2018-03-16, 05:57
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
På drygt 1,5 år har han blivit dömd vid 3 tillfällen.

2014-04-24 Grov misshandel. Påföljd: skyddstillsyn och 140h samhällstjänst.

2015-04-14 Grov vårdslöshet i trafik, olovlig körning och grov rattfylla. Påföljd: skyddstillsyn.

2015-12-22 Olovlig körning. Påföljd: Böter på 11.400kr.

Så jävla sjukt att han inte har fått fängelse...

Finns det mer info från Gbg tiden?
Vilka är ute efter honom?

Han borde vara väldigt enkel att hitta så förstår inte varför han inte blir plockad direkt om det finns problem.
Citera
2018-03-16, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Så jävla sjukt att han inte har fått fängelse...

Finns det mer info från Gbg tiden?
Vilka är ute efter honom?

Han borde vara väldigt enkel att hitta så förstår inte varför han inte blir plockad direkt om det finns problem.

Ja, jag tycker också det är konstigt att han inte blivit plockad redan.
Citera
2018-03-16, 09:05
Medlem
Såå.. har våran kära abbe försvunnit från insta? Kanske har han blivit catchad, brap brap skottsäkerväst smattrade igenom min fakefest..
Citera
2018-03-16, 09:46
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Han golade på en misshandel vill jag minnas runt 2014, kan vara misshandeln han är dömd för.
Det kan stämma. Har inte orkat läsa igenom hela domen då det både är flertalet målsägande samt tilltalade. Men det stämmer säkert att han golade. Kan läsa igenom mer noggrant vid tillfälle.
Citera
2018-03-16, 11:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 365mehmed
Såå.. har våran kära abbe försvunnit från insta? Kanske har han blivit catchad, brap brap skottsäkerväst smattrade igenom min fakefest..

Nej. Hans insta finns kvar.
Citera
2018-03-16, 18:50
Bannlyst
gick igenom startklars insta. Han filmar abbe utan hans vetskap. Killens högra tumme klickar frenetiskt på telefonen - likt så man gör när man lägger till följare eller vill följa nya människor.

Helt annan personlighet när han tror att kameran är av.
Allt med abbe och hans cirkus är fejk - jag hoppas dagens ungdom hittar mer sunda personer att följa.
Citera
2018-03-17, 04:59
Medlem
Zer0Shits avatar
Abbe, vi vet att du läser. Kan du inte komma in och besvara alla dessa frågor som finns i tråden?
Citera
2018-03-17, 17:17
Medlem
Shit asså.. folk har verkligen noll koll.. jag som är vän med hans lillebror vet allt och följt honom länge vet också allt. Han vann ett par miljoner för ett tag sedan. Därför köper han klockor och gömmer dom så han har backup. Han la rs7an på sitt ex namn för att betala mindre skatt eller något sånt. Karrar, andreas, sebbe, ishak, josef och alla dom är fortfarande vän med abbe. Dom likar hans bilder. Sett tidigare då abbe är med dom utan att filma. Han brukar alltid bjuda sina vänner på resor osv.. han gav sebastian en helt ny lur och 16 tusen på alla hjärtans dag. Han köper nya telefoner varje dag. Han la upp en bild för ett tag sedan med ett oar miljoner på hans bankkonton. Hans klockor är äkta då han gjort såhär " han har köpt dom sedan lagt dom i banken eller något så om ekonomin skulle fkas upp har han en klocka jag är 16 och vet att allt detta stämmer. Jag e som sagt vän med hans syskon.

Sedan hondära Adrienne e nog den störsa horan.. hon säljer bilder. Säljer sig själv. Hon gjorde sådär mot abbe eftersom abbe inte gav henne mer pengar.
Citera
2018-03-17, 18:03
Medlem
Kan någon lägga upp domen som finns på honom på typ minfil eller så?
Citera
2018-03-17, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasslaren00
Shit asså.. folk har verkligen noll koll.. jag som är vän med hans lillebror vet allt och följt honom länge vet också allt. Han vann ett par miljoner för ett tag sedan. Därför köper han klockor och gömmer dom så han har backup. Han la rs7an på sitt ex namn för att betala mindre skatt eller något sånt. Karrar, andreas, sebbe, ishak, josef och alla dom är fortfarande vän med abbe. Dom likar hans bilder. Sett tidigare då abbe är med dom utan att filma. Han brukar alltid bjuda sina vänner på resor osv.. han gav sebastian en helt ny lur och 16 tusen på alla hjärtans dag. Han köper nya telefoner varje dag. Han la upp en bild för ett tag sedan med ett oar miljoner på hans bankkonton. Hans klockor är äkta då han gjort såhär " han har köpt dom sedan lagt dom i banken eller något så om ekonomin skulle fkas upp har han en klocka jag är 16 och vet att allt detta stämmer. Jag e som sagt vän med hans syskon.

Sedan hondära Adrienne e nog den störsa horan.. hon säljer bilder. Säljer sig själv. Hon gjorde sådär mot abbe eftersom abbe inte gav henne mer pengar.

Ah, fast klockorna är ju fake. Hela han är fake. Ryktet om att han ”vann ett par miljoner” är skitsnack.
Citera
2018-03-17, 23:08
Medlem
Fast varför skulle han skicka pengar varje vecka till sin familj här i denna stad om han inte hade haft några pengar? Han får runt 20 k per månad hans lillebror som är 15, han har kläder som är värda 10 k + osv..
Citera
2018-03-17, 23:22
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasslaren00
Fast varför skulle han skicka pengar varje vecka till sin familj här i denna stad om han inte hade haft några pengar? Han får runt 20 k per månad hans lillebror som är 15, han har kläder som är värda 10 k + osv..
Har du bevis på detta eller ska vi lita på en ny användares ord helt enkelt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in