Citat:
Jag tänkte mer på trådar fyllda av oanvända konton. Vet inte. Jag har kallats mycket på forumet. Vänstern kallar mig en sak, högern något annat. Om vi haft bevis för att konton köps så hade det här inte varit en konspiration längre, fel forumdel för den diskussionen
Det finns däremot gott om intresserade för att förstöra eller nästla sig in hos motståndaren, eliten (om man får kalla dem så) känner sig hotade och de har gott om resurser
Det finns däremot gott om intresserade för att förstöra eller nästla sig in hos motståndaren, eliten (om man får kalla dem så) känner sig hotade och de har gott om resurser
Och jepp jag är åt vänster även om jag behöver plugga innan valet men tänkte skita i partierna och lägga blankröst eftersom inget parti har framställts efter mina motton av att vara normala. Det finns orsaker till att jag inte är politiskt material och det betyder att politikerna ska göra bättre ifrån sig än vad jag själv gör i mitt privata liv.
Citat:
Är ni säkra på att det inte bara är vanliga troll då. Som sagt, jag har anklagats för mycket på forumet utan att själv uppleva det som annat än påhopp utan nyanser. Japp, dags att sluta lurka när jag såg hur jävla många vänstertroll och annat mög som dykt upp den senare halvan av 2017. Noterat att fler än jag tänkt på samma sätt. Får se om det blir en tillströmmning på ”vår” sida ju närmare valet vi kommer.
(Och jag verkar ha dragit i mig mer grappa än jag trodde då tråden skapades i ”konspirationer och alternativa teorier”
)
/BubbasBoy
(Och jag verkar ha dragit i mig mer grappa än jag trodde då tråden skapades i ”konspirationer och alternativa teorier”
)/BubbasBoy
Det är meningen att man ska kunna diskutera på forum och även om man inte håller med, iaf kolla upp lite av det andra säger om man misstror dem eller inte håller med.
Personligen skulle jag vilja se nya partier. Känns som om de sista ljusen brunnit för dem vi har.