Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-31, 20:19
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Sen när blev Carl Fredrik Alexander Rask psykolog på instagram?
Sedan han köpte en corn flakes-kurs i "sexologi" för 25000 istället för att betala sina skulder....

(ja, han är precis så korkad)
Citera
2025-12-31, 22:49
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Till alla veteraner i tråden, Gott nytt kronkalle-år på er! Ingen nämnd, ingen glömd!
Tillsammans går vi in i ett nytt sexologår, flankerade av KFM och Trobos ekonomiavdelning, Macke har redan ringt åklagaren och Chrippa har förlängt hyreskontraktet i häxskallen för ett år till.

Skål på er!
Har vi tur så får vi en spännande följetång via EBM också och rejält skott i stolgången från skatteverket när de upptaxerar och lägger på straffskatt 🤣
Citera
2026-01-01, 00:24
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Skål!

”Ers storkukade kåthet” lär få ett riktigt tufft 2026 men så länge han har sin bästa vän Chat GPT är han inte ensam!

Frågan är om ens chatgpt kommer stå på hans sida framöver. I en av hans tidigare videos blev han ju förbannad när chatgpt inte höll med honom om chrippa 😆
Citera
2026-01-01, 14:04
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Frågan är om ens chatgpt kommer stå på hans sida framöver. I en av hans tidigare videos blev han ju förbannad när chatgpt inte höll med honom om chrippa 😆
Både ChatGPT och Copilot har dragit åt snaran i "sycophancy", AI har förmågan att vara medhållande och upprepa det känslotillstånd användaren har i större utsträckning.
Säger du att du köpt en bil - men den är rostig o jäkligt, visst var det ett dåligt köp - så håller den med
Säger du att du köpt en bil - men rostig och jäklig - men visst är det ett roligt projekt - så håller den med.
Detta börjar dras åt på många AI nu och det är nog det som han upptäckte att den inte längre håller med utan ser mer logiskt på saker och ting utifrån vad som sägs - inte vilken inriktning användaren skriver från början.

Tidigare kunde man säga att man uppfunnit en glödlampa som fungerar utan ström och den planerade marknadsplaner och patent, nu är den mer åt hållet att ifrågasätta hur det fungerar.
Citera
2026-01-01, 17:12
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Både ChatGPT och Copilot har dragit åt snaran i "sycophancy", AI har förmågan att vara medhållande och upprepa det känslotillstånd användaren har i större utsträckning.
Säger du att du köpt en bil - men den är rostig o jäkligt, visst var det ett dåligt köp - så håller den med
Säger du att du köpt en bil - men rostig och jäklig - men visst är det ett roligt projekt - så håller den med.
Detta börjar dras åt på många AI nu och det är nog det som han upptäckte att den inte längre håller med utan ser mer logiskt på saker och ting utifrån vad som sägs - inte vilken inriktning användaren skriver från början.

Tidigare kunde man säga att man uppfunnit en glödlampa som fungerar utan ström och den planerade marknadsplaner och patent, nu är den mer åt hållet att ifrågasätta hur det fungerar.
Han har ju fortfarande Therese dock, hon är mer lättprogrammerad
Citera
2026-01-02, 00:21
Medlem
Hugin86s avatar
Hade de vart mitt på 90 talet eller tidigs 2000 hade jag kunnst se Baronen så hära.

http://ancensored.com/nude-appearance/Tusen-och-en-natt/Ylva-Maria-Thompson/

Utan att blinka så skulle detta va hans stora dröm sitta i p rulle pogram bli avrunkad och snacka sex
Citera
2026-01-02, 01:58
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han ligger hos Kronkalle med 16+60 lax.
Tar en meningslös utbildning som inte kommer leda någonvart för ~25k.
Lovar följarna på YouTube att de ska få följa med under utbildningen men bränner av 40% av den på instagram på några dagar.
Startar en Sexologilåda på nämnda plattform.
Skriver frågor till sig själv och svara medelest ChatGtp...

https://imgur.com/a/U4UT0zx

Han är ju kungen av ChatGPT, fick ett väldigt snarlikt svar från den när jag ställde samma fråga
Citera
2026-01-02, 02:05
Medlem
Lyssnade på videon som nyligen länkades i tråden angående vad herrn tycker om anjo och chrippa.

Kan bara konstatera att han gav ett väldigt långt svar för någon hävdat tusen gånger att han endast svarat att "chrippa är en dude"
Citera
2026-01-02, 06:56
Medlem
B´stards avatar
Mamma Rask... ...heter inte Rask längre utan har tagit tillbaka sitt namn som ogift - Gladh! Blev det för jobbigt att förknippas med Baronen? Hon har även flyttat ser jag, till en lika stor lägenhet bara 250 meter från sin gamla. Märkligt - bara mäklararvodet kostar ju en del på en lägenhet om ca 2 miljoner - men hon kanske har kommit på kant med någon i den kåken med (precis som hon gjorde i lägenheten innan där grannen var den som förtalades av Rask)
Citera
2026-01-02, 08:49
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EranKung
Han är ju kungen av ChatGPT, fick ett väldigt snarlikt svar från den när jag ställde samma fråga

Hahaha, nu får vi sluta prata om att han använder ChatGPT. Flashbackbaronen som aldrig läser sin tråd blir svettig och måste ställa ytterligare en fråga till sig själv...

https://imgur.com/a/UnSgxIO
Citera
2026-01-02, 10:22
Medlem
Citat:
Hahaha, nu får vi sluta prata om att han använder ChatGPT. Flashbackbaronen som aldrig läser sin tråd blir svettig och måste ställa ytterligare en fråga till sig själv...

Och han svarar sig själv med en tämligen skamlös lögn dessutom
Citera
2026-01-02, 10:53
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:

”Jag har ljugit för mina följare och jag kommer göra det igen!”
/Lögnarbaronen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in