2026-09-29, 21:09
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Sexologen Rask har ju självklart en en stor portfölj av kunder som han håller både kurser och seminarier för.

Han hade storflugna planer om att leta nån form av bokningssytem online och börja ta emot kunder på länk... Jojo.
Citera
2026-09-29, 21:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tänk också på att han SKA leverera minst två exklusiva poddar enbart för fyra betalande per vecka. Podden har väl varit igång på Patreon i ca 5-6 veckor minst så då blir det 10-12 exklusiva poddar.
Varför är jag snudd på bergsäker att det inte finns en enda? För att den porrskadade ÄckelEmoBaronen är sämst och ljuger ALLTID.

Han ska bort.

Allt Gott,! ❤️

Ja visst, Patreondelen lovar runt men håller tunt 😁 Stackars satar som betalar för ingenting. Eller nä, idioter som får skylla sig själva.
Citera
2026-09-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han hade storflugna planer om att leta nån form av bokningssytem online och börja ta emot kunder på länk... Jojo.

Lär ju ta minst 1 vecka att googla fram bokadirekt för Baronen.
Citera
2026-09-29, 21:47
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hahaha

Tack, det där garvet behövde jag.
Det glädjer mig🤣
Citera
2026-09-29, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Och varför diskriminerar hon den svarta hamstern?

Medlem i SD, drömmer om Nick Alinia och har delat nazisten Christian Peterssons länkar.

Nazze-Therese börjar ta form.

Sjuk plot-twist om nazistpysslingen kliver in och snor baronessan från baronen
Citera
2026-09-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jag undrar vad inkomsterna ligger på.

Mainkanalen, inget nytt på fem dagar och ganska låga visningar.
MIN FRU SPRANG PÅ MICRO113 igår!
20 650 visningar 24 sep. 2026

Snuskkanalen, talar sitt eget språk:
SJUKA SEXRÅDEN SOM ÄR FARLIGA FÖR DIG!
1 135 visningar 7 juni 2026

Hårdrocksskanalen, behöver man egentligen inte ens ta upp:
CRASHDÏET KICKED MY A**!
597 visningar 22 juli 2026

Men podden då, tänker ni? Den han skulle kötta och, har jag för mig, släppa ett avsnitt varje dag?
Det kom förvisso ett igår men sen har det varit tämligen sporadiskt innan det:

BOCKSTENSMANNEN!
2026-09-28

MODERNA KÄNDISAR SOM SPÖKAR!
2026-09-25

MÖRKRET ÖVER NORRKÖPING!
2026-09-22

Det hemsökta Nyköping
2026-09-21

SILLE SKOG, mörkret runt Trosa
2026-09-17

Osv...

Men, det kanske funkar på Pateron, så klart.

51
Total members

4
Paid members

2
Njaa.... Inte så mycket där heller... Jag tror det går ganska dåligt överlag för vår käre Baron.

Baronen lyckades skrapa ihop 120 000 visningar i augusti. Så här säger Googles AI om vad det kan generera för intäkter:

"120 000 visningar på YouTube ger vanligtvis mellan 60 USD och 1 800 USD (ca 620–18 500 SEK) i annonsintäkter, beroende på din nisch, tittarnas geografiska plats och om det gäller vanliga långvideor eller Shorts."

Det är ett väldigt brett spann men tvivlar på att baronen ligger i topp där. Vi är schysta och ger honom 14 000 från youtube för augusti. Övriga plattformar ger bara någon extra hundralapp, sen dras väl typ 50% i skatt och avgifter om man ska ha ut pengarna genom enskild firma. Säg att han får ut runt 7 000, precis så det räcker till snus och mat åt sig själv. Resten får Tessan och svärfar stå för, det tycker parasiten är fullt rimligt.
Citera
2026-09-30, 00:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Baronen lyckades skrapa ihop 120 000 visningar i augusti. Så här säger Googles AI om vad det kan generera för intäkter:

"120 000 visningar på YouTube ger vanligtvis mellan 60 USD och 1 800 USD (ca 620–18 500 SEK) i annonsintäkter, beroende på din nisch, tittarnas geografiska plats och om det gäller vanliga långvideor eller Shorts."

Det är ett väldigt brett spann men tvivlar på att baronen ligger i topp där. Vi är schysta och ger honom 14 000 från youtube för augusti. Övriga plattformar ger bara någon extra hundralapp, sen dras väl typ 50% i skatt och avgifter om man ska ha ut pengarna genom enskild firma. Säg att han får ut runt 7 000, precis så det räcker till snus och mat åt sig själv. Resten får Tessan och svärfar stå för, det tycker parasiten är fullt rimligt.
Hans inkomsttapp har nog inte undgått någon, nu är skitstöveln tillbaka med en inkomst som jag fortfarande inte tycker han förtjänar med sina äckliga videos.

Han gjorde faktiskt ett väldigt bra år förra året (allt tack vare Chrippa), och även hans bästa år någonsin, nu har jag inte siffrorna i huvudet exakt men vill minnas att han drog runt 40k brutto vilket är snäppet över medelinkomsten i Sverige.

Men hela hans inkomst vilar på en väldigt skör grund, den är liksom baserad på hur många och hur länge han mobbar någon.

Och stänger yt av grisen så tappar han allt, förutom dom 200 kronorna han får från podden.

Men den ekonomiska stressen är påtaglig, att han skulle "söka jobb", är givetvis ingenting annat än en manipulation av Therese. Hur hon kan fortfarande kan tro på ett ord av vad han säger är skrämmande.

Den här dagdrivarlivsstilen är det bästa han någonsin kommer kunna lyckas med och jag måste även medge att jag finner det en gnutta imponerande att han lyckats så länge.

Men att utnyttja familjen på det sättet han gjort är något jag själv aldrig skulle kunna göra, det går emot min egen moral.

Vad tror vi att han samlat ihop till pensionen, 300k?
Citera
2026-09-30, 00:34
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Sjuk plot-twist om nazistpysslingen kliver in och snor baronessan från baronen

Förståndshandikappade Tessan är för trög för att ens lyckas placera sig till höger eller vänster politiskt. Troligtvis delade den tröga kossan hans video för att hon tyckte att han hade fin frisyr eller något, lyckligt ovetande om att nazist-dvärgen överhuvudtaget hade politiska åsikter.

Foresten, vill ni spy så ta en titt på Baronens senaste video. Där sitter det äcklet och kliar sig i röven för att sedan lukta på fingrarna och analysera odören som någon jävla bajssommelier. I övrigt är videon som vanligt fylld av Baronens rapar, brakskitar och sedvanliga griseri. Det är fan en bedrift att vara så konsekvent äcklig som den perversa byfånen i Trosa.
Citera
2026-09-30, 00:34
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hans inkomsttapp har nog inte undgått någon, nu är skitstöveln tillbaka med en inkomst som jag fortfarande inte tycker han förtjänar med sina äckliga videos.

Han gjorde faktiskt ett väldigt bra år förra året (allt tack vare Chrippa), och även hans bästa år någonsin, nu har jag inte siffrorna i huvudet exakt men vill minnas att han drog runt 40k brutto vilket är snäppet över medelinkomsten i Sverige.

Men hela hans inkomst vilar på en väldigt skör grund, den är liksom baserad på hur många och hur länge han mobbar någon.

Och stänger yt av grisen så tappar han allt, förutom dom 200 kronorna han får från podden.

Men den ekonomiska stressen är påtaglig, att han skulle "söka jobb", är givetvis ingenting annat än en manipulation av Therese. Hur hon kan fortfarande kan tro på ett ord av vad han säger är skrämmande.

Den här dagdrivarlivsstilen är det bästa han någonsin kommer kunna lyckas med och jag måste även medge att jag finner det en gnutta imponerande att han lyckats så länge.

Men att utnyttja familjen på det sättet han gjort är något jag själv aldrig skulle kunna göra, det går emot min egen moral.

Han är bara en glad och modern hemmapappa och youtube är bara en hobby.... Eller är han en poddare? Eller sexolog? Eller en total supernolla som skiter i sin familj för att han hellre ligger på madrassen på golvet i vardagsrummet och runkar bort sitt liv framför gilomore girls ?
Citera
2026-09-30, 00:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Han är bara en glad och modern hemmapappa och youtube är bara en hobby.... Eller är han en poddare? Eller sexolog? Eller en total supernolla som skiter i sin familj för att han hellre ligger på madrassen på golvet i vardagsrummet och runkar bort sitt liv framför gilomore girls ?
Jag undrar litegrann hur det gått efter hans sexologutbildning. Han skulle börja ta klienter.

Eller var allting, som vi redan förutspått, en anledning för honom att sitta och skicka kukbilder till följare?
Citera
2026-09-30, 00:54
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Jag undrar litegrann hur det gått efter hans sexologutbildning. Han skulle börja ta klienter.

Eller var allting, som vi redan förutspått, en anledning för honom att sitta och skicka kukbilder till följare?
Ja jag har i alla fall uppfattat det som en onödigt dyr 'tantfälla' undrar om tessan och svärföräldrarna var lika imponerade över investeringen....
Citera
2026-09-30, 00:56
Medlem
Citat:

Ja storhetstiden under Chrippa-perioden var nog inte bra för baronens ego. Då var han på topp och kunde leva gott i några månader, för första gången i sitt liv. Pengarna rullade in men verkar nu rullat iväg lika snabbt. Kvar står han med sin obefintliga arbetslivserfarenhet, utan några färdigheter att klara ens ett enklare jobb.

Att han klarar att leva det där livet är en gåta i sig. Att han dragit ut på det så pass länge är faktiskt riktigt imponerande. Och att han gör det utan någon som helst skam i kroppen kan man bara förundras över. Vi får verkligen följa en lång, utdragen resa rakt ner i fördärvet.

Skulle snarare gissa att han kommer ligga några hundratusen back innan han når pensionen. Förmodligen behövt leva på existensminimum under många år, i misslyckade försök till skuldsanering.

Vad fan ska baronen egentligen ta sig till om siffrorna fortsätter dala såsom de gjort under hela 2026? Om han hade varit en bra människa hade man ju blivit lite orolig för honom
Senast redigerad av Ralfhead 2026-09-30 kl. 01:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in