2018-01-27, 17:00
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ser jag och Bert samma match? Skellefte r vl inte alls i den niv man kan frvnta sig? Nstan ett hn mot fansen att sga att man r njd med spelet nr man har 2-0 underlge efter 2 perioder.
Spelmssigt r AIK trea eller fyra i serien. Den hr matchen r ingen topprestation men heller inte genomusel.
2018-01-27, 17:00
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Hur ser det ut i malm? Trodde de skulle kunna vinna ver mora.

Oinspirerat och fantasilst med halvdligt tempo mot ett Mora som bara r inriktat p att frsvara sig. Med bttre skrpa borde Malm gjort tminstone tv ml. Som denna match artat sig blir jag inte frvnad m Mora till slut vinner med 1-0...
2018-01-27, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Spelmssigt r AIK trea eller fyra i serien. Den hr matchen r ingen topprestation men heller inte genomusel.
Ser du ocks en annan match? Jag fr Modovibbar av eran prestation ikvll. Jag hade varit frbannad som supporter om vran trnare sa sig vara njd om vi lg under.
2018-01-27, 17:02
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
1-7 borta mot KHK.

Och i skrivandets stund 0-3 borta mot Saik. Bra go i Frlunda!

Oj vilken rddning av mlvakten i Frlunda!!
Mste vl samla s mycket pong som mjligt innan de tappar Nrsteb och Rosseli Olsen.
2018-01-27, 17:03
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog

Hller faktiskt inte med tycker nog att dom ligger dr dom frtjnar i serien, eller r det bara otur som gr att man inte ligger hgre?
2018-01-27, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Hller faktiskt inte med tycker nog att dom ligger dr dom frtjnar i serien, eller r det bara otur som gr att man inte ligger hgre?

Otur kan man ha i enstaka matcher, men knappast ver en hel ssong. Efter 52 matcher r alla lag p den placering man gjort sig frtjnt av.
2018-01-27, 17:06
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ser du ocks en annan match? Jag fr Modovibbar av eran prestation ikvll. Jag hade varit frbannad som supporter om vran trnare sa sig vara njd om vi lg under.
Noterat.

Citat:
Ursprungligen postat av xcom
r bttre eller lika bra som motstndarna nstan varje match. S kalla det slump, otur, oflyt eller vad du vill.
2018-01-27, 17:06
Medlem
MangoChutneys avatar
Malm lyckas inte ens gra ml nr det r ppen bur...
2018-01-27, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Otur kan man ha i enstaka matcher, men knappast ver en hel ssong. Efter 52 matcher r alla lag p den placering man gjort sig frtjnt av.
Jag tycker d inte att SAIK har speciellt mycket otur just ikvll. Dom ser ju faktiskt helt ointresserade ut. Sedan att Bert str p bsta sndningstid och sger att han r njd och pissar p fansen r ju ofrivillig helghumor.
2018-01-27, 17:10
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Nej, slumpen gr att ngot eller ngra lag hamnar p bttre eller smre placering n de borde.
2018-01-27, 17:11
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Jag tycker d inte att SAIK har speciellt mycket otur just ikvll. Dom ser ju faktiskt helt ointresserade ut. Sedan att Bert str p bsta sndningstid och sger att han r njd och pissar p fansen r ju ofrivillig helghumor.
Bsta sndningstid r mellan 20-22.
2018-01-27, 17:17
Medlem
tigerrakets avatar
Malm kommer antingen vinna p frlngning idag, eller s vinner Mora. Jag rkade satsa pengar p den sjlvklara matchen, s sorry

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in