2026-02-01, 15:48
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Om den perversa byfånen med anorexi och bandana fått sin mailadress hackad, borde inte sminkbögens mobilnummer finnas där någonstans? Inget hade skänkt mig större nöje än att få ringa upp och "prata" med Trosas byfåne denna söndag...
Du kan få tessans nummer om du vill, hon kan säkert räcka över luren till herrn i huset 🤣
Citera
2026-02-01, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GravitySwitch
Jäklar! Jag fattar inte hur man vågar dela Anjo och rasks mail. Det är ju massor av brott i det. Dataintrång, kränkning av kommunikationshemlighet och sen delning på det. Gissningsvis grov. Man undrar ändå hur sjutton någon kommit åt både Rask och Anjos mail?

Kan rask verkligen hoppat av utbildningen? Han var ju så extremt entusiastisk och det var så kul?
Ett bra tag sedan han la upp något om någon avklarad modul på utbildningen.
Citera
2026-02-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Jag skulle tro att han pratat med Chrippa om skatten ett antal ggr. Hur påverkar det dig och ditt välmående att Jacke har en relation med sin familj? Eller vart vill du komma?
Ska Sveriges television livesända familjen, lite som ”Den stora älgvandringen”?
Då får vi alla bevis på om Jacke och övriga talar Chrippa tillrätta eller inte.
Och om dom inte gör det, uppfostrar honom, vad anser du är lämpligt straff? Arkebusering?
Hoppas isf att Jocki får filma och får förfoganderätt över verket. Då blir en miljon svenskar glada.

Mitt mående påverkas inte av Jacke.

Jacke får ju självklart göra som han vill. Kräftan har gjort som han vill o sitter häktad nu.

Vill Jacke åka hem till Rask är han fri att göra det.

Men Jacke har det nog bättre hemma i sin lägenhet än på något häkte tillsammans med kräftan.
Citera
2026-02-01, 16:57
Medlem
Kickassfarsans avatar
Tror ni Therese är nöjd med sitt liv?

Dagdrivaren har tagit sig rätten att tala för alla familjemedlemmar, att dom minsann skulle vara enkla människor som inte vill resa, dom trivs bäst hemma, men stämmer det verkligen?

Hur kul tycker Therese det är att arbeta heltid, samtidigt som skulderna bara växer och på det aldrig ha råd att ens gå ut och käka.

Sedan tycker jag hon har utvecklat en osund relation till Benny, men det är väl den enda kärleken hon får.
Citera
2026-02-01, 17:05
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Ett bra tag sedan han la upp något om någon avklarad modul på utbildningen.

Bögen i bandana är tydligen inte nöjd med utbildningen och gjorde ett (misslyckat) försök att hoppa av den. Precis som allt annat i Baronens liv så misslyckades han även med detta.
Citera
2026-02-01, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Mitt mående påverkas inte av Jacke.

Jacke får ju självklart göra som han vill. Kräftan har gjort som han vill o sitter häktad nu.

Vill Jacke åka hem till Rask är han fri att göra det.

Men Jacke har det nog bättre hemma i sin lägenhet än på något häkte tillsammans med kräftan.

Är inte olagligt att åka hem till någon. Det är även tveksamt om det är ett olaga hot att säga att man ska göra ett hembesök. Olaga hot är fråga om att hota med en brottslig gärning, typiskt sett en misshandel, och att den som mottar hotet ska känna allvarlig rädsla av det. Det är som sagt inte olagligt att åka och knacka på hemma hos någon. Givetvis kan det tolkas in annat i ett sådant uttalande. Men det är en gråzon, och det är svårt att bevisa exakt vad han menade med det uttalandet.

Man kan tänka sig att det är betydligt mycket jobbigare att göra förtalsvideor om folk om man stöter på patrull. Bara att någon drabbad dyker upp och vill tala om saken face to face gör nog hela den aktiviteten obekvämare. Så det är helt legitimt att dra förbi Baronen och tala allvar med honom. Han kommer inte palla hålla på såhär om han inte får hålla på ostört inuti runkbunkern.
Citera
2026-02-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Är inte olagligt att åka hem till någon. Det är även tveksamt om det är ett olaga hot att säga att man ska göra ett hembesök. Olaga hot är fråga om att hota med en brottslig gärning, typiskt sett en misshandel, och att den som mottar hotet ska känna allvarlig rädsla av det. Det är som sagt inte olagligt att åka och knacka på hemma hos någon. Givetvis kan det tolkas in annat i ett sådant uttalande. Men det är en gråzon, och det är svårt att bevisa exakt vad han menade med det uttalandet.

Man kan tänka sig att det är betydligt mycket jobbigare att göra förtalsvideor om folk om man stöter på patrull. Bara att någon drabbad dyker upp och vill tala om saken face to face gör nog hela den aktiviteten obekvämare. Så det är helt legitimt att dra förbi Baronen och tala allvar med honom. Han kommer inte palla hålla på såhär om han inte får hålla på ostört inuti runkbunkern.

Det är inte olagligt att besöka någon.

Men vad ska Jacke göra där?

Leverera en kraftig tillrättavisning eller likt Axel Öhman stå en bit ifrån Rasks bostad och säga något elakt om Rask?

Förväntningarna är stora nu på Jacke.
Citera
2026-02-01, 18:51
Medlem
AbsAbss avatar
Föreställ er paniken hos Rask om Jacke, Prefab och Alex Ceesay plingade på dörren tillsammans.
Citera
2026-02-01, 19:12
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Föreställ er paniken hos Rask om Jacke, Prefab och Alex Ceesay plingade på dörren tillsammans.

Han skulle gömma sig i garderoben medans han skickade fram Edward för att säga att Baronen inte är hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av Runkboghorjavel
Hur tror ni resan slutar för Rask? Han har ju tydligen bestämt sig för att rasera sitt liv bortom räddning. Jag tror han tar livet av sig detta år, men jag vet inte hur han ska göra. Först tänkte jag att han kommer nog sätta sig i en bil och gasa på och kollidera i hög fart, men sen kom jag på att Kronofogden kommer ta den bil han sätter sig i, så han behöver en annan metod. Varför beslutade han sig för att livet inte var värt att leva? Är det fortfarande "min pappa ramlade in i en buske förut så därför mår jag skitdåligt"?
Om han någonsin uppnår självinsikt vilket jag ser som föga troligt då han stolt levt som en luffare i 20 år nu så ser jag ingen annan utväg att skammen kommer föra honom mot självmord, alt ett benzomissbruk för att orka leva med sig själv.

Han är en fegis så han kommer supa sig full och slänga i sig en cocktail av starka opioder och benzodiazepiner.

Familjen kommer hitta honom likblek, sittandes i garderoben med räk-kuken i handen.
Citera
2026-02-01, 19:24
Medlem
Damien-s avatar
Baronen raderar varenda kommentar som ens antyder en fråga om varför Trosas hiv-bög fortsätter att förtala Chrippa och hans föräldrar.

I Baronens perversa värld är legitim kritik ett övergrepp medan förtal är ett content. Och istället för att stå för sitt beteende gör den våldtäktsbejakande byfånen det enda pervot behärskar, blockar, raderar och låtsas att kommentarerna fortfarande enbart är positiva. Vilken feg liten fitta Baronen är.
Senast redigerad av Damien- 2026-02-01 kl. 19:31.
Citera
2026-02-01, 19:30
Medlem
Damien-s avatar
Glöm inte att anmäla den bandana-dyrkande byfånens senaste video till Youtube. Det gör väl vad det gör...
Citera
2026-02-01, 19:37
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Det är inte olagligt att besöka någon.

Men vad ska Jacke göra där?

Leverera en kraftig tillrättavisning eller likt Axel Öhman stå en bit ifrån Rasks bostad och säga något elakt om Rask?

Förväntningarna är stora nu på Jacke.

Ja? Det hade jag gjort. Han lär ju inte stå flankerad av Johnny Tumme och annat löst folk som när Badbollen inte vågade prata med Axel, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in