Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-23, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
De är inte borta utan privata. Jag kollade på skilleras öive stream och de plockades bort mitt under subaton. Anjo fegade ur på samma sätt.

Den här tråden har en tendens att spåra vi har två scenarion. 1. Polisen gjorde en husis hos rask och tog dator samt mobil igår och gjorde hans videos privata.

2. Mobilen gick sönder och rask fick panik över subaton och gjorde alla videos äldre än två månader privata.

Jag tror på det senare.

Du kan mycket väl ha rätt.
Men den videon som jag fick nedplockad sattes oxo som Privat så det går inte riktigt att bortse från att så kan vara fallet
Citera
2025-08-23, 08:13
Medlem
GreenBatterys avatar
Anjo tog enstaka videor och gjorde de privata en kort tid bara.
Den porrskadade ÄckelBaronen har fortfarande bara 41 videor på sin kanal. Ingen IG-story än.

Något har definitivt hänt. Plockades hans mobil in igår? I så fall, då kanske Anjos plockas in nästa vecka?

Baronessan pumpar ut bilder på Benny i en frottéhandduk. ”Cerenity now!”.
Citera
2025-08-23, 08:14
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Plötsligt bli så skitnödig för att Axel reagerar på hans videos?
och som vadå, Axel bara ska glömma honom då?
Finns ju videos på honom bortom hans egna kanal liksom. Logiken?

Märkligt är de är iaf.

Nu gör du det vanliga misstaget att tro att den Baronska hjärnan följer samma logik som oss andra.
Jag tror att det var hans lokala nemesis beslut att hoppa in i chatten och surra om dels baronen men även hans mor och (i goda ordalag) hans söner som tippade honom över kanten.
Citera
2025-08-23, 08:27
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du kan mycket väl ha rätt.
Men den videon som jag fick nedplockad sattes oxo som Privat så det går inte riktigt att bortse från att så kan vara fallet

Der är jag djupt skeptisk till. Om youtube manuellt granskat 300+videos och kommit fram till att de stred mot terms of service etc hade de stekt kanalen direkt.
Citera
2025-08-23, 08:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Anjo tog enstaka videor och gjorde de privata en kort tid bara.
Den porrskadade ÄckelBaronen har fortfarande bara 41 videor på sin kanal. Ingen IG-story än.

Något har definitivt hänt. Plockades hans mobil in igår? I så fall, då kanske Anjos plockas in nästa vecka?

Baronessan pumpar ut bilder på Benny i en frottéhandduk. ”Cerenity now!”.

När var hans senaste aktivitet på instagram?
Citera
2025-08-23, 09:23
Medlem
Kan det vara så att Rask befinner sig på Psykakuten?
Det skulle ju inte vara helt otänkbart.

Att polisen varit där och noppat hans mobil låter lite för bra för att vara sant.
Citera
2025-08-23, 09:37
Medlem
Liten dog igår. Han ska försöka fixa en annan lur idag så han kan dra en vinnare i sin tävling.

Tänk att vara vuxen man och behöva försöka skaffa ny lur. En annan hade bara gått och köpt en ny.
Citera
2025-08-23, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Liten dog igår. Han ska försöka fixa en annan lur idag så han kan dra en vinnare i sin tävling.

Tänk att vara vuxen man och behöva försöka skaffa ny lur. En annan hade bara gått och köpt en ny.
Hoppas han har synkat alla kukbilder till molnet så inget går förlorat.
Usch fy fan, man vill ine se det galleriet, miljontals selfies med bandana, kajal, bögiga utstyrslar och mitt i allt serier på en naken auschwizkropp
Citera
2025-08-23, 10:41
Citat:
Ursprungligen postat av DSJ95
Plötsligt bli så skitnödig för att Axel reagerar på hans videos?
och som vadå, Axel bara ska glömma honom då?
Finns ju videos på honom bortom hans egna kanal liksom. Logiken?

Märkligt är de är iaf.

Hahaha, helt rätt att sabotera Axels bubbathon. Han får jobba lite mer, än bara slötugga igenom senaste tidens tröttvideos en efter en. Jävla Buss-Micke-upplägg.
Citera
2025-08-23, 10:46
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
Hahaha, helt rätt att sabotera Axels bubbathon. Han får jobba lite mer, än bara slötugga igenom senaste tidens tröttvideos en efter en. Jävla Buss-Micke-upplägg.

Axel har ansträngt sig mer dom senaste två veckorna än vad Rask gjort under hela sin youtube-"karriär"
Citera
2025-08-23, 10:57
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Axel har ansträngt sig mer dom senaste två veckorna än vad Rask gjort under hela sin youtube-"karriär"

Eh ja, det har nog de flesta gjort. Hahahaha. Det var inte det som var poängen, sluta simpa för Axel det är äckligt.
Citera
2025-08-23, 10:58
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Skilleras går igenom baronens besiktningsprotokoll just nu för den som är intresserad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in