2025-07-24, 10:47
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nej det var såpass länge sen att jag inte minns hur det gick med det där.

Bara att hon skyllde på att hon "missat" att betala varor i vagnen.
Det tror jag faktiskt alla med flera barn har gjort någon gång. Man är ger exempelvis en ketchupflaska till barnet i barnvagn för den ska hålla käften, sen står dom andra barnen och bråkar om något när man ska betala och största barnet leker med sina trumpinnar. Då tappar man fokus.

Tycker inte vi ska beskylla Baronessan i det fallet för vara klandervärd om det inte var meningen. Men om det är ett systematiskt och planerat borde hon bli bannad från Trossen!
Citera
2025-07-24, 10:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Det tror jag faktiskt alla med flera barn har gjort någon gång. Man är ger exempelvis en ketchupflaska till barnet i barnvagn för den ska hålla käften, sen står dom andra barnen och bråkar om något när man ska betala och största barnet leker med sina trumpinnar. Då tappar man fokus.

Tycker inte vi ska beskylla Baronessan i det fallet för vara klandervärd om det inte var meningen. Men om det är ett systematiskt och planerat borde hon bli bannad från Trossen!

Största barnet leker med sina trumpinnar.

Känner ingen som har så dålig koll så de råkar snatta i affären.
Citera
2025-07-24, 10:57
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabMedWhisky
Snatta med hjälp av barnvagn? Fyfan! Har du mer info?

Skulle iofs förklara varför flickan fortfarande åker vagn OCH hur dom har råd att äta öht
Citera
2025-07-24, 11:03
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Största barnet leker med sina trumpinnar.

Känner ingen som har så dålig koll så de råkar snatta i affären.
Jag har gjort det och andra i min närhet har gjort det. Var 29° och liknande exempel som jag gav. Hade dock inget barn som lajvade trummis med mig.

Händer också man lägger något på vagnens suffletten av barnvagnen sen vecklar den sig lite av vikten så blir saken helt osynlig.

Men väldigt stor skillnad att göra det utan avsikt eller om man skulle börja gömma denniskorvar i fettvalkarna.
Citera
2025-07-24, 11:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Jag har gjort det och andra i min närhet har gjort det. Var 29° och liknande exempel som jag gav. Hade dock inget barn som lajvade trummis med mig.

Händer också man lägger något på vagnens suffletten av barnvagnen sen vecklar den sig lite av vikten så blir saken helt osynlig.

Men väldigt stor skillnad att göra det utan avsikt eller om man skulle börja gömma denniskorvar i fettvalkarna.

Jag väljer att tro det värsta om familjen Rask.
Citera
2025-07-24, 12:12
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabMedWhisky
Paret Medvikt försöker ta reda på vad Tåje har för problem med Rask, eftersom Rask sa "Jag vet inte vad Tåjes problem med mig är", som att Tåje skulle ha någon annan anledning än alla oss andra för att hata Rask. Dom spånar...

Herr Medvikt: Trummisar framförallt, tror jag att Tåje hatar
Fru Medvikt: Då borde Tåje inte ha problem med den där jävla posern

BURN!

Rask tror ju att han är en trummis för att han har snurrat med en trumpinne i en bil en gång. Kul att Fru Medvikt identifierar hybrisen och fullständigt förgör den
Hade helt missat den, tack för tipset! Svårare att hänga med under semestern. Ett dilemma den arbetsskygge horkarlsbaronen aldrig fått erfara. Vet iof att han jobbat lite, liiiite i sin ungdom men kan inte tänka mig att det varit såpass att han tjänat in semester?

Såg knappt tio minuter av hans Tommy Lee-video innan ögon och öron blödde. Man vet att det är illa när det knappt går att hatkolla på avskummet längre. Men man måste ju se vars det här spektaklet slutar 😂 skönt när andra kollar åt en.
Citera
2025-07-24, 14:13
Medlem
Hej Rask!
Det du tjänar på en hel video just nu är vad en vanlig människa tjänar på en fikarast, är det då inte värt att åtminstone ta ett deltidsjobb för din familjs skull? Soc kan du ju inte få något utav och Försäkringskassan är inte aktuellt så vad har du för val?
Citera
2025-07-24, 14:35
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hej Rask!
Det du tjänar på en hel video just nu är vad en vanlig människa tjänar på en fikarast, är det då inte värt att åtminstone ta ett deltidsjobb för din familjs skull? Soc kan du ju inte få något utav och Försäkringskassan är inte aktuellt så vad har du för val?
”Hörru!! Det flyger snart! Hittills har det bara gått tio år! Du pratar faktiskt om KONDUKTÖREN på tåget!”
Går det dåligt = hobby
Går det hyfsat ok = jobb
men hursomhelst så kan han faktiskt inte jobba för han klarar inte av att någon ska stå och hänga över honom hela dagarna!
FÖR SÅ ÄR DET ATT JOBBA!!
Citera
2025-07-24, 14:36
Medlem
Citat:
Hej Rask!

Jag håller det inte för osannolikt att Rask lever i någon slags drömvärld där han är en av Sveriges största kändisar. Anis don Demina? Familjen Ingrosso? Filip och Fredrik? SLÄNG ER I VÄGGEN!

För här kommer den runkande otrohets- och förtalsbaronen från Trosa och äger Er alla...
Citera
2025-07-24, 14:39
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jag håller det inte för osannolikt att Rask lever i någon slags drömvärld där han är en av Sveriges största kändisar. Anis don Demina? Familjen Ingrosso? Filip och Fredrik? SLÄNG ER I VÄGGEN!

För här kommer den runkande otrohets- och förtalsbaronen från Trosa och äger Er alla...

Se på Anna Book, han är inget unikum tyvärr.
Citera
2025-07-24, 15:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hej Rask!
Det han behöver är litium och några smällar på käften.
Citera
2025-07-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det han behöver är litium och några smällar på käften.
Ja av någon som han ser upp till vilket bara är 2 st, varav en utnyttjar o den andre struntar fullständigt i honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in