2021-01-21, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AvlidnaSvennar
Så han var i Göteborg när det skedde?

Vilka är hjältarna från Hjällbo?

Rapparen lelo med vänner.
Slog ner abbe vid en bensinmack i Hjällbo.
Abbes sk.grabbar var där men lyfte inte ett finger för att hjälpa honom.
(de finns inte. Han har inga riktiga vänner)
Lelo med vänner
Jobbar för alikhan klanen i Göteborg. Främst tati Ali khan

Det mest roliga med videon är att abbe avslöjas bära fejksmycken. Och påstår att han är riktigt smart som gör det.

Abbe är lika pank nu som när han mördade Annie för att kunna stjäla 10tusen kronor av henne
Senast redigerad av dic-tator 2021-01-21 kl. 12:00.
Citera
2021-01-21, 12:01
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Manne tagga ner.
Det är organiserad brottslighet vi snackar om.
Ps abbe ska bli rappare nu också.

Nej, det är oorganiserade blattar vi snackar om.
Kan inte ens jämföras med riktig organiserad brottslighet.
Citera
2021-01-21, 12:05
Medlem
CokeLaRocks avatar
När ska någon adressera faktumet att detta enbart är ett PR-jippo där sketna blattar försöker visa hur mycket de minsann bryr sig om kvinnor. Kan garantera er att varenda en av de svaga sparkarna har gjort betydligt värre saker på en kvinna än vad denna lilla anabolatattare blattelito gjort.

Tycker detta white knightande är tragiskt. Visar bara på hur feminiserade blattarna blivit. De är helt höga på Tramadol. Klarar knappt av att däcka en tanig liten blatte på 65kg trots att man är 8 st och sedan är man så fräna att man sprider videon trots att varje person med karaktär ser att detta är både staged men dessutom så patetiskt att jag var tvungen att ha min finaste skämskudde bredvid mig när jag tittade på den. Frågan är om dessa inavlade tramadolsparkare inser att de egentligen skyddar en avliden kvinna som både var en narkoman men dessutom en uppmärksamhetssökande Hora.

Blattelito är en sociopat, han kommer att borsta av sig och använda denna videon för att skaffa sig ännu mer uppmärksamhet, medan tramadolsparkarna kommer för evigt att bli ihågkomna som de som inte klarade av att däcka en 65kg tanig blatte från typ Surahammar.

Priceless.
Citera
2021-01-21, 12:11
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hela hjällbo ute efter ABBE,? Vad ska hjällbo råttorna göra.
Citera
2021-01-21, 12:22
Medlem
utanws avatar
Det snackades överallt att det skulle finnas i del 2 av filmen där han blir pissad i ansiktet. Finns den?
Citera
2021-01-21, 12:43
Medlem
Ingen sympati skall någonsin ges till Blatten. Vi får aldrig glömma att han mördande sitt ex, en mamma till ett litet barn, som dessutom kan ha fått bevittna mordet. För att sen lämnas ensam i lägenheten med sin döda mamma i badkaret.

https://youtu.be/inPPiSqN0o4

Värd att se, för att inte glömma bort vilket jävla as denna blatten är.
Citera
2021-01-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haxotentra
Ingen sympati skall någonsin ges till Blatten. Vi får aldrig glömma att han mördande sitt ex, en mamma till ett litet barn, som dessutom kan ha fått bevittna mordet. För att sen lämnas ensam i lägenheten med sin döda mamma i badkaret.

https://youtu.be/inPPiSqN0o4

Värd att se, för att inte glömma bort vilket jävla as denna blatten är.

Lilla flickan som fick panik när någon blundade/somnade tiden efter mordet på hennes mamma. Fruktansvärt.
Citera
2021-01-21, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaJo
Jag är förvirrad... Är det en trådsanning att han har HIV eller är det ett faktum att han har det??
Trådsanning.
Citera
2021-01-21, 13:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Haha jävlar va han sitter och dissar Hjällbograbbarna på sin insta
Att sitta bakom en skärm och kaxa kan min 85-åriga mormor också göra. #skittuffkille
Citera
2021-01-21, 13:43
Medlem
Han har skitit i det blå skåpet, akta den fina tandraden nu ahahahaaha
Citera
2021-01-21, 13:51
Medlem
FoxHounds avatar
Nu väntar vi på att abbe ska skaffa en miljonbil, rolex, komma med sina grabbar till hjällbo och sist men inte minst skina. Leverera nu gangsterabbe.

Dina bröder i Norrköping verkar ju skita helt i dig eller så har dom inga pungkulor.
Citera
2021-01-21, 13:53
Medlem
Hans advokat hörde av sig och tyckte inte inte att han borde ha lagt ut de där videoklippen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in