Sist jag laddade ner kik och använde i mobilen (Iphone 6) så fanns det en mikrofon (som man kunde tala in ljudklipp och skicka iväg till mottagaren) tydligt vid raden man skriver. Helt plötsligt finns den inte när jag laddar ner appen i ny telefon (också Iphone denna gång). Någon som vet vad detta beror på? Varför syns inte mikrofonen denna gången? Möjligtvis något i själva mobilen man bör åtgärda? Sökt och sökt men finner inget svar.