Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Och det är ditt problem i ett nötskal och förklaringen till att du inte kan skapa en tråd med ett vettigt diskussionsunderlag. Du vet inte vad du vill diskutera om månen för du vill främst diskutera FE. Men visst, förvåna oss alla genom att skapa en måntråd med ett bra diskussionsunderlag.
Och vad du inte verkar förstå är att du inte kan diskutera månen utan att samtidigt diskutera grundläggande fysik såsom Newtons rörelselagar eller gravitation.
nu har väll knappast du rätten att säga vilka trådar som ska öppnas.
och eftersom du inte förstår så ska jag va tydlig, flat earth betyder att jorden är plat, och om jorden är plat så är månen, solen, och stjärnorna en del av vår jord, så ja jag vill diskutera månen i ett plat jord sammanhang.
och jag har redan get ett exempel på hur en av diskutionerna skulle kunna se ut, och att man visst kan ha det ämnet utan newtons obevisade teorier.
jag vet inte det bästa sätter att fixa det här, men jag hoppas att modsen kan ta sig ork att göra iaf något åt saken.som det ser ut nu finns ingen stans för mig att läsa och diskutera mitt favorit ämne, och nej hänvisa mig inte till flat earth tråden för som jag ser det bör den bytta rubrik till flat earth debunking and ridicule.