2025-07-29, 22:21
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag garvar ihjäl mig själv, vem fan sprutar rengöringsspray på matvarorna.

Visst fan måste han va påtänd i den där videon? Städbaronen, jag har drivit flera städfirmor..

Av alla baronjävlar är detta min favorit. Inte dramaskiten utan när han visar hur jävla oduglig han är på de enklaste av ting.
Nu pratar jag inte om när han gör det lite självironiskt typ fogskumspackling.
Utan när han verkligen misslyckas.
Kommunikationen med trobo. Blocketannonsen, när han ringde livsmedelsverket och skulle få dem stt hjälpa honom att runda deras förbud av cbd.
Och nu städbaronen. Han reder för helvete inte ut något alls.

Fortsätt så rasken. Sluta förtala och kränka bara visa hur du hanterar vardagen framför kameran så ska jag kasta pengar på dig din jävla lolcow.
Citera
2025-07-29, 22:36
Medlem
Uslingen ljuger som vanligt i nya videon, han satte ner foten efter varje enskild donation och bad folk att inte donera.

Sanningen: Han sa med ett stort leende "Snälla ni! Ni behöver inte donera, vad snälla ni är!" sen hämtade han in sin fru som folk kände med för att få ännu mer donationer.

Dessutom lovade han att i efterhand använda pengarna han fick ut, minns inte var det var nu efter alla avdrag (ca 8000:-) och betala delar av sin frus skulder med, detta har han sagt ett ANTAL gånger.

Han skriver i kommentarerna att han gärna betalar tillbaka folk som blivit lurade på hunden, han har ändrat sanningen om hundhistorien ca 5 gånger nu, senast för några månader sedan ljög han att han bara fått in några hundralappar, nu startade han donationen med syftet att bedra och alla som swishar kan få tillbaka. Helt otroligt, kan inte någon kreatör ställa honom mot väggen med detta, hoppas medvikt tar upp detta i sin dokumentär, antar att de har tillgång till alla tillfällen skithögen har ljugit om denna storyn.
Citera
2025-07-29, 23:20
Medlem
Ytterligare lögner av baronen från nya videon:

Han menar att Skilleras kritiserat honom för att han pratat om sin dotter när det i verkliga fallet var för att han exponerat sin dotter och postat sin frus stories från sjukhuset på dottern på sin youtube kanal, samtidigt som han förövrigt ber om swish donationer för att han detta innebär ett uppehåll i hans "podd" om man kan kalla den det. Han nämner i videon att han bett följarna be för dottern, samt tända ljus och ge positiv energi, han glömmer strategiskt att nämna något om swishen eller att kritiken är för hur han exponerar sin då sjuka dotter.

Han fortsätter säga att B&B inte ger visningar och att han för det för skojs skull, när man kollar på hans kanal är det dem som gett nästan bäst visningar sista två veckorna eller i alla fall lika många visningar som hans andra videos. Skithögen kan bara inte sluta ljuga.
Citera
2025-07-29, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Av alla baronjävlar är detta min favorit. Inte dramaskiten utan när han visar hur jävla oduglig han är på de enklaste av ting.
Nu pratar jag inte om när han gör det lite självironiskt typ fogskumspackling.
Utan när han verkligen misslyckas.
Kommunikationen med trobo. Blocketannonsen, när han ringde livsmedelsverket och skulle få dem stt hjälpa honom att runda deras förbud av cbd.
Och nu städbaronen. Han reder för helvete inte ut något alls.

Fortsätt så rasken. Sluta förtala och kränka bara visa hur du hanterar vardagen framför kameran så ska jag kasta pengar på dig din jävla lolcow.

Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen ljuger som vanligt i nya videon, han satte ner foten efter varje enskild donation och bad folk att inte donera.

Sanningen: Han sa med ett stort leende "Snälla ni! Ni behöver inte donera, vad snälla ni är!" sen hämtade han in sin fru som folk kände med för att få ännu mer donationer.

Dessutom lovade han att i efterhand använda pengarna han fick ut, minns inte var det var nu efter alla avdrag (ca 8000:-) och betala delar av sin frus skulder med, detta har han sagt ett ANTAL gånger.

