Citat:
Ursprungligen postat av
Bajjamannen87
Vet inte vem denna man är, men det är i alla fall många som säger sig skita i honom här i tråden - samtidigt som ni spyr galla över honom. Blir lite ironiskt.
Minns bara en sak om honom, och det var att han gjorde användare Micro (med schäferhunden) väldigt arg. Det räcker för mig och gör honom till kung i mina ögon.
Peace out!

En ”man” som blåser en psykiskt sjuk man på pengar, under hela sitt liv vägrat arbeta och ändå knullat fram tre barn som hans fru (som han är otrogen mot lite då och då) och farfar istället har fått försörja då hans årsinkomst brukar ligga på runt 50-100 per år (före skatt), som sedan blåste sin missbrukande farsa på arvet från samma farfar och gjorde fadern hemlös.
För övrigt samma missbrukande farsa som han filmat i de mest förnedrande situationer (som när farsan helt väck på alkohol och piller ligger halvnaken på golvet) och lagt upp på youtube, klipp finns även på när han spottar snus i sin farsas ansikte.
Men alla dessa gärningar bli ok bara man retar upp någon forumskribent (som jag antar du inte ens känner i verkligheten).
Men visst, Anders Eklund och Anders Behring Breivik (de två kända ”Mördar-Anders”) har säkert gjort bra saker i livet de också, och skulle nog kunna trycka ner den där ”Micro” ännu hårdare ifall de blev ombedda, om de nu hade fått ha tillgång till internet
Själv sticker jag inte under stol med att jag följer tråden och hans liv för att jag tycker det är roligt och fascinerande att studera empatilösa, självförhärligande och psykopatiska människor och dela mina åsikter om dem med likasinnade här.
Det är dock inte några människor man vill ha i sin närhet men det är kul att följa dem från åskådarläktaren.