2020-10-22, 10:12
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Tycker Rask ser otroligt ohälsosam ut, inte bara fettet. Kan inte sätta fingret på det.
Citera
2020-10-22, 10:34
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Jag såg länge upp till youtubern ContraPoints, tills jag förstod att personen var en skitsnackande narcissist. Jämfört med Rask är dock ContraPoints snygg, påläst och underhållande, även om det mesta som sägs är skitsnack.

OT men håller verkligen med om och har en liknande upplevelse med ContraPoints.
Citera
2020-10-22, 11:30
Bannlyst
Finns det någon här som köpt hans olja och kan dela med sig? Tror inte oljeförsäljningen går rikigt som bajsstekaren hade tänkt sig, han har ju dessutom en Rask-avkomma att ta hand om så det börjar brinna i knutarna för den käre baronen av Trosa.
Citera
2020-10-22, 11:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Tycker Rask ser otroligt ohälsosam ut, inte bara fettet. Kan inte sätta fingret på det.

Ständiga munnsår, dåliga tandstatus och snörvlande. Rätta till skorjant OCD och tydliga tecken på narecessism, dålig impulskontroll och bipolariet. Ständigt nya projekt som ges upp.

Städfirman, kontoret, mindre drama, skapa höstmystema, sluta svara på andras kommentarer, sluta läsa flaschback tråden och sluta att ljuga om att det är hans bror som läser. Gå till psykolog och bli bättre, finna sig själv. Sluta ljuga om hunden att det finns på ett separat konto. Sluta göra videos där han hänger ut folk, sluta dricka alkohol, sluta ha kontakt med sin far....blablabla. Åka till skidbacken och spöa upp folk. Ljuga om att hans bror övertalade honom att inte åka dit.

inget av dessa löften har han kunnat hålla
Citera
2020-10-22, 11:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Inte bara det, tycker han ser ovårdad ut också.
Citera
2020-10-22, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Inte bara det, tycker han ser ovårdad ut också.
Tror han dricker mer och mer, han ser för fan mer illa ut än sin far nu när det gäller förfall när fadern var som mest aktiv. Förstår Fredrik tagit avstånd ifrån sin son. Hört att Fredrik nykter nu.
Citera
2020-10-22, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Jag såg länge upp till youtubern ContraPoints, tills jag förstod att personen var en skitsnackande narcissist. Jämfört med Rask är dock ContraPoints snygg, påläst och underhållande, även om det mesta som sägs är skitsnack.
Det brukar vara så, dom blir allt som oftast avslöjade inom sinom tid, kan börja med små aggressiva utbrott som varar någon sekund bara och man undrar vad fan som just hände, skulden läggs ju som vanligt på offret, "om du inte hade varit så gnällig skulle jag inte behöva slå dig".

Usch, så glad jag klippt min narcissist, får upp en massa obehagliga minnen när jag tänker på det, det är verkligen jordens avskum imo, lås in och släng nyckeln, det finns ingen möjlighet till förbättring, försöker man hjälpa blir man själv skadad.

Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Tror han dricker mer och mer, han ser för fan mer illa ut än sin far nu när det gäller förfall när fadern var som mest aktiv. Förstår Fredrik tagit avstånd ifrån sin son. Hört att Fredrik nykter nu.
Tycker också han fått lite utav ett "vin-ansikte", dålig hud, utslag och rödflammig, enligt han själv så häller han upp en trea whisky han sippar på i timmar sen häller han ut resten

Kul att det går bra för Fredrik, hoppas han lyckats komma in på arbetsmarknaden trots alla år av Alexs uthängningar.
Citera
2020-10-22, 12:50
Medlem
Inte konstigt om han dricker mer nu, Therese är halvvägs in i graviditeten samtidigt som Rask går och väntar på domen vilket är väldigt stresslagt, han tänker nog mycket på böterna vilket lär bli problematiska att betala med hans inkomst, än en gång kommer han fucka upp hela familjens ekonomi, den har väl knappt hämtat sig sen Rask var tvungen att glida runt i en Baltisk krockad s-klass med AMG klistermärken.

Lägg därtill att han också är en ångestmänniska med mycket stress i grunden, Rask är en människa jag verkligen inte skulle vilja byta plats med, nu har han redan börjat snacka om ett till barn också

Hur illa ska ens föräldraskap och val i livet vara innan socialen kliver in?

Rask skulle behöva en personlig assistent och en gode man.
Citera
2020-10-22, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Inte konstigt om han dricker mer nu, Therese är halvvägs in i graviditeten samtidigt som Rask går och väntar på domen vilket är väldigt stresslagt, han tänker nog mycket på böterna vilket lär bli problematiska att betala med hans inkomst, än en gång kommer han fucka upp hela familjens ekonomi, den har väl knappt hämtat sig sen Rask var tvungen att glida runt i en Baltisk krockad s-klass med AMG klistermärken.

