släpptes inte tidigt utan anledning. Det behöver inte ha varit han som dödade henne. Att ni orkar sitta och rapportera konton..

Han blev frikänd för de kunde inte bevisa om dosen var dödlig som han injicerade i hennes hals eller om dödsorsaken berodde på något hon själv stoppat i sig. Tror de hittade tramadol i magsäcken eller nåt liknande.

Han kokade tramadol i en kastrull (hans ex var vittne till detta. samma tjej som körde honom till kvinnan som dog), han injicerade henne i halsen, förmodligen under tvång. Han la henne i badkaret för att det skulle se ut som ett självmord och lämnade även kvinnans dotter kvar ensam i lägenheten med sin döda mamma i flera timmar.

Det är ganska solklart att hans gärningar dödade kvinnan så släpp den diskussionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in