Citat:
Ursprungligen postat av
Monday1
Huvuddiagnoser han har är , adhd, autism
Autism tror jag inte. Väldigt lågt på spektrat i så fall. Han är ju psykopat och narcissist och jag överdriver inte.
Autister är generellt introverta och har nördiga intressen. Kan vara socialt begåvade om de inte är högre upp på spektrat men jag kan inte se några som helst tecken på autism hos honom. ADHD, visst, men inte autism. Har ganska stor erfarenhet av alla nivåer av autism och det stämmer inte. Har han faktiskt fått en autismdiagnos så kan det faktiskt vara ett resultat av en manipulativ psykopat som vet precis hur han ska spela sina kort under en utredning. Varför han skulle göra det vet jag inte men rent beteendemässigt stämmer han inte in på autism enligt mig.
Som sagt, ADHD, inga problem med det. Han verkar väldigt hyper överlag. Det sägs även ordagrannt av hans ex (som lever) att han är väldigt "mycket" och "hyper". Kanske bipolär och därmed manisk ovanpå dessutom, och tar tramadol för att kontra deppiga perioder? Svårt att bedöma någon som är narkoman också eftersom hans beteende varit påverkat av tramadol av och till, mer eller mindre, under kanske hela hans "karriär". Men det läskiga är hur beräknande och manipulativ han är. Lyssna på hur han pratat med sina tjejer och hur han pratar i förhör kring mordet på Annie i Rättegångspodden.
Rent rättsligt igen så är det ju sjukt att han suttit i förhör och berättat att han förstört bevis för att "det inte skulle se bra ut" om polisen kom åt "hot-sms" i Annies telefon som han plockade på sig mitt framför polisen som om det var hans egen. Och att hans fingeravtryck fanns på en karta tramadol i mordoffrets lägenhet som han ber få ta med sig, av just den anledningen att hans fingeravtryck fanns på.
Han har ju för fan varit i lägenheten
tillsammans med polisen omedelbart efter att de kommit dit med insatsstyrka och brutit upp dörren och gått runt och rensat bort bevis mitt framför näsan på dem! Och eftersom de inte spärrade av och han antagligen hade kopierat egen nyckel så har han antagligen kunnat glida dit efteråt och rensa ännu mer.
Jag tänker på gruppvåldtäkten i Fittja där polisen brottsplatsundersökte fel trapphus. Tacka fan för världens högsta skatter. För vi har ju fått betala allt polisarbete och rättslinga svängar i alla dessa fall helt utan att svinen ens åker dit när det är helt öppet mål. Vad fan ska vi ens ha ett rättsväsende för? Det verkar ju mest syfta till att konstatera att den ena efter den andra är skyldig men ändå inte får något straff.