Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-10-18, 17:47
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Okej... Jag har fått uppfattningen att det är något drabbade inte kan styra och som är extremt besvärligt för dem...


Jag har samma upplevelser, och jag har inte lytt rösterna alls. Dock så har jag baserat på vad de sagt hittat ett företag i Åersberga vars revisor har 330 uppdrag. Företaget i sig finns inga uppgifter på annat än en styrelse samt att de omsätter pengar. De bakom företaget är i 60-70årsldern och jag hittade dem pga jag misstänkte min gamla granne när de visade min dator är fjärrstyrd. De sysslar med elektronisk utpressning, och en av dem har enligt sin facebook studerat på Lunds Tekniska, och om man bedömer ålder så borde det vara ppå 70-talet. RRFI började utvecklas 1973 och hade en färdig produkt. Kan de ha tagit fram ocg forskat kring det månne? Misstänker de sysslat med avlyssning och utpressning sedan 1981 när deras första bolag bildades. 1998 finns RFID i den lilla form idag och allt som krävs är en nyckel, narkosmedel och samma verktyg de chippar djur med. Har mängder med händelser och info som gått till polisen i Strängnäs sedan 2016
Citera
2019-10-25, 10:45
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offtopic
För mig är det inget brus, utan tydliga meningar, men det är väldigt olika det där. Jag har inga problem med att skilja på vad som är verkligt eller inte så jag tror inte att det är någon fara. Bättre att försöka förstå och bli kompis tror jag än att tiga ihjäl problemen som man har.

Jag har kontakt med psykiatrin. Antipsykotiska påverkar dopaminet, så det är väl troligt att det har med det att göra. Även språkområdet i hjärnan verkar vara inblandat.


Samma sak här och har pågått i över 3år för min del, men jag hänger ut de där rösterna på nätet så de blir till allmänhetens beskådning. Här är röster integrerat i fläktbruset i ett ventillationssystem nattetid som jag spelat in och brusreducerat.
Låter som 2 personer, någon yngre kvinna och en med något dåvare röst.

Jag återkommer om jag gör nya fynd med rösterna.

https://myfile.is/I7Ycic97n0/r_ster_i_brus_wav
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback