Citat:
Ursprungligen postat av
Viper08
Okej angående senaste videon, rask har ett par gånger sagt att han har kameror som filmar utanför hans dörr och kan se det i en app på mobilen, de har jag också hemma. Men de är väldigt märkligt att han då inte tog fram det film materialet nu när det var "inbrottsförsök" så antingen ljuger han om kamerorna eller inbrottsförsöket, jag tror på det första, annars borde ju fistessan sagt åt han att kolla videomatrialet. Punkt två, så när man handlar i rask bluff o båg butik då TJÄNAR man BOKSTAVLIGEN hundralappar på det. Märklig affärsidé det där att ge kunder pengar när dem handlar....
Solklar lögn för att försöka hålla sig relevant var min första tanke, samma sak som med gevärskulorna för två år sedan som vi skulle få en update på som vi aldrig fick, nu är det brist på content.
Sen varför skulle någon göra inbrott hos Baronen? Han har ju inte mkt av värde förutom lite teknik (vem har inte det?) som det dessutom är skitdåligt andrahandsvärde på, tom en pundare vet att han skulle ha större chans till utdelning vid en kopparstöld i ett gammalt ödehus.
Nog för att narcissister är skitjobbiga men om Kapten Klänning får vara ifred lär ingen ge sig på Rask heller.
Estonia del 8 samt live utlovad ikväll!