2018-01-21, 22:22
Medlem
Hej!
Min första tråd så ursäkta om den ligger fel, då får mod flytta.

Jag har idag fått jobb på Max (riktigt skitjobb jag vet, men går endast på gymnasiet) och undrar om någon har erfarenhet?
Vad kan man förvänta sig?
Hur lång tid tar det innan man vant sig och lärt sig allt?
Några allmäna tips?
Citera
2018-01-21, 22:28
Medlem
RonHowards avatar
Det är ett instegsjobb, ett jobb som många tar för att tjäna pengar, träna på att arbeta i grupp och individuellt. Du får känna på skiftarbete, schemaläggning och konflikter på arbetet.

Ta chansen att lära dig vad arbete innebär. Lär dig vad OB gör för skillnad i plånboken. Lär dig att stå upp för dig själv och veta vart du drar gränsen om någon behandlar dig illa.

Tänk långsiktig - ditt första jobb och din första referens kommer att öppna fler dörrar ut i arbetslivet. Gör din tid på Max och sikta högre!
Citera
2018-01-21, 22:34
Medlem
Phantom042s avatar
Det är väldigt lärorikt att jobba med kunder och handskas med kolleger mm. Det finns redan en ganska aktiv tråd, där står det iaf att lönen är 110kr/timmen+OB.

För övrigt är det inget skitjobb, alla som ställer in alarmet på morgonen och går upp och jobbar är fan hjältar som får det här landet att gå runt. Åt där senast idag, det är fantastiskt att jag kunde spendera lite av mina hårt inarbetade pengar och få en god burgare serverad.
Citera
2018-01-22, 00:07
Medlem
schoolgirlreports avatar
Älskar max! Respekt. Det är inte ett skitjobb.
Citera
2018-01-22, 01:11
Medlem
Oldberrys avatar
Absolut inget skitjobb! Det är en mycket bra möjlighet att lära dig om arbetslivet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in