Han skriver i kommentarerna att han gärna betalar tillbaka folk som blivit lurade på hunden, han har ändrat sanningen om hundhistorien ca 5 gånger nu, senast för några månader sedan ljög han att han bara fått in några hundralappar, nu startade han donationen med syftet att bedra och alla som swishar kan få tillbaka. Helt otroligt, kan inte någon kreatör ställa honom mot väggen med detta, hoppas medvikt tar upp detta i sin dokumentär, antar att de har tillgång till alla tillfällen skithögen har ljugit om denna storyn.

Det är ju helt jävla efterblivet att bara fortsätta pumpa ut videos med ytterligare förtal när han fortfarande är misstänkt. Hade inte Baronen blivit tilldelad en försvarsadvokat? Den borde ju uppmana honom att hålla käften om målsäganden eller?

Baronen är verkligen kungen av att gola ner sig själv. Oj vad jag hoppas att det går till rättegång, då har vi förstklassig underhållning att se fram emot!
Citera
2025-07-30, 00:29
Medlem
Ännu en lögn från skithögens video: Han sa att han hört att hon sålde bilderna till C en gång, därefter och i kommande videor säger han att hon sålt dem utan och sedan att hon är en hora för att hon sålt dem och det är detta horor gör säljer bilder för pengar.. SLUTA LJUG din usling.

Det var ju också därför han sa att Therese kallade henne för hora, för att hon sålde hans bilder.. lögn det också givetvis, det var ju för att du var otrogen, alla vet att överenskommelsen är en efterhandskonstruktion, skulle vara kul att veta om T har en aning om att han går runt och säger detta.

Edit: Han säger även i nya videon att han fortsätter med att skicka sin kuk till andra kvinnor, intressant.

På 1:02:40
Senast redigerad av gronaljuset 2025-07-30 kl. 00:38.
Citera
2025-07-30, 00:36
Medlem
"Jag skickar fortfarande nakenbilder till kvinnor, jag ska väl inte behöva leva i celibat"?

Så mycket var Therese värd ja! Iof hon har ju marsvinet som förmodligen får komma till oftare än Baronen.
Citera
2025-07-30, 01:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Dp
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-07-30 kl. 02:06.
Citera
2025-07-30, 01:16
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
"Jag skickar fortfarande nakenbilder till kvinnor, jag ska väl inte behöva leva i celibat"?

Så mycket var Therese värd ja! Iof hon har ju marsvinet som förmodligen får komma till oftare än Baronen.
Undrar vad Therese farsa tycker om att behöva sälja av sin kaffemaskin för att hans svärson ska kunna sitta och skicka kukbilder på dagarna medans hans dotter sliter ihjäl sig i vården.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2025-07-30 kl. 01:25.
Citera
2025-07-30, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Undrar vad Therese farsa tycker om att behöva sälja av sin kaffemaskin för att hans svärson ska kunna sitta och skicka kukbilder på dagarna medans hans dotter sliter ihjäl sig i vården.
Hon börjar att se riktigt sliten ut, hon säger ju själv att hon är trött dygnet runt. Tecken på utbrändhet.
Hur ska det gå om hon blir sjukskriven? SGIn lär inte vara hög på en deltidslön.
De kommer ju inte ha råd med hyran äns tillsammans.
Citera
2025-07-30, 07:19
Medlem
Någon som vet mer om Rasks relation till hans mamma? Han hänger ju ut henne ganska rejält på insta och jag tänker att det antagligen inte kommer göra den bättre.
Citera
2025-07-30, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Någon som vet mer om Rasks relation till hans mamma? Han hänger ju ut henne ganska rejält på insta och jag tänker att det antagligen inte kommer göra den bättre.
Hon verkar ha tröttnat på Baronen och satt han på plats genom att inte låta sig utnyttjas som barnvakt när Baronen behagar.
Verkar vara en mycket sund kvinna som inte är medberoende i Baronens sjuka värld.
Lite av årets kvinna!!
Citera
2025-07-30, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hon börjar att se riktigt sliten ut, hon säger ju själv att hon är trött dygnet runt. Tecken på utbrändhet.
Hur ska det gå om hon blir sjukskriven? SGIn lär inte vara hög på en deltidslön.
De kommer ju inte ha råd med hyran äns tillsammans.
Ja jäklar vad hon ser schleten ut. Hon påminner om en sliten och urvriden disktrasa i sina selfiebilder.
Kan inte vara lätt att behöva ta emot marsvinsstock eftersom maken Rask har fullt upp med att skicka dickpics istället för att betäcka sin fru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in