2025-06-30, 17:09
Medlem
Hillsongsekts avatar
Tänker lite på tessa. Ligger i hotellrummet med sambon sovandes bredvid. Barnen på barnklubben överförtjusta av fri glass och aktiviteter Dag två av 9 i ett varmt land vid Medelhavet. Månaden innan senester har alla kollegor pratar solsemester och diskuterat erfarenheter. Från Turkiet Grekland Spanien Portugal kroatien osv.

Att baronen tycker det är läskigt att boka resa checka in ta sig till rätt gate osv det fattar man men att han pga detta vägrar ens erkänna att hans sambo och barn hade levt livet på solsemester är bara ynkligt.

Sämst på allt är han stackars barn.
Citera
2025-06-30, 17:17
Medlem
Privattaxins avatar
Vad ledsen jag blir av att se barnen åka blå tåget. Sonen skäms för han är gammal nog att inse att alla andra som är där "tycker synd om dom", och att dom bara är där för att deras farsa inte ordnat med något annat. Nej det här är inte roligt alls längre, vart fan är Olof K? Han gav pengar till Alex och direkt så reste dom och familjen hade kul. Vi behöver någon ny som kan ge ett bidrag till familjen denna sommar. Att se en halvvuxen son, på sommarlovet, i strålande sol, sitta på blå tåget i jacka med huvan över huvudet medan mamma knäpper kort, nej det är bara för mycket hans sidekicks asså bara
Citera
2025-06-30, 17:27
Medlem
GreenBatterys avatar
Hahahahaha. Han är så brydd över tummar ner att han kämpar för att motbevisa.

När ska du motbevisa dina dåliga siffror på visningarna din porrskadade ÄckelBaron?

Resten av familjen är ute på stan medan familjeförsörjaren kämpar mot dislikes på sin youtubekanal…

Ny video uppe också där han reagerar på sig själv fast han fortfarande är likadan fast mer passiv i sin aggressivitet.

Det är nog nu det vänder och alla tittare kommer tillbaka!

Eller inte.
Citera
2025-06-30, 18:28
Medlem
GreenBatterys avatar
10 väntar på premiären!

Allt kopieras från Anjo men resultatet är pinsamt dåligt.
Ska bli intressant att se om han kommer plocka ner den och bara lägga upp den ikväll.

10 väntar alltså! 158000 prenumeranter.

Let’s go! Hahahahahahaha
Citera
2025-06-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
10 väntar på premiären!

Allt kopieras från Anjo men resultatet är pinsamt dåligt.
Ska bli intressant att se om han kommer plocka ner den och bara lägga upp den ikväll.

10 väntar alltså! 158000 prenumeranter.

Let’s go! Hahahahahahaha
Det är faktiskt en av sveriges störste youtubekanaler!
Citera
2025-06-30, 18:51
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det är faktiskt en av sveriges störste youtubekanaler!
Jag förstår det nu! Hela 23 stycken väntar nu 10 minuter innan släppet!

Helt klart en av de största kanalerna i Sverige!

Hahahahahahahahaha
Citera
2025-06-30, 19:20
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Vet inte vem denna man är, men det är i alla fall många som säger sig skita i honom här i tråden - samtidigt som ni spyr galla över honom. Blir lite ironiskt.

Minns bara en sak om honom, och det var att han gjorde användare Micro (med schäferhunden) väldigt arg. Det räcker för mig och gör honom till kung i mina ögon.

Peace out!
En ”man” som blåser en psykiskt sjuk man på pengar, under hela sitt liv vägrat arbeta och ändå knullat fram tre barn som hans fru (som han är otrogen mot lite då och då) och farfar istället har fått försörja då hans årsinkomst brukar ligga på runt 50-100 per år (före skatt), som sedan blåste sin missbrukande farsa på arvet från samma farfar och gjorde fadern hemlös.
För övrigt samma missbrukande farsa som han filmat i de mest förnedrande situationer (som när farsan helt väck på alkohol och piller ligger halvnaken på golvet) och lagt upp på youtube, klipp finns även på när han spottar snus i sin farsas ansikte.

Men alla dessa gärningar bli ok bara man retar upp någon forumskribent (som jag antar du inte ens känner i verkligheten).
Men visst, Anders Eklund och Anders Behring Breivik (de två kända ”Mördar-Anders”) har säkert gjort bra saker i livet de också, och skulle nog kunna trycka ner den där ”Micro” ännu hårdare ifall de blev ombedda, om de nu hade fått ha tillgång till internet

Själv sticker jag inte under stol med att jag följer tråden och hans liv för att jag tycker det är roligt och fascinerande att studera empatilösa, självförhärligande och psykopatiska människor och dela mina åsikter om dem med likasinnade här.
Det är dock inte några människor man vill ha i sin närhet men det är kul att följa dem från åskådarläktaren.
Citera
2025-06-30, 19:25
Medlem
Martensites avatar
Carl Fredrik står på ruinens brant. Hans Youtubekanal går sämre än någonsin och hans content blir bara mer och mer galet. Han klarar inte av att sätta mat på bordet och väljer hellre att spendera sina surt förvärvade pengar på ett par skitfula skor framför att ta hand om sin familj. Den porrskadade Äckelbaronen kommer att falla tungt innan året är slut. Han är dock för dum för att inse att hans liv håller på att braka ihop totalt.

#RäddaBarnenNu
Citera
2025-06-30, 19:33
Medlem
Hugin86s avatar
När baronen ska säga brott och tycker han är så jävla fyndig. Ja var kul 2 gånger inte 40 gånger och om om igen. Men han har väl glömt förra gången han höll på med de
Citera
2025-06-30, 19:43
Medlem
LexSinners avatar
Rask öppnar starkt i sin senaste video, jag är typ 2 minuter in och han har redan redogjort för att förut så brukade han äta hela tiden, så fort han vaknade så gick han och åt någonting, och när han satt och åt så åt han extra mycket, och han söp sig till blackout 2-3 gånger i veckan. Vart fan ska det här leda
Citera
2025-06-30, 19:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Rask öppnar starkt i sin senaste video, jag är typ 2 minuter in och han har redan redogjort för att förut så brukade han äta hela tiden, så fort han vaknade så gick han och åt någonting, och när han satt och åt så åt han extra mycket, och han söp sig till blackout 2-3 gånger i veckan. Vart fan ska det här leda
Brukar komma sånahär skrytvideos om hur mycket han förändrats när han får mycket kritik för sitt beteende.

Personligen ser jag ingen större skillnad, spriten är utbytt mot tjacket, visst han har gått ner men det är enbart pga amfetaminet, det är inte ett uns disciplin inblandat för det är ingen egenskap han har.

Han sitter fortfarande och gör samma sak som han gjort i alla år. En skit är en skit även om man kallar den för Ferrari..
Citera
2025-06-30, 20:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Har den porrskadade ÄckelBaronen siktat in sig på en ny ”Ulf”?

”Oskar från Nyköping har vunnit miljonvinster sex-sju gånger”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in