2018-01-27, 21:27
Medlem
Helsnurrigs avatar
Ta en titt i Relationer och Samlevnad just nu. Outningstrådar, runkklubbstrådar, bajshålsorgasmtrådar, osv osv... Fullständig anarki!

Jag har fått många goda skratt denna lördagskväll men jag kan verkligen inte låta bli att undra hur detta kan förekomma ostört. Kaoset har pågått hela dagen.

Rycker inte admin eller mods från andra delforum in när alla mods för den aktuella avdelningen tycks vara borta med vinden?
Citera
2018-01-27, 21:31
Medlem
Sturmgeweihts avatar
Det är helt hysteriskt!

Modsen har ett helvete som väntar
Citera
2018-01-27, 21:32
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig
Ta en titt i Relationer och Samlevnad just nu. Outningstrådar, runkklubbstrådar, bajshålsorgasmtrådar, osv osv... Fullständig anarki!

Jag har fått många goda skratt denna lördagskväll men jag kan verkligen inte låta bli att undra hur detta kan förekomma ostört. Kaoset har pågått hela dagen.

Rycker inte admin eller mods från andra delforum in när alla mods för den aktuella avdelningen tycks vara borta med vinden?
Det är ju lönehelg, så jag antar att mods'en är ute och partajar.
Dom fixar nog till felen imorgon när dom vaknar till liv.
Citera
2018-01-27, 21:41
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Jag har tänkt samma, varför rycker ingen annan in när det har spårat såhär?
Kan ju tänka mig att trådar och inlägg har anmälts mer än 1 gång
Citera
2018-01-27, 21:47
Avslutad
ta det med en nypa salt, försök se komedin i situationen istället
Citera
2018-01-27, 21:59
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsnurrig

Jo, det händer att mods från andra delforum hoppar in i krisläge, men om det är så i R&S nu vet jag inte. Är det "bara" trams, OT och felplacerade trådar så tas det nog om hand så fort modsen där loggar in. RP hjälper ju så klart för snabbar städning.
Citera
2018-01-27, 22:01
Medlem
Studsbolls avatar
Är det lov i skolorna nu? Detta är det värsta jag sett på FB.
Senast redigerad av Studsboll 2018-01-27 kl. 22:07.
Citera
2018-01-27, 22:04
Medlem
Ja jävlar! Kan inte ens minnas att det var så här i somras. I den vanliga ordningen är det nyreggade troll som lever rövare i RoS så länge det varar. Kan man inte bara delat upp RoS i två delar, samt enbart släppa in de nyreggade i den ena delen tills de antingen lugnat ner sig eller åkt ut?
Citera
2018-01-27, 22:07
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Ja jävlar! Kan inte ens minnas att det var så här i somras. I den vanliga ordningen är det nyreggade troll som lever rövare i RoS så länge det varar. Kan man inte bara delat upp RoS i två delar, samt enbart släppa in de nyreggade i den ena delen tills de antingen lugnat ner sig eller åkt ut?

Tycker hela forumet kunde vara uppdelat på liknande sätt
Citera
2018-01-27, 22:30
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Detta startade redan i går kväll. Jag rapporterade något inlägg, men trots att forumet har sex moderatorer tycks det fortfarande vara helt omodererat.
Citera
2018-01-27, 22:40
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Är det lov i skolorna nu? Detta är det värsta jag sett på FB.
Räcker nog att det är fredag och lördagskväll...man kanske får hoppas att det är promillehalten som är hög för roar man sig så här nykter så har man problem
Citera
2018-01-28, 00:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Jag blir faktiskt väldigt förvånad över att ett inlägg varit uppe i minst 24 timmar där man skriver ett helt telefonnummer samt namnet på en restaurang. Vidare så var/är hela trådstarten trams om "bąjshål". Nu vet ju folk det, att vill man göra livet surt för några så är det bara att starta en tramstråd i sex eller RoS, och lämna ut personuppgifter som uppenbarligen får stå kvar hur länge som helst...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in