Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2026-01-03, 21:50
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jag antar att alla som köper sig denna hokuspokus-utbildning blir "godkända". Oavsett hur dåligt man presterar på de så kallade proven.

Verkar inte vara så mycket prov överhuvudtaget. Snarare några moduler man ska läsa igenom och bocka av.
Citera
2026-01-03, 23:19
Medlem
Ograsts avatar
Varför kallas herr Rask för "baronen"? Detta har jag undrat länge.
Citera
Igår, 00:41
Medlem
Krakatoas avatar
VUXENMYS MED RASK - ÄR DU DÅLIG I SÄNGEN?

https://www.bitchute.com/video/gXFCwJQNiGuy/
Citera
Igår, 01:49
Medlem
Kollade på hans första snusk-video och undra om han kommer klara av att inte låta så dömande i sina "konsultationer" i framtiden.

Känns ju som en väldigt viktigt egenskap om man ska våga anförtro sig något privat och udda.

Sen vore det väldigt kul om någon med ett riktigt "mammis-konto" kunde använda frågelådan till att beklaga sig över att hon skulle mer än gärna ha mer sex, men hennes man föredrar att spela dator om kvällarna när barnen äntligen har somnat och det finns chans för lite hederligt vuxenmys!
Citera
Igår, 01:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Av de brottsstycken av information som kom fram när det begav sig så blev Lennarts sjukdom värre över tid och han blev till sist akut omhändertagen och inlagd på en institution där han blev medicinerad.
Egentligen blev det en form av palliativ vård då jag gissar att det inte fanns mycket att göra för att bromsa förloppet.
Själva dödsorsaken vet vi inget om men jag tror inte han hade något värdigt liv på slutet.
Palliativ vård? Han såg inte dödlig ut men visst han var konstig intert.

Han var ju mer hälsosam än Sexologbaronen.

R.IP L.B
Citera
Igår, 02:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

R.IP L.B

Off Topic, jag tror att det var en bieffekt av Trilafon som han dukade under av, LB.
Citera
Igår, 03:32
Medlem
Jag kan tyvärr tänka mig att det finns galningar i Rasks äckliga följe som kan tänkas ta ett blancolån bara för att köpa en timme privat av Rasks lika snuskiga liv.
Han kan säkert lätt ta ut 990 :- per timme och sen ständig realisering på skiten minus kronofogdens dragning så kan han fortsätta slippa ta ett äkta jobb.
Citera
Igår, 09:07
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag kan tyvärr tänka mig att det finns galningar i Rasks äckliga följe som kan tänkas ta ett blancolån bara för att köpa en timme privat av Rasks lika snuskiga liv.
Han kan säkert lätt ta ut 990 :- per timme och sen ständig realisering på skiten minus kronofogdens dragning så kan han fortsätta slippa ta ett äkta jobb.
Det där är troligt och det bästa för fortsatt lolcowig fortsättning.
Han mallar sig och närmar sig EntretprenörsBaronen i självsäkerhet men det brakar inom en månad för följarna har bara råd med en session. ”Upp som en sol, ner som en pannkaka” är ju så allt han tar sig för brukar sluta. ”Historien förtäljer”…

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
Igår, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

R.IP L.B
Jag menar att det antog den formen så här i efterhand. Gud vet vilken tung medicinering han gick på men nånting knäckte honom även fysiskt. Det vet vi ingenting om men man kan ju tänka sig att han exempelvis slutade äta.
Citera
Igår, 14:07
Medlem
Vem fan vill anlita en sexolog som sysslar med näthat och mobbing?
Citera
Igår, 17:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Uppenbart att den porrskadade ÄckelBaronen inte kan starta en ny kanal och automatiskt få med sig en massa följare. Om allt varit legit hade han nått 1000 följare (dvs. bli monetiserad) inom ett dygn då han har 158k följare på huvudkanalen.

Det kommer bli Sunset RIP v2 och jag tror han kommer få svårt att nå ens 1000 följare om han inte betalar för det.

Misslyckade projekt nr 48?

”Allt Gott!, ❤️”
Citera
Igår, 17:12
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Uppenbart att den porrskadade ÄckelBaronen inte kan starta en ny kanal och automatiskt få med sig en massa följare. Om allt varit legit hade han nått 1000 följare (dvs. bli monetiserad) inom ett dygn då han har 158k följare på huvudkanalen.

Det kommer bli Sunset RIP v2 och jag tror han kommer få svårt att nå ens 1000 följare om han inte betalar för det.

Misslyckade projekt nr 48?

”Allt Gott!, ❤️”
Skrattade så jag föll av stolen när jag fick syn på snuskkanalen.

Nu har den store tjackrunkaren blivit expert då han läst 18% av temukursen.

728 subs, det går bra nu

Snusksoffan.. stackars barnen dom måste ju skämmas ihjäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in