Lägg därtill att han också är en ångestmänniska med mycket stress i grunden, Rask är en människa jag verkligen inte skulle vilja byta plats med, nu har han redan börjat snacka om ett till barn också

Hur illa ska ens föräldraskap och val i livet vara innan socialen kliver in?

Rask skulle behöva en personlig assistent och en gode man.

Snart väntar de "vita rockarna" på Rask efter rättegången utanför
Citera
2020-10-22, 14:34
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ständiga munnsår, dåliga tandstatus och snörvlande. Rätta till skorjant OCD och tydliga tecken på narecessism, dålig impulskontroll och bipolariet. Ständigt nya projekt som ges upp.

Städfirman, kontoret, mindre drama, skapa höstmystema, sluta svara på andras kommentarer, sluta läsa flaschback tråden och sluta att ljuga om att det är hans bror som läser. Gå till psykolog och bli bättre, finna sig själv. Sluta ljuga om hunden att det finns på ett separat konto. Sluta göra videos där han hänger ut folk, sluta dricka alkohol, sluta ha kontakt med sin far....blablabla. Åka till skidbacken och spöa upp folk. Ljuga om att hans bror övertalade honom att inte åka dit.

inget av dessa löften har han kunnat hålla

Raskens var ju nyligen hos psykologen, sen visste han återigen allt om sin och andras psykiska ohälsa och satt och mässade som en nyfrälst i sina pissevideos Allt intresse för psykologen försvann dock när psykologen bad Rask ta med sig sin fru, då visste raskens att spelet var kört och lade ner hela grejen. Haha önskar inte min värsta ovän att vara i raskens skor.

Angående hans hälsa så är det uppenbart att han har såväl alkohol, mat och ocb-bekymmer och säkerligen mer problematik därtill som han undanhåller sina socialgrupp 3-fans. Hans farsa är utan tvekan i bättre skick än raskens, såväl fysiskt som psykist. Raskens sprit-pluffsiga lynne är ingenting en amatör jobbar till sig på ett halvår eller så, det krävs ett stadigt beroende och riktigt kass självdisciplin för att skapa den michelingubben.
Senast redigerad av Mikkka 2020-10-22 kl. 14:46.
Citera
2020-10-22, 14:44
Medlem
Citat:
Snart väntar de "vita rockarna" på Rask efter rättegången utanför
Det bästa för både familjen, samhället och Rask skulle vara rättspsyk, men jag tror inte man dömer ut det straffet, då ska det vara att mgm begått brottet under påverkan av allvarlig psykisk störning (psykos), "bara" en kluster B personlighetsstörning räcker inte.

Scenariot skulle kunna se ut som följande:

Rask blir dömd och ett gäng poliser kommer in i rätten för att bistå med hjälp till dom vita rockarna.

Rask skriker "JAG ÄR JU INTE MER ÄN MÄNNISKA! HON FÖRTJÄNADE DET!!"

medans Fredrik står bredvid och säger: Vi har länge försökt hjälpa Alex men nu äntligen får han den hjälp han behöver.

Medans polisen trycker in en skrikande Rask iförd handbojor och spotthuva för polisens säkerhet i bussen överlämnar Therese skillsmässopapprerna för underskrift och meddelar sin avgång och hoppar sedan in i Arabens bil, ungarna får Alf och Ulrika tillsammans vårdnaden om eftersom föräldrarna inte klarat av det.

Grannarna och allmänheten i Trosa jublar och på kvällen dukar alla i kvarteret upp till århundradets fest och skålar glatt med varandra, äntligen blev vi av med honom, nu törs man släppa ut barnen igen!
Citera
2020-10-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Det bästa för både familjen, samhället och Rask skulle vara rättspsyk, men jag tror inte man dömer ut det straffet, då ska det vara att mgm begått brottet under påverkan av allvarlig psykisk störning (psykos), "bara" en kluster B personlighetsstörning räcker inte.

Scenariot skulle kunna se ut som följande:

Rask blir dömd och ett gäng poliser kommer in i rätten för att bistå med hjälp till dom vita rockarna.

Rask skriker "JAG ÄR JU INTE MER ÄN MÄNNISKA! HON FÖRTJÄNADE DET!!"

medans Fredrik står bredvid och säger: Vi har länge försökt hjälpa Alex men nu äntligen får han den hjälp han behöver.

Medans polisen trycker in en skrikande Rask iförd handbojor och spotthuva för polisens säkerhet i bussen överlämnar Therese skillsmässopapprerna för underskrift och meddelar sin avgång och hoppar sedan in i Arabens bil, ungarna får Alf och Ulrika tillsammans vårdnaden om eftersom föräldrarna inte klarat av det.

Grannarna och allmänheten i Trosa jublar och på kvällen dukar alla i kvarteret upp till århundradets fest och skålar glatt med varandra, äntligen blev vi av med honom, nu törs man släppa ut barnen igen!

Haha fyfan.. kan se detta framför mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in