Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gojanO
Hoppas att du är medveten om att bajsisen själv har suttit och skrytit om han har beställt hem "lastbilsflak" med sexleksaker till intet anande personer?

Aha ooofan där ser man!!! Och vad har det med saken att göra?
Citera
2020-08-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Aha ooofan där ser man!!! Och vad har det med saken att göra?
Om du inte ser vad det har med saken att göra så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

Din jävla imbecill.
Citera
2020-08-25, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Tycka vad man vill om hans content o tiggeri men hur låg som människa är man ifall man aktivt försöker förstöra en familjs ekonomi? Du påverkar inte bara Rask utan även hans fru och inte minst två, snart tre oskyldiga barn.

"Ett anonymt tips igen" har du inget bättre för dig? Nog fifflar en o annan i din familj med deklarationen och fular sig med pengar - det gör majoriteten av människor i detta land.
Jag har anmält anonymt tidigare varför skall ha få in svarta pengar som han tigger ut av småkids?
Skall skicka en anmälan till o hoppas han åker på straffskatter på intjänad swish
Citera
2020-08-25, 15:58
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Någon som köper att han spelat en hård och tuff (läs dramasökande och självhävdande) karaktär som han säger att han gjort? Nu är han tydligen en go bamsebjörn med rosa hoodie.

Måste dock gratta till första psykologbesöket. Hoppas det tar dig längre än några simpla papper och gaggande i grupp.

Jag köper det!
Kolla Lets feast video där han är med.
Beter sig som en rädd liten skolflicka med noll självförtroende
Citera
2020-08-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Jag köper det!
Kolla Lets feast video där han är med.
Beter sig som en rädd liten skolflicka med noll självförtroende

Jag menar inte att han är tuff, tvärtom. Jag tror bara inte att han ogillar drama och att verka tuff. För mig är det skillnad att spela en karaktär och faktiskt tro att man är en hårding som ska slå ner folk vid Trosa skidbacke. Det är mer en del av hans personliga problem än en faktisk karaktär. Precis som Jockiboi.
Citera
2020-08-25, 19:22
Medlem
Borka88s avatar
JA! nu vet jag vem skitsmurfen är lik: Oswald Copperpot https://www.deviantart.com/stanbos/a...guin-591175336 speciellt i profil samma näsa och plufsiga ansikte, speciellt nu när han är svullen och nyrakad.

Till sist: Baron af copperpot.
Citera
2020-08-25, 19:56
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Sammanfattning dagens video.

● Mår bättre än på länge

● Bryr sig inte om vad andra tycker längre men raderar konstruktiv kritik i kommentarsfältet

● Läser inte flashbacktråden, det är ändå 98% lögner.

● Upprepningar
Citera
2020-08-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Sammanfattning dagens video.

● Mår bättre än på länge

● Bryr sig inte om vad andra tycker längre men raderar konstruktiv kritik i kommentarsfältet

● Läser inte flashbacktråden, det är ändå 98% lögner.

● Upprepningar

Han bryr sig så mycket att han måste blocka folk och ta upp det i halva videon att han "inte bryr sig". Hur många gånger har vi hört dessa saker? Nytt för i år är att det kommer ett barn.
Det blir tufft för nyhetskanalen och alla jävla kanaler han har när ungen tittar ut antar jag. Mycket utevloggar då ungen skriker och ska ha uppmärksamhet. Morsan får kanske höra återigen att hon är en fitta som inte vill vara barnvakt.
Som sagt, det är du och Kim Jong "Jag vill inte ha kritik öht. Det är ju vad ni tycker om mig".

Till sist: Har du inget positivt att säga så kan du hålla käften!
Citera
2020-08-25, 20:45
Medlem
"Min kanal är ingen nöjeskanal."

Vad var alla dramavideor? Om Micke, Joz, Lennart Bladh, Jessica.

"Men det var bara för att HJÄLPA, Jacke, Jocke, icke-existerande tjej som rent teoretiskt skulle kunna råka illa ut. Jag gjorde det för att HJÄLPA Lennart Bladh in på psyket." (Där han sedermera dog.)

Visst, det var kanske inte på underhållande ämnen i sig, men det är fortfarande anledningen att folk kollar. Det är det som gett Rask merparten av hans följare. Sitta och ranta om någon pluttmänniskas fel och brister. Vad tror du folk kollar på det för, för det är tråkigt? Så det är inte så förvånansvärt att P-12: orna som kollar på dig tycker att ditt nuvarande content inte är kul.

Rask har för övrigt en jävla konstig syn på att hjälpa folk. Han pratar bara om sig själv. Den dagen Rasken skänker cash till välgörenhet ska jag äta upp min säng. "Jag skulle kunna skänka 8 miljarder till välgörenhet och folk skulle ändå tycka att jag är en idiot.". Poängen är att du aldrig någonsin skulle göra det, men du slår dig ändå för bröstet och framhåller vilken genomgod människa du är när det är uppenbart att du är ofattbart självisk och bara tänker på dig själv. Det är därför du får hat, för du är en självgod jävel med ett Messiaskomplex. Att ett barn med en alkoholistförälder känner sig lite bättre av att höra någon som varit i samma sits säger ingenting om hur dennes sinnesstämning kommer förbättras i det långa loppet. Det enda deras uppskattande kommentarer gör är boostar Raskens ego-tripp.

Rask lägger också förvånansvärt mycket vikt på att snacka om haters samtidigt som han menar att han inte bryr sig om det. Kom igen Rask, om du nu inte tar åt dig alls, varför pratar du om det i var och varannan video?
Senast redigerad av StorTuffBiker 2020-08-25 kl. 20:47.
Citera
2020-08-25, 21:01
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Till sist: Har du inget positivt att säga så kan du hålla käften!

Det är bara Baronen den allsmäktige som får yttra kritik när det enligt honom är befogat, bara för att "hjälpa" förstås.

Han är lika lättläst som vanligt, använder sig av tvärtom språket och avslöjar sina egna lögner, det är inte jag, det är idioterna på flashback.. för att inte läsa tråden är vi ett klart återkommande ämne på kanalen i ur och skur.

Tips till nästa psykologbesök: ärlighet mot dig själv är key för en möjlig personlig förändring i ditt fall, seek within you and you shall find the answer.
Citera
2020-08-25, 21:04
Medlem
Rask verkar ha en rätt skruvad bild av vad underhållning är. Om det inte är en komedifilm eller en sketch så är det inte underhållande. Bara för Rask pratar om dödsseriösa ämnen som alkoholism och psykisk ohälsa så är det inte underhållning.

Varför tror han att alla bokstavsbarnen som skriver hyllande i kommentarerna om hur stark han är kollar? De underhålls av det, de får ut en bra känsla av att kolla på någon som pratar om saker de kan relatera till. Man behöver inte skratta åt saker för att det ska vara underhållning. Det kan kittla någonting annat inom en som inte behöver vara skratt.

En nyhetsblaska om det senaste flickmordet är underhållning, visst är det inte så att läsaren sitter och skrattar åt skiten. Men man intresserar sig och gillar dramaturgin, följetången i tidningarna. Det är därför det säljs lösnummer. Folk hade inte köpt det om de mådde dåligt av det

På samma sätt är din kanal underhållning Rask. Det är inte så att tittarna sitter och skrattar när de ser din flöddrade pappa göra bort sig på din kanal. De gillar följetången och dramaturgin du byggt upp kring din farsas missbruk, eller så gillar de att höra om någonting de kan relatera till.

Släpp tanken om att det du gör är så viktigt så ska du se att folk kommer skita blanka fan i att hata på dig. Folk stör sig inte på att du gör videor, det är ditt självförhärligande som är problemet.
Citera
2020-08-25, 21:07
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Citerar mig själv från tidigare idag då Rask släppte en vlogg som till 100% består av vad jag menade. Selfie på saker som "jag klev upp" och "jag promenerar 150 meter" och älta "jag har varit sjuk" som att någon missat det.

Jämför med hantverket som Keku postade ikväll, se första 1,5 minuterna på videon och fokusera på hur många klipp han gjort och effekter han lagt in bara i ett intro. https://youtu.be/eHge0iBwuIk

Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
När du kommer in i tråden Rask, så får du gärna bemöta hur jag jämfört dig med Gordon Dewoon och Keku. För det är ju inte hat.

Hmm. Har någon läst tråden? Eller vadan de inledande 1.5 minuterna?
https://youtu.be/YD6KpFO4tY8

Men bra Rask, well played.

Edit, Oironiskt då:
Jag ser att du bevisligen läst mina inlägg och studerat Keku och Dewoon men inte tänker bekräfta du läser tråden fast det är uppenbart.

Men seriöst så var det jävligt snygga klipp hantverksmässigt. 8 av 10, jag förstår även tiden det tog att stanna och flytta om kameran och sånt du blivit för bekväm för när många rusat om dig i följare och du undrat hur i helvete nån som Emil Hansius kom från ingenstans efter några år på YouTube med 10 000k följare och bara [insert ljud av vinddrag] passerat dig utan en enda dramavideo mot Verz, Cluee, en retard eller Anjo.
Senast redigerad av Spritnota 2020-08-25 kl. 21:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in