2026-01-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Japp! Ca 25000kr för en Kalle Anka-kurs lät perfekt för den porrskadade ÄckelBaronen! Till och med så bra att han ska köpa en kurs till (för lika mycket pengar) så han blir parterapeut för han och Baronessan har varit ihop så länge och tagit sig igenom massor med otrohet så självklart är han som gjord för att sprida sin kunskap vidare!

Dock har han inte postat något på 2-3 dagar om hur det går så han har säkert redan gett upp och försöker få tillbaka pengarna. Snart kommer en video om hur vidriga företaget är.

Herregud.
Är väll inte direkt ett ämne som passar den personen.
Otrogen med frun osv. <-<
Citera
2026-01-03, 00:35
Avstängd
GreenBatterys avatar
”Hej den porrskadade ÄckelBaronen,
Jag är en snart 40-årig gift trebarnsfar. Jag (och min fru) har en överenskommelse om att vi får skicka nakenbilder till andra. En gång skickade jag kukbilder till en kvinna som hon sen skickade till en annan person. Jag löste det genom att gå ut på youtube och kalla henne för hora och ljög om att hon fått betalt 30000kr för att läcka bilderna. Sen blev min fru skitarg (fast jag sagt till henne att vi har en överenskommelse!) och hon fick en massa stöd från folk runt omkring. Jag framställdes som att jag varit otrogen (vi hade en överenskommelse!!) fast hon varit mycket värre än vad jag varit. Visst har jag rätt i allt?

Allt Gott!, ❤️
/Trosa Giggolo

PS Skickar med en bild på min jättestora snopp. Jag lovar, den är bra mycket större än vad som är normalt. Skulle du tycka den ser liten ut kan jag skicka en serie på 10-15 andra bilder i andra vinklar. DS”
Citera
2026-01-03, 03:07
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Är Rask verkligen rätt person att ge andra sex och relationsråd i den nya kanalen?

Lite av vad jag kan minnas:

-Therese har knullat massa araber på en finlandsbåt.

-Rask har varit otrogen påstår han.
Före Therese var det till och med.
Oklart om detta är sant eller om han sa det för att inte framstå som ännu mer beta än vad han redan är.

-Rask har vitt och brett berättat om den ena avvikande sexuella aktiviteten efter den andra som han ägnat sig åt som ung.

Det har stoppats upp trumpinnar i sovande vänners anus.

Rask har blivit sprutad i ansiktet hundratals gånger enligt egen utsago. Detta gjorde han och hans kompisar på den som somna först på fest till exempel. Detta beskriver Rask som ”kära minnen”

Det har stekts bajskorvar, pissats i stackars Fredriks soffkuddar. Pissat en utslagen tjej i huvudet. Dekadensen vet inga gränser när det kommer till Carl Fredrik.

-Rask skickar nakenbilder till andra kvinnor.
Oklart om denna överenskommelse han påstår ha med sin fru existerar eller inte.

Rask påstår det men la ändå ut en video där han sa att han varit otrogen.
Anledningen var att han inte kände sig sedd av Therese.

-Rask lägger ut porrfilmer där han gräver i Therese fitta.
Innan detta har Rask framställt sig själv som en sexgud vilket han enligt filmen inte är.
När detta uppdagas vill Therese ta livet av sig enligt Baronen.

-Rask utmanar en annan YouTuber att komma hem till honom så de kan mäta varandras kukar för att en gång för alla få slut på evighetsdiskussionen om vems som är minst.

-Rask verkar nästan översexuell och måste maniskt prata om sin kuk konstant.
Väldigt olustigt och oroväckande att en 35 åring man håller på såhär.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2026-01-03 kl. 03:36.
Citera
2026-01-03, 03:15
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror det är betydligt färre än han försöker ge sken av. Har för mig att han snackat om runt 50. Själv tror jag det är under 10.

Vad baserar jag det på?

Hur många gånger har han inte skrutit om att han fick knulla med någon slampa när han var i London? Han har dragit den i åtskilliga storytimes. Redan för flera år sedan, spontant i samband med att han suttit och hållit frågestund live med tittarna, och bara för någon månad sedan på sin nya engelskspråkiga kanal. Jag vet även att han skrutit om det i en Flashback-tråd när man går in och läser posthistoriken för AlexxHooker. Ok om det var en 10-poängare. Men i den gamla videon minns jag att han visade en bild på henne. Hon såg inte mycket ut för världen.

Att Baronen dragit den storyn gång efter annan talar för att den är sann. Men med tanke på hur stolt han tycks vara över den gången, får jag känslan av att såna incidenter inte varit ett speciellt vanligt inslag i Baronens liv, för annars hade han dragit fler historier på samma tema.

Den casanovan han målar ut sig som är snarare den personen han vill vara men aldrig har uppnått att bli. En rockstjärna som får bada i fitta, det var hans målsättning att bli det under uppväxten. Han träffade Therese och klamrade sig fast direkt, för innerst inne förstod han nog att det var det bästa han kunde få. Nu när han börjar bli lite av en kändis som vissa vill knulla med bara för kändisskapets skull, ser det ut som han inte kan låta bli att leva ut rockstjärnedrömmen. Har han kommit upp i någon högre body-count skulle det inte förvåna mig om det skett via otroheter efter han blev YouTube-kändis.

Rask har flera gånger framställt sig som en häradsbetäckare. Men detta kan omöjligt stämma. Kolla bara gamla bilder från när han var ung. Det är omöjligt att han skulle få knullat så mycket.
Han ser ut som en fet Chucky-docka.
Lika ful med.

Självklart ljuger Rask om detta precis som han ljuger sig fram genom livet när det gäller allt annat.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2026-01-03 kl. 03:31.
Citera
2026-01-03, 04:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ska man vara ärlig finns det nog potential att han kan bli värre än Lennart Bladh (han är kanske redan det?).

Lennart hade antagligen frontallobsdemens, så egentligen var det mest sorgligt och en spegling hur samhället misslyckas skydda sårbara människor från sig själva.

Mig veterligen så är Rask genuint bara dum i huvudet.
Senast redigerad av moralhora 2026-01-03 kl. 04:06.
Citera
2026-01-03, 04:46
Medlem
Anatoliys avatar
Citat:
Ska man vara ärlig finns det nog potential att han kan bli värre än Lennart Bladh (han är kanske redan det?).
Som en annan hederlig skribent redan påpekat, så var Lennart Bladh en fin man, men som olyckligtvis drabbades av en sjukdom som gav lolcow-liknande symtom. Visst, han förtjänar titeln lolcow, men inte på grund av bristande intelligens som i Rasks fall, utan helt och hållet på grund av olycka. Jag vet att ni, Bäste GreenBattery, inte menade något annat, utan jag bara påpekar det så att andra läsare vet, att Lennart var en fantastisk man och må han vila i frid.
Citera
2026-01-03, 05:50
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Lennart hade antagligen frontallobsdemens, så egentligen var det mest sorgligt och en spegling hur samhället misslyckas skydda sårbara människor från sig själva.

Mig veterligen så är Rask genuint bara dum i huvudet.
Vad var Lennarts dödsorsak?

Jag har också tjackrunkat, är jag sexolog nu eller måste jag också köpa en temu kurs?
Citera
2026-01-03, 11:38
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Nånstans långt inom mig hade jag önskat att man hade kunnat skoja om det här, men tyvärr. Vi är där nu....

Baronens nya kanal:

VUXENMYS MED RASK.

Första videon: Han vill hellre runka än ligga!:

https://www.bitchute.com/video/uJwA5qAtQmEo

Hahahaha - han är verkligen så jävla porrskadad, den enfaldiga skithögen! Allting, verkligen allting, kommer misslyckas för Trosas största byfåne.
Citera
2026-01-03, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad var Lennarts dödsorsak?

Jag har också tjackrunkat, är jag sexolog nu eller måste jag också köpa en temu kurs?
Av de brottsstycken av information som kom fram när det begav sig så blev Lennarts sjukdom värre över tid och han blev till sist akut omhändertagen och inlagd på en institution där han blev medicinerad.
Egentligen blev det en form av palliativ vård då jag gissar att det inte fanns mycket att göra för att bromsa förloppet.
Själva dödsorsaken vet vi inget om men jag tror inte han hade något värdigt liv på slutet.
Citera
2026-01-03, 11:40
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Så nu har vi fått svart på vitt att utbildningen bara var en ursäkt för att kunna sitta på youtube och snacka snusk med fibrokärringar.

Jajamensan. Men så länge den sjukligt porrskadade Carl-Fredrik får härja runt fritt i samhället så kommer dessa fibrokärringar vallfärda till Sveriges sämsta människa.

https://postimg.cc/JHjBBMfD

https://postimg.cc/kVVGb7Sz
Citera
2026-01-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anatoliy
Som en annan hederlig skribent redan påpekat, så var Lennart Bladh en fin man, men som olyckligtvis drabbades av en sjukdom som gav lolcow-liknande symtom. Visst, han förtjänar titeln lolcow, men inte på grund av bristande intelligens som i Rasks fall, utan helt och hållet på grund av olycka. Jag vet att ni, Bäste GreenBattery, inte menade något annat, utan jag bara påpekar det så att andra läsare vet, att Lennart var en fantastisk man och må han vila i frid.
Kan bara instämma, han var en familjefar med en karriär som han brann för och han var chanslös mot sjukdomen som tog honom. Rask däremot, är motsatsen till Lennart och jobbar aktivt för att allt ska gå åt helvete.
Citera
2026-01-03, 12:15
Medlem
Hoppas utbildningansvarige ser hans nya kanal och stänger av honom från sin utbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in