2018-01-21, 11:16
Medlem
Dille24s avatar
Ni som regelbundet praktiserar analsex hur gör ni egentligen för att det ska bli så skönt som möjligt?

Vi har testat ett par gånger och då skedat, alltså killen för in penis i rektum bakifrån och kan samtidigt stimulera klitoris.

Vi vill ha kroppskontakt så doggy är uteslutet, skulle det funka att föra in den framifrån i missionären? Vad har ni för erfarenheter?

Hur får man analsexet att fungera som bäst?
Citera
2018-01-21, 11:44
Bannlyst
Kan rekomendera att köra i röven med din pojkvän ovanpå.... Då kan man slicka på varandra.... Rekommenderar även Thai olja som glidmedel de sticker lite i början för de e så stark parfym men efter ett tag tappar du känseln i hela arslet ha ha tog en knytnäve när man var som mest bedövad.... Fan va man hade kunnat skada arslet när man tänker efter...... Men de va skönt att veta vad man e kapabel till...... Akta er så han inte skiter ner sig bara....lätt hänt när man inte kör doggy...... Därför är doggy bra.... Då skiter man inte ner sig ......... Har även märkt att de är enklare att få in 1.5flaskor i doggy tror man slappnar av mer..... Också tar thai oljan värre.......mm/ tänk o få knullat lite idag avis

Mvh
Citera
2018-01-21, 18:19
Medlem
Jag, personligen, fick väldigt ont när jag låg på rygg med benen uppdragna och han försökte komma in i mig analt. Det bästa som funkat för mig har varit när jag legat platt på mage med särade ben och han mellan dom, det blir väldigt mkt kroppskontakt då också.

En "buttplug" och mkt glidmedel kan hjälpa precis innan.

Lycka till.
Citera
2018-01-21, 18:20
Medlem
politiker.ljugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
.....

Se till att tjejen är suuuuuuuperkåt + glidmedel
Citera
2018-01-21, 19:30
Medlem
Mycket glidmedel och se till att varma upp ordentligt innan, börja med ett finger eller två för att kanske sedan ta en buttplug.

Citat:
Ursprungligen postat av Erpewijk
Kan rekomendera att köra i röven med din pojkvän ovanpå.... Då kan man slicka på varandra.... Rekommenderar även Thai olja som glidmedel de sticker lite i början för de e så stark parfym men efter ett tag tappar du känseln i hela arslet ha ha tog en knytnäve när man var som mest bedövad.... Fan va man hade kunnat skada arslet när man tänker efter...... Men de va skönt att veta vad man e kapabel till...... Akta er så han inte skiter ner sig bara....lätt hänt när man inte kör doggy...... Därför är doggy bra.... Då skiter man inte ner sig ......... Har även märkt att de är enklare att få in 1.5flaskor i doggy tror man slappnar av mer..... Också tar thai oljan värre.......mm/ tänk o få knullat lite idag avis

Mvh

Människor som stavar som dig borde inte få vandra fritt i samhället.
Citera
2018-01-21, 21:50
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Ni som regelbundet praktiserar analsex hur gör ni egentligen för att det ska bli så skönt som möjligt?

Vi har testat ett par gånger och då skedat, alltså killen för in penis i rektum bakifrån och kan samtidigt stimulera klitoris.

Vi vill ha kroppskontakt så doggy är uteslutet, skulle det funka att föra in den framifrån i missionären? Vad har ni för erfarenheter?

Även om doggy alltid är hett så föredrar jag analsex i missionären för då kan man ha ögonkontakt och kyssa varandra.
Citera
2018-01-23, 16:33
Medlem
Mycket glidmedel är regel nummer ett. Även en bra idé att värma upp hålet med fingrar och tunga först.

Börja långsamt, varsamt. Det tar ett tag innan man kan knulla som man vill.

Lättaste ställningen att börja med är att köra bakifrån på mage. Eller kvinnan på sida med knäna upp mot kroppen, mannen på knä.
Citera
2018-01-27, 23:29
Medlem
Jag trivs bäst liggandes på rygg och en kudde under rumpan, blir helt rätt vinkel för mig då. I denna ställning kan jag själv också styra hur djupt han penetrerar genom att reglera med mina ben. Klitoris är dessutom helt fri att leka med.
Citera
2018-01-28, 08:43
Medlem
Kan rekommendera ställningen där tjejen ligger på mage och man tar henne bakifrån/ovanpå.
Blir kroppskontakt med hela kroppen, och man kommer in djupt
Citera
2018-01-31, 00:36
Medlem
att tjejen är riktigt uppvärmd och använd MASSA glidmedel, köpa gärna en mindre plugg hon kan värma upp med..låt henne styra in den i början och ta det försiktigt, sen brukar det bara vara o köra på och hon njuter och tycker det är skönt
Citera
2018-02-05, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100kgpappa
Kan rekommendera ställningen där tjejen ligger på mage och man tar henne bakifrån/ovanpå.
Blir kroppskontakt med hela kroppen, och man kommer in djupt
What he said!

En sak som jag tycker hjälper är att man slickar analen ordentligt innan, dels blir tjejen förhoppningsvis mer avslappnad och blöt men också blir analen mer öppen och mottaglig om man värmer upp ordentlